Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x amnesia als 2de kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb deze week net een gekocht bij de gamma 29,95 met armatuur,ik heb nu 15 stuks in de voorgroei,ben mn tent zn inhoud aan het spoelen.
    Maar als je die koopt dan heb je met 10 planten wel 2 nodig Ik heb dat niet gedaan ik heb het aangevuld met een spaarlamp.Ze zijn makkelijk en je kunt 2 zo aan elkaar zetten met een plaatje metaal , popnagels, en ophangengen
    Je moet dan de kleur warm wit nemen.
    Ik vond de shop ook te duur.Ik ben toch bezig een aparte voorgroei ruimte te maken.Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Waarom zoveel geld uitgeven terwijl dr goedkopere alternatieven zijn.
    De lamp is twee keer 18 watt,maar ze gaan toch bij mij nog onder een hpi lamp van 400 watt,maar de wiet die er nu staat is ff wat later klaar.
    Je hebt ze ook van 2 x 36 watt, maar die zijn toch veel goedkoper dan de shop.
    Veel succes.
    Last edited by tuinbroek; 23 August 2014, 13:03.

Comment

Re: 8x amnesia als 2de kweekje

Het is alweer 1 week geleden dat ik nog iets geschreven heb dus hier ben ik om weer een nieuwe foto te plaatsen. Ze zijn nu 30cm hoog en zien er heel gezond uit.Hoe groot zouden ze nog kunnen worden want de klok staat juist 1 week op 12 / 12. Zouden ze nog 1m kunnen worden?
      Attached Files

Comment

Die lamp is voor de zaailingen.
        Ik kweek onder 600watt en ik kan hem dimmen.Amnesia kan wel ff doorschieten in de bloei.
        Maar zo te zien zijn ze nog niet ver genoeg om vol in de bloei te staan.Ik heb ook 5 amnasia staan,maar dir zijn nog maar 12 dagen
        Maar ze kunnen zeker wel een meter worden en meer.

Comment

Comment

Nou het ziet er goed uit hoor.
            Mooie planten

Comment

De planten zien er mooi uit, je hebt de lamp er goed kort op gehouden.
              Ik neem aan dat ze komende week nog wel zullen gaan strekken.

Volgende keer foto's maken net voor de lamp aan gaat of als die net uit is, dat geeft een beter en duidelijker beeld van je planten.
              En je foto een kwart slag draaien volgende keer voor het uploaden.

Ik vind ze niet echt op Amnesia lijken, meer een gewoon witsoortje qua groei en blad.
              Van welke breeder zijn die Amnesia zaden en waar heb je ze gekocht?

Succes deze ronde.

Comment

Hey bosrand,

Deze zaden kwamen van organic earth uit maastricht home mark,de 600w lamp hou ik tss de 50 en 60cm.Ik weet ook niet hoe het komt dat de foto zo draait als ik ze upload want het is al een paar keer gebeurd?

Comment

amnesia.jpg

ik krijg de foto maar niet recht geplaatst?Weet er iemand wat ik moet doen?

Comment

Yeet truineerke!
                    Mooie vrouwtjes heb je daar staan ! Zien er goed verzorgd uit!
                    Voor het draaien van je foto's zie topic
                    Cheers!
                    Verslag bouw kweekruimte

Comment

Het duurt niet zolang meer dan gaan ze bloeien,ze staan er mooi bij.Ik heb 5 amnesia,s en ik heb in totaal 15,maar als ik dat zo zie kom ik nog wel met ruimte tekort.Maar die van jou zijn anders dan mijn amnesia,
                      mijn bladeren zijn veel meer sativa achtig,dus nogal smal.
                      Maar de plantjes doen het goed.

Comment

Het is ondertussen de 6de week vanaf ik ze in bloei heb gezet en er zijn toch een paar planten die feller geel aan het worden zijn
                        ten opzichte van de rest,ik ben ook 2 weken niet thuis geweest en mijn broer moest ze drinken geven..moet ik mij ongerust maken?Ik vind jammer dat ze niet groter geworden zijn dus volgende keer langer laten voorgroeien misschien,dit zal wel zorgen voor minder opbrengst zeker?

20141007_193602.jpg deze zijn het meest geel,ze staan wel aan de aanzuigers beneden en krijgen meer koude lucht op zich..

Comment

Yup helemaal geel...door de lamp.
                          Neem eens wat foto's zonder lamp zien we het probleem beter.
                          Maarnik vermoed dat het gaat om een voedingstekort.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

kalium tekort misschien ?

Comment

Bij deze post ik wat nieuwe foto's,ik denk dat ze wat voeding te kort hebben..ze staan nu van 22/08 in bloei.

20141014_193423.jpg20141014_193416.jpg20141014_193512.jpg

Ik krijg ze maar niet rechtop geplaatst,ik plaats ze nu via de laptop i.p.v. mobiel maar toch komen ze niet recht te staan.

Comment

mss handig dat je je pics even draait , krijg er zere nek van
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X