Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Hoi dutchboy84
    Ja inderdaad die cheese is zeer lekker,een vriend van me heeft bijde soorten ook al gekweekt en daar heb ik flink van gerookt,
    Ik vond die super cheese nog net ff beter dan de super silver cheese.Zo gauw er leven is in de kraamkamer dan gaan ze eerst in kleine potten groeien
    of het andere moet al klaar zijn.

Comment

Comment

Ik ga mee kijken tuinroek.
        Hier ga ik voor zitten. zetum op

Comment

Toevallig supporter van stvv??

Comment

Hoih bobje
            Stvv,? komt mischien omdat het nog vroeg is voor mij en mn hersencellen nog een beetje plakkerig zijn van de THC.
            Maar ik zou het ff nog niet weten,maar als het met wiet te maken heeft en voetbal dan ben ik supporter.
            Zo ik keek net ff in de propagator en ik zag al 2 kleine nekjes door het turf heen piepen van 2 soorten,een Super cheese en een amnesia.
            Ik ben wel van Bob marley die ik zie in jou avatar.Toevallig heb ik gisteren nog Amnesia gerookt,echte amnesia want ik had de dopjes van mij muziek nog in mn oren zitten,en pas bij mn eerste kop koffie kom ik weer met bijde benen op de grond.Maar stvv? Zegt mij nog steeds niks.

Comment

today = matchday
              Last edited by Bobje; 17 August 2014, 12:23.

Comment

Oh je bedoelt de premier league
                Het engelse voetbal?
                En dan welke club?
                Of bedoel je gewoon het nederlandse voetbal.Dan ben ik echt een ajax fan.
                En kijk elke zondag studio sport.

Comment

Sint-Truidense VV ??
                  Dat krijg je als je stvv google'd.

nog nooit van gehoord

Comment

De plaats wel maar de voetbal vereniging niet,maar belgie is wel een van mn meest bezochte vakantie plekken,daar ik gek ben op de ardennen.Ben in de zomer nog in Vielsalm geweest,dat ligt ergens voorbij luik,was helaas frans talig.En het is al een poosje geleden dat ik op school frans heb gehad.We hadden een prachtige villa met zwembad midden in de prachtige heuvels
                    van de Ardennen.En er was nog zon leuk stadje aan een kanaal met een hele grote citadel bovenop de rotsen,uitkijkend over het plaatsje,je kon met een kabelbaan naar boven.Ik weet de naam al weer dat was in Dinant.Maar allee ik zal es gaan kijken naar jullie club.En dat ze maar de zege binnenslepen.
                    Last edited by tuinbroek; 17 August 2014, 15:54. Reden: T

Comment

Zo maar ff de plaatjes erbij gezocht,van de soortjes die in de propagator zitten,er zijn al 2 nekjes boven gepiept,dus morgen ff zaai en stekgrond halen.Want ik heb nog niet genoeg 11liter potten vrij.
                      Super Cheese fem
                      Super Silver Cheese fem.

Amnesia fem
                      De super cheese is de enige indica dominante soort van de 3 soorten de anderen, de Super Silver Cheese,en de Amnesia zijn Sativa dominant.
                      Maar alle 3 soorten worden vrij groot en kennen een flinke groeispurt als ze in de bloei worden gezet.

De "gewone"super cheece is ook de snelste soort kwa afbloeien.

In Engeland zijn de cheese soorten nog steeds een hit,ik weet nog wel dat ik er enorme lachkicks van kreeg.
                      Nou zo gauw ze erboven staan dan gaan we er weer een leuke topic van maken,en de planten zo snel mogelijk afbloeien,naar een lekker rokertje die ik allemaal al gerookt heb,maar nog nooit zelf gegroeid.

En daar ben ik nu dus op de achtergrond
                      mee bezig,terwijl mijn "lemon haze" af-
                      bloeid.Zo kan je lekker snel achter elkaar doorgaan.[emoji271] [emoji106]
                      Last edited by tuinbroek; 17 August 2014, 15:45.

Comment

Succes Tuinbroek, zal af en toe eens binnen springen
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thanx jack de bier staat koud.
                          En de bitter ballen in de frituur.

Comment

Weer veel succes tuin 😉
                            Leer veel van jouw en je toppics mvg

Comment

Mooie zaadkeuze , ik volg je zeker !! Grtjes

Comment

Thanx Glennomel
                                Dr zijn er nu al een paar die de nekjes al laten zien,gisteren gekiemd,nu dr al bijna boven,morgenvroeg zal ik wel al de eerste lobblaadjes zien.
                                Dat had die maat van me ook hoor snel ontkiemen en flinke groeiers,Ze smelten de kazen!!!!!! Nou ik ben er klaar voor hoor.
                                Echt die jiffy rijksdaalders kosten geen reet en ontkiemen de zaadjes enorm snel, dat lijkt dat lijkt overtoom wel.

Comment

Bezig...
                                X