Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Die gaan als een trein hoor en worden ook redelijk hoog,en deze gaan echt glimmen van de thc,ik heb deze kweek van a tot z kunnen volgen.Knoerten werden het en glimmend van de thc.Leuke en zeer lekkere soorten.En dan nog de amnesia..En dan van elk 5 stuks.
    Last edited by tuinbroek; 30 August 2014, 20:54.

Comment

Dag 13 v/d groei de temperatuur was 21* en de lv 43% De lamp gaat al aan ik heb alleen nog maar foto,s gemaakt en ze groeien flink.Er zijn er 2 die wat achterlopen.
      Nou ziet er al smakelijk uit!!!!!!!!!
      VOOR EEN KONIJN!!!!!!!

Je ziet duidelijk verschil tussen de soorten,maar ze staan wel door elkaar
      Op de potten staat wat het is.

Door naar de grond te kijken kun je de behoefte aan water nu heel makkelijk zien.Zo zie je dat de ene meer lust dan de andere.
      Last edited by tuinbroek; 31 August 2014, 17:13.

Comment

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ja ziet er smakelijk uit dat groen voer,maar van daag is al dag 14 nou morgen nog ff aarde halen en dan toppen en gelijk verpotten,eerst maar es ff kijken of ze allemaal even groot zijn.Als dat zo is dan gaan we toppen.

Comment

ze gaan lekker hoor zien er allemaal gezond uit !
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Jja ze waren vanmorgen ook weer enorm gegroeid,ik zie het tegen 16.30 uur dan gaat de lamp weer aan.

Comment

Zo dag 14 en vandaag krijgen ze bladvoeding,de eerste keer.
              Ze zijn enorm gegroeid al en we gaan gewoon weer verder,de plant begeleiden naar de oogst,met het bloeimoment als hoogte punt.
              Ja ik ga ze morgen een terug toppen.
              Nog ff bladvoeding dat krijge ze morgen vlak voor de lamp uitgaat.

Comment

Ik heb ze net toch maar wat voeding gegeven, tenminste de helft van wat ze mogen hebben.Ze zien er erg vitaal uit en glanzen mooi groen,ik ga ze morgen toppen en daarna overpotten.Ze stonden nu ook helemaal droog,ze hebben elk 2grote spuiten voeding gehad.
                Dus 80 ml de plant.

Comment

Hey Tuin, hoeveel internodes heb je al, 3 of 4?
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Volgens mij begint ze net aan de vierde dus ik ga ze morgen toppen,want ik heb 2 die achterlopen dus daar is het wachten.Heb jij al iets in de grond gestopt?Ben ook benieuwd naar die eight bal.
                    Affijn er komt nog een kleine warmte periode,dus mischien kun je nog even wachten.Ik heb alles nou hangen te drogen,en die kush ruikt het lekkerst.
                    Maar is nog niet droog.

Comment

Ik ben nu met de spoelperiode bezig voor de laatste 3 plantjes die ik heb staan, 1 kan ik over een weekje gaan spoelen dus nog ff en dan is er ruimte voor de 8 ball,
                      Ik heb ook Kritikal Bilbo zaden van Genethik Seeds liggen dus misschien zet ik die door elkaar.
                      Heb er in ieder geval zin in

Comment

Lekker oogsten dus,eerst nog spoelen,die nieuwe die groeien als kolen,maar heb 2 achterblijvers de amnesia.Dan hou ik 13 over.Want die zijn nog maar bij de tweede en de andere 3 kan ik morgen wel toppen.Ik kijk het nog even aan.
                        Nou leuk nieuwe zaden nieuwe kansen toch.En er komt toch nog warm weer.Dat heb ik liever niet met die kleine plantjes.
                        He mitch ik ga lekker ff de vuilnis nog buiten zetten en dan ga ik lekker chillen.

Comment

Nou succes Tuin, zal vast goed komen bij jou

Ik moet ff wat boekhouding doen en dan ga ik ook lekker relaxen amigo!
                          Fijne avond en zie je berichten morgen wel weer!

Comment

Nou groeien ze snel of niet met die voeding,gister een halve dosis Green Acelerator gehad.
                            En vanavond als het licht weer aan gaat dan gaan we toppen.
                            Er staan 3 soorten.

De bovenste is Super Cheese
                            2e Super Silver Cheese
                            3e Amnesia
                            Last edited by tuinbroek; 2 September 2014, 10:38.

Comment

Mooi die 3 soortjes 😉

Comment

Zo dag 15 en ze zijn weer behoorlijk gegroeid
                                sinds gisteren en ik zal ze denk ik gaan toppen.
                                Nou ben net ff te vroeg om ze te toppen
                                als ik het nu doe is er te weinig ruimte bij een paar.En wil ze natuurlijk liever in een keer doen.Ze groeien echt snel nu, deze week toppen en in de grote potten.
                                Ik moet eerst nog wat grond kwijt bij de volkstuin,daar kun je het tenminste kwijt.Er zit ook niet veel aarde meer in de potten zoveel wortels.
                                Last edited by tuinbroek; 2 September 2014, 16:55.

Comment

Bezig...
                                X