Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Korting op 420shop
    Van ontkieming tot afbloei

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

He Tuinbroek, ik ga je weer volgen hoor ! Altijd leerzaam en gezellig jouw topics
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ik zal wel weer is af en toe binnenspringen tuinbroek! wanneer ga je ermee beginnen? als je geoogst hebt?

grtz Gdog
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Plof
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

We beginnen met het inwateren van de jiffy tabletten van geperst veen.Maar eerst ff weken tot ze een worteltje hebben, en zo komt mijn nieuwe topic langzaam tot leven.En als de andere oogst klaar is,dan kunnen deze gelijk in de tent.

Comment

Nou om ff snel een vraag beantwoorden!!!!!,ze liggen al te weken in water en green accelerator,tot ze een worteltjes krijgen
            Verder allemaal welkom op mijn nieuwe topic,ik hoop dat het weer leuk en mischien een beetje leerzaam is.
            Last edited by tuinbroek; 15 August 2014, 17:49.

Comment

Gaaf! deze volg ik van begin tot eind.
              Eens zien hoe die cheese soortjes het doen, deze overweeg ik zelf ook de volgende keer.

Gr.

Comment

Nou die beide cheese soorten heb ik vorig jaar van een kennis een monster gehad,van de super cheese werd je echt stoned met lachbuien,en van die super silver cheese word je meer een combi van beide.Stoned met enorme highs tussen door.Beide een aanrader ook wat opbrengst betreft.

Zo nog een kleine update ze zijn allemaal koppie onder wat een goed teken is,zaden die blijven drijven ont-
                kiemen meestal niet of slecht.[emoji271]
                Last edited by tuinbroek; 15 August 2014, 17:46.

Comment

Klinkt goed, als hij maar lekker stinkt in ieder geval

Comment

Ik heb ze uit de glazen gehaald want het werd te koud de kamertemperatuur was 21*cel maar het bord waar ze op liggen was koud,ik heb de hele hola verhuist in de tentkamer, daar was het 23* cel en in de tent was het 27* cel en 40%lv
                    Dus goed,ik gamorgen nog ff de trichromen bekijken hoever ze zijn.Die cookie ben ik al aan het spoelen.Dus alles verloopt goed.En mn reis door het leven gaat voort,elke dag wel anders, niets voorspelbaar,maar wel lekker vrij.Geniet van de dag en van het leven alsof het je laatste kan zijn.

Comment

Zo alle zaadjes ff voorgeweekt in een glas,maar nu na een lekker bad te hebben gehad hup de propagator in waar het lekker 22* cel is,in de jiffy pluggen,die zijn echt ideaal,2x zo dik als een muntstuk,tot je er water opspuit en dan zwellen ze op en een gaatje zit er al in.
                      Ik vind ze beter dan spongepots want die zet je te gauw te nat.
                      5x super cheese
                      5xsuper silver cheese
                      5x amnesia.
                      Dat het maar gauw grote sterke planten mogen worden.

Comment

mooie soortjes hoor waar komt de super silver cheese vandaan?

veel suc6 tuinbroek

Comment

plof...

Comment

@mediwiet
                            De zaadjes komen van de weed seed shop.Een vriend van mij heeft deze 2 cheese soorten al gegrowd en dat werden monsters kwa opbrengst,en heerlijk om te roken.
                            @bobje welkom er is nog zat plaats mijn plan was om ze er gelijk achter deze kweek aan te doen,maar dan moet ik ze wel voorgroeien in kleinere potten.
                            Het is niet anders,mijn vriend die ze ook heeft gegrowd,had ze niet getopt en toen werden ze een anderhalve meter lang,en moest ze wel knakken.
                            Dus twee potente soortjes.Maar zo gauw mn andere kweek klaar is gaan ze in 11liter potten.

Comment

nou tuinbroek ik kijk er met vol spanning naar uit zeker de cheese fijn plantje is dat

Comment

Bezig...
                              X