Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 4 x auto mary alle hulp is welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek 4 x auto mary alle hulp is welkom!

hmmm, ik heb een versie gehad met alleen een pH meter. Was geen succes, heb hem derhalve ook niet meer
    Wellicht hebben ze die dingen verbeterd, maar ik hou het toch bij een weliswaar dure maar betrouwbare, geijkte pH meter. Daar kun je niet echt betrouwbaar de grond pH mee meten, is erg afhankelijk van de methode die je hanteert, maar wel de pH van je watertje.

Comment

Nee je hebt gelijk... deze zijn niet helemaal oke... ikzelf heb gemerkt dat je ze even moet "activeren" bijv een druppeltje citroen sap erop, en daarna onder kraanwater afspoelen zodat hij weer effe weet wat zuur en ph neutraal is... dan gaat het wel... maar helemaal accuraat zullen ze idd niet zijn maar je hebt een beetje een richtlijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reminem View Post
        Ik snap alle haat echt niet?
        Ik veroordeel toch ook niemand die liever een auto rijd waar ik niks aan vind? das pure smaak en smaken verschillen gelukkig!

Vanwaar moet er nog effe een schop achteraan alsin "hopelijk komt je huisbaas er niet achter, dan kun je je huis uit"
        En dat van iemand van 47?

Alleen maar omdat ik toevallig eens anders ben als anders?
        Nou voor je informatie QnQ.... Ik ben 32, heb een voorliefde voor de cannabis plant omdat dit direct word gekoppeld aan Nederland door de rest van de wereld net als klompen, molens, tulpen enz enz... Ik heb het altijd een mooi blad gevonden en vind het lekker ruiken... voor jou is het misschien onkruid... voor mij niet....

En wat betreft die huisbaas.... maak je maar geen zorgen... heb een eigen nieuwbouw woning gekocht... niemand gooit mij mijn huis uit!!

Wat een heerlijk welkom hier!!!
        Welkom hier !
        Je gedraagt jezelf hatelijker dan Q doet.
        Ook met een koophuis kan een burgemeester
        op grond van de opiumwet je 3 maanden de toegang
        tot je eigen gekochte woning ontzeggen.

Dank je Q was meer op zijn plaats geweest dus.....
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Misschien eens een testje mee doen. In melk zou hij tegen de 7 moeten hangen (wat hij bij mij altijd deed ). In kraanwater zou hij richting de 8 moeten gaan. In urine (ja, moet je zelf weten hoor ) zou hij richting de 6 moeten gaan....

Comment

Haha! Ik zal eens wat gaan proberen.... Die urine weer ik nog niet wat ik daarmee ga doen

Comment

welkom reminem, leuk dat je je toegevoegd hebt aan dit forum boordevol gezellige mensen en informatieve topics.
              probeer je lamp zo kort als mogelijk is op de plant te zetten en niet al teveel water te geven in het begin, dan word de plant gestimuleerd op te wortelen.

voor de rotte appels, schaam jezelf mensen die reminem beschuldigen van ''broodkweken'' , als je dat denkt heb je je verstand in je reet zitten.
              de vraag waar je wel met je wiet heengaat is logisch, maar dan kun je beter naar iemand wijzen die non-stop kweekt met een hoog wattage die zn wiet nevernooit opkrijgt als naar iemand die hier komt en de hobby wil oppakken en zich waagt aan een ledpaneeltje van 45watt waarmee je misschien eens in de zoveel weken een paar gram vanaf haalt.

have a nice day JohnnyHaze

Comment

Thnx johnny!
                Ik ga het proberen, helaas is het paneel nog niet binnen... Maar zodra hij binnen is zal ik een foto posten.
                Voorlopig nog even onder de tl...
                Ik heb gisteren voordat ze gingen slapen eens in de tent geneveld met de spuit... Tevens de plantjes zelf... Dat lijken ze prettig gevonden te hebben.
                Verder geeft dat metertje aan dat de grond vochtig is en controleer het ook met de vinger... Heb de grond ook 1 cm diep wat omgewoeld.
                Ik zal geen water meer geven tot de meter op half vochtig staat zeg maar... Eens kijken wat er gebeurt...
                Ik houd jullie op de hoogte!

Comment

broodkweker met 45 watt

lachwekkender kan je het haast niet noemen nee .

broodkwekers hebben loodsen vol geen tentje of kast

Comment

Ja daar moet ik de bomm ook wel gelijk geven,met 45 watt kun je inderdaad geen broodkweken noemen.We beginnen met een schone lij.
                    Je bent van harte welkom reminem,dat je plantjes je een leuke hobby bezorgen

Comment

Comment

Thnx guys! Word gewaardeerd!
                        Donderdag zijn ze drie weken en komt er een foto update.

Groetjes!

Comment

Daar zijn ze dan!
                          Drie weken oud, en de kleintjes zijn een week.
                          Een grote heeft wat last van overvoeding gehad lijkt... maar dat is denk ik nu onder controle.
                          Volgende keer toch echt stekgrond gebruiken!

DSC_0299.jpgDSC_0298.jpgDSC_0301.jpgDSC_0300.jpgDSC_0302.jpg

Comment

Overvoeding??
                            Heb je ze al voeding lopen geven dan, ze zijn nog maar 3 weken oud...

Comment

Nee, ik verwacht een te grote pot met normale potgrond die voorbemest is...
                              Gokje van mijn kant uit he!

Comment

hehe ok

welke potgrond heb je gebruikt?

Comment

Bezig...
                                X