Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Thanx allebei
    Ik zelf leer ook nog elke dag hoor,soms leer je van iemands fout, je krijgt altijd antwoord op vragen en problemen worden soms door een tip opgelost.
    En dat is ook het leuke van dit forum,elkaar helpen.

En veel lezen,verslagen,andere topics.En zo leer je steeds weer bij.En nu brij ik er een eind aan.
    Prettig weekend,voor iedereen
    Tuin

Comment

Lekker bezig tuinbroek ben benieuwd naar je bloeiperiode en de geur en smaak dus ik zet mezelf neer hiero.

Oorspronkelijk geplaatst door BuTTonBaSHer View Post

Heb mijn knipafval nog steeds in de vriezer liggen. Ben er nog steeds niet uit wat ik daarmee ga doen. Ga me denk ik maar is inlezen over het maken van hasj. Dat wat jij doet klinkt heel interessant.

Grtz Bash
      Koop een hashshaker 10 euro hier in de shop en makkelijk in gebruik zonder geknoei.
      Zeker handig voor kleine hoeveelheden en door de goede zeef vrij zuiver te shaken.

Comment

ziet er weer goed uit tuin mooi veldje toppie toppie

Comment

Hoy MWay
          Leuk dat je ff komt buurten,je komt toch wel terug op het forum??.

En ja ik heb al een beetje voorbloei,vooral bij de Amnesia.En weer wat geleerd,ik wist niet dat er van die schakers waren voor een tientje,dan bestel ik ook een.
          Want vond die zakken methode duur in de aanschaf,vandaar.
          Nou en de beide soorten cheese beginnen al goed te ruiken.

Die voeding die ik nu gebruik komt in het najaar in de winkels.Agro Nova brengt het uit,onder de naam i Organics.
          Er staan wel foto,s in dit verslag.Je hebt i Start, i Grow, i Push, en i Bloom en i Boost.
          Die i Push zorgt voor een goed bodemleven,en de rest spreekt voor zich,er is nu een schema bij,en het werkt heel fijn.

Ik had de voeding ook niet meer verwacht hoor!!!! Nadat ik niks meer van die Ruud hoorde.
          Maar toen kreeg ik ineens een mail van Agro Nova.
          En ik won ook nog eens voor 100 euro aan zaden voor een review over de zaden van weed seed shop!!!!!

Ik heb zeker iets goed gedaan,affijn je weet zelf ook wel hoe het in het begin was.
          Ik ben enorm gegroeid in mijn mens zijn.

Nou MWay hoop dat je gauw terug komt,ik vind het fijn om je af en toe te spreken,en ik ben daarin vast niet de enige.

Dus maat ik hoop dat je hand weer beter is en dat je gauw weer een lekker soortje vind en weer een kweek doet.
          Mvg.Tuinbroek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
            Lekker bezig tuinbroek ben benieuwd naar je bloeiperiode en de geur en smaak dus ik zet mezelf neer hiero.

Koop een hashshaker 10 euro hier in de shop en makkelijk in gebruik zonder geknoei.
            Zeker handig voor kleine hoeveelheden en door de goede zeef vrij zuiver te shaken.
            Hoi Mway

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
            Hoy MWay
            Leuk dat je ff komt buurten,je komt toch wel terug op het forum??.

En ja ik heb al een beetje voorbloei,vooral bij de Amnesia.En weer wat geleerd,ik wist niet dat er van die schakers waren voor een tientje,dan bestel ik ook een.
            Want vond die zakken methode duur in de aanschaf,vandaar.
            Nou en de beide soorten cheese beginnen al goed te ruiken.

Die voeding die ik nu gebruik komt in het najaar in de winkels.Agro Nova brengt het uit,onder de naam i Organics.
            Er staan wel foto,s in dit verslag.Je hebt i Start, i Grow, i Push, en i Bloom en i Boost.
            Die i Push zorgt voor een goed bodemleven,en de rest spreekt voor zich,er is nu een schema bij,en het werkt heel fijn.

Ik had de voeding ook niet meer verwacht hoor!!!! Nadat ik niks meer van die Ruud hoorde.
            Maar toen kreeg ik ineens een mail van Agro Nova.
            En ik won ook nog eens voor 100 euro aan zaden voor een review over de zaden van weed seed shop!!!!!

