Ik heb deze week net een gekocht bij de gamma 29,95 met armatuur,ik heb nu 15 stuks in de voorgroei,ben mn tent zn inhoud aan het spoelen.
Maar als je die koopt dan heb je met 10 planten wel 2 nodig Ik heb dat niet gedaan ik heb het aangevuld met een spaarlamp.Ze zijn makkelijk en je kunt 2 zo aan elkaar zetten met een plaatje metaal , popnagels, en ophangengen
Je moet dan de kleur warm wit nemen.
Ik vond de shop ook te duur.Ik ben toch bezig een aparte voorgroei ruimte te maken.Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Waarom zoveel geld uitgeven terwijl dr goedkopere alternatieven zijn.
De lamp is twee keer 18 watt,maar ze gaan toch bij mij nog onder een hpi lamp van 400 watt,maar de wiet die er nu staat is ff wat later klaar.
Je hebt ze ook van 2 x 36 watt, maar die zijn toch veel goedkoper dan de shop.
Veel succes.
Maar als je die koopt dan heb je met 10 planten wel 2 nodig Ik heb dat niet gedaan ik heb het aangevuld met een spaarlamp.Ze zijn makkelijk en je kunt 2 zo aan elkaar zetten met een plaatje metaal , popnagels, en ophangengen
Je moet dan de kleur warm wit nemen.
Ik vond de shop ook te duur.Ik ben toch bezig een aparte voorgroei ruimte te maken.Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Waarom zoveel geld uitgeven terwijl dr goedkopere alternatieven zijn.
De lamp is twee keer 18 watt,maar ze gaan toch bij mij nog onder een hpi lamp van 400 watt,maar de wiet die er nu staat is ff wat later klaar.
Je hebt ze ook van 2 x 36 watt, maar die zijn toch veel goedkoper dan de shop.
Veel succes.
Comment