Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 4 x auto mary alle hulp is welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek 4 x auto mary alle hulp is welkom!

Of het aan onze potten ligt, of aan de inhoud van de zakken, is nog even de vraag, maar ik had een zak gekocht en twee 25 liter potten.
    Dat bleek ook iets te optimistisch, dus ik had er maar een zak bijgehaald.
    Lets not criticize but legalize

Comment

Bij deze de vervolg foto's van week 4!

DSC_0333.jpgDSC_0332.jpgDSC_0334.jpg

Comment

Nou volgens mij zit er soms minder in die zakken.
        Anders zou ik het ook niet weten.

Comment

Even nog een aanvulling op de foto's van gisteren...
          Ohw en ps.. De potten die ik gebruik zijn 11 liter en 9 liter...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

DSC_0339.jpgDSC_0336.jpgDSC_0337.jpg

Wat denken jullie bij het zien van de foto's? Lopen ze mooi op schema?

Comment

Je zal wel vershil gaan zien die in 11 liter zal en hoort ook groter te worden,maar ik heb niks met led dus daar kan ik weinig over zeggen,wel dat ik in alle jaren dat er led is ik nog nooit een led kweek heb gezien die op kon tegen een kweek met hps,dan heb ik het over hoeveelheid,hardheid van de vrucht.Dus zo gauw als ze dat nog goed tunen.Volgens mij moet de voeding anders met led.En dan zal ik mischien ook om zijn.

Comment

Let in ieder geval op je watergift, dit vind ik het allerlastigste onderdeel van LED. En over die voeding lees ik dat door de lagere verdamping van je plant er minder voedsel kan worden opgenomen, waardoor je dus meer voeding per waterbeurtje zou moeten toevoegen. Alleen vraag je op die manier weer om een te hoge EC-waarde, waardoor de hele boel makkelijk de soep in kan lopen. Lastig allemaal, misschien is LED handiger voor, zoals jij (tuinbroek) al eens postte, hydrocultuur waarbij je snel en eenvoudig de voeding kan aanpassen. 'biologisch kweken' zoals ik probeer maakt het er in ieder geval zeker niet eenvoudiger op, maar goed, ik ben koppig

Probeer zo nu en dan een fotootje te plaatsen onder normaal licht, het is (ook voor jezelf) lastig om te zien hoe de kleur van je bladeren is. Verder gaat het volgens mij wel aardig met je dames.

Comment

Comment

bevallen ze je goed? Je mary's, dacht er aan om die volgend jaar ook te zetten
                  I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Beste planter,

Het is mijn eerste kweekje dus ik heb geen vegelijkings materiaal....
                    Het lijken mij makkelijke plantjes die niet zo groot worden en wel tegen een stootje kunnen, daarom heb ik ze ook gekozen voor de eerste keer.

Wat betreft het verschil tussen mijn led lamp en de tl verlichting, de led plant lijkt wat kleiner en breder te worden ten opzichte van de tl plant.
                    Donderdag volgen de fotos van week vijf en zal ze dan buiten de tent fotograferen. Ik geef ze nu 125ml water om de 2 dagen.
                    Het water is gevoed met terra bloom en afgezuurd met ph min van plagron.
                    Ik had verwacht dat ze inmiddels wel meer dorst zouden hebben maar de grond blijft vochtig die twee tussendagen....

Tuinbroek, misschien dat ik ook eens een kweekje doe met zoon hps lamp als ik die voor niet teveel op de kop kan tikken... Ben wel benieuwd naar het verschil dan!

Greetz!

Comment

Update!

De foto's van week nummer vijf!

20140904_200512.jpg20140904_200539.jpg20140904_200556.jpg20140904_200701.jpg20140904_200629.jpg20140904_200640.jpg

Comment

Ziet er fraai uit hoor, nice!
                        Ben benieuwd naar de verdere voortgang.

Comment

Toffe dames Reminem!

kan iemand me trouwens vertellen of dat het verschil maakt in opbrengst als je een behoorlijk brede plant extra laat stretchen?
                          Die van van Reminem zien er breed en laag uit vandaar dat ik het me afvraag.

succes met het vervolg ik ben benieuwd naar de volgende post

greetz

Comment

Week nummer zes!

20140912_202833.jpg20140912_202848.jpg20140912_203056.jpg20140912_203047.jpg20140904_200701.jpg

Comment

Wederom, ze staan er erg mooi bij. Bladeren tonen geen enkele afwijking en de kleur is ook mooi. Recht zo die gaat!

Comment

Week nummer zeven!

20140918_200852.jpg20140918_200913.jpg20140918_200924.jpg20140918_200934.jpg20140918_200951.jpg

1 blad is tegen de tl aangegroeit helaas voor de rest lijkt mij alles goed te gaan...
                                Ik vind alleen dat ze langzaam bloeien...?!? Misschien is dit niet terecht....
                                Wat is jullie mening?
                                Ik gebruik terra bloom en ph min....

Greetz!!

Comment

Bezig...
                                X