Ik heb zeker iets goed gedaan,affijn je weet zelf ook wel hoe het in het begin was.
            Ik ben enorm gegroeid in mijn mens zijn.

Nou MWay hoop dat je gauw terug komt,ik vind het fijn om je af en toe te spreken,en ik ben daarin vast niet de enige.

Dus maat ik hoop dat je hand weer beter is en dat je gauw weer een lekker soortje vind en weer een kweek doet.
            Mvg.Tuinbroek.

Comment

Nou er gaat weer wat mis.Ik ben beter met planten dan met computers.

Hoi Dutchboy ook weer welkom
              Zal vandaag es ff bij jou komen kijken hoever je nu bent.

Comment

hahahaha, ik dacht al, wat gebeurd er

Gaat heel lekker bij je Tuin, ik wou dat ik al een paar weken verder was!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoi mich
                  Ben blij dat je ook ff weer langs komt,je moet ff over het"dooie"punt heen,maar zo gauw als de eerste echte blaadjes komen,dan ben je ook weer een trotse plantenpappa.
                  Nou hoop vandaag es ff de bovengepiepte zaailingen van je te zien.Hier gaat alles volgens plan,alleen knapte mijn bloeilamp gister.Ik heb er toen snel ff een 400 watt ingedaan,terwijl mn vrouwtje gauw ff een nieuwe gehaald.
                  En nou ga ik gauw ff bij jou kijken amigo!!!!

Comment

Komt goed tuinbroek.Ben opzoek naar iets speciaals.
                    Voorlopig zitten we nog niet zonder.Dus kan nog even zoeken.

Comment

Nou keus genoeg dus,vooral de buitenlandse site,s hebben genoeg keuse.Is die banana er al weer bij reserva privada,maar die ken je al,nou als je weer start zet ik als eerste mn stoeltje.
                      He en ook een fijn weekend.

Comment

Fijn weekend en ik ga is een joint met de hashshaker maken 3 minuten en klaar.

Comment

Dat ie smaken mag MWay.
                          Zo ik heb net ff de planten verzorgd,ze stonden ook te springen naar water,met een druppel zeep,en wortelstimulator,de blaadjes begonnen onderaan wat te hangen,maar nu een half uur verder staan ze al weer ferm rechtop.Ik heb al eerder zon grote kweek gedaan in een tent,
                          maar je moet er wel wat voor doen hoor,de planten steeds weghalen,opzei schuiven.Ik heb het er warm van gekregen!!!Dat kan ook niet anders met 660 watt boven je hoofd.Affijn ik had nog niet alles weggediefd en dat heb ik nu bij alle planten klaar.
                          En ik zal bijna het belangrijkste vergeten,er is nu volle voorbloei.En als de lamp uitgaat zal ik weer foto,s plaatsen.

Comment

Thanks mway ik gaat er ook is naar kijken.

Comment

Groei: afgerond
                              Bloei: 12 dagen geleden de klok op 12/12 gezet.
                              Vandaag dag 1 zichtbare bloei.
                              Ze staan er fris en fruitig bij en de lamp de Osram gavita enhanced 600 watt,te boosten naar 660 watt,doet het prima.

Ze hebben vandaag alleen water gehad met een druppel dreft als uitvloeier.Omdat ik van boven water geef krijg je wel eens van die kanaaltjes in de grond en dan loopt het zo door naar beneden,daar doe ik dat voor,en de zeep word dan een uitvloeier die het water beter verdeelt.

Affijn nu de foto,s maar kijk en oordeel zelf.
                              Dit is de Amnesia een van de vijf,zelfs het stumpertje is uitgegroeid tot een hele mooie plant.
                              Mooie slanke bladeren en veel groei-
                              potentie.
                              Dit is duidelijk een van de Cheese,het is de super cheese,want de super silver cheese heeft ook wat dunnere bladeren dan de super Cheese,omdat daar meer sativa in zit,wat zorgt voor een hemelse combie tussen high en stoned.
                              Het staat niet soort bij soort omdat dat kwa hoogte beter uit komt.
                              Zo dat was het weer voor vandaag ze staan mooi in de voor bloei.

Comment

Had het er eergisteren met Reiko ook nog over, dat het heel handig is om een extra lamp te hebben, just in case...
                                Planten staan er nog altijd zeer mooi bij, en de bloei is vertrokken
                                Zie al uit naar al die toppen straks! Keep it up!
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X