Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Er staat al een boven nu en totaal zijn er 5 te zien.Echt die jiffy daalders niet die jiffy potjes,of spongepots,heb alles geprobeerd en dit gaat het snelste en droog zijn ze kei hart dus een zak vol kan je lang bewaren.Ik had er 100 voor 1,89 bij de tuinland.Maar het zaad was ook goed.
Nou het zaad van de Weed Seed Shop is prima kwa ontkieming.Alle 15 uit 15 zijn dr door heen gepiept.Vanavond al ze ook echt recht op staan dan maak ik wel ff foto,s.Ik laat ze in deze kwetsbare fase het liefst zoveel mogelijk met rust, maar wou het toch even melden.
16 aug voorgeweekt in de zadenbooster.
17 aug de eerste 2 piepen erdoor.
18 augustus alles er door gepiept.
Straks ff zaai en stekgrond halen.
Dus we hebben 5 Amnesia
5 Super Cheese
5 Super Silver Cheese.
Nou en als dat allemaal goed gaat dan zit het tentje goed vol.Ik verheug me al op deze kweek want ik ken de soortjes.
En dat gaat een lekker rokertje opleveren.
Nou het zaad van de Weed Seed Shop is prima kwa ontkieming.Alle 15 uit 15 zijn dr door heen gepiept.Vanavond al ze ook echt recht op staan dan maak ik wel ff foto,s.Ik laat ze in deze kwetsbare fase het liefst zoveel mogelijk met rust, maar wou het toch even melden.
16 aug voorgeweekt in de zadenbooster.
17 aug de eerste 2 piepen erdoor.
18 augustus alles er door gepiept.
Straks ff zaai en stekgrond halen.
Dus we hebben 5 Amnesia
5 Super Cheese
5 Super Silver Cheese.
Nou en als dat allemaal goed gaat dan zit het tentje goed vol.Ik verheug me al op deze kweek want ik ken de soortjes.
En dat gaat een lekker rokertje opleveren.
Hee tuinbroek! Mooie soortjes man. Ik ben zelf ook echt een voorstander van cheese. Heerlijke smaak mmmm. Maar ik heb ff een vraagje voor je als je wilt natuurlijk. Hoe groot is jouw tent en hoeveel planten zet jij daarin?
Hoi iedereen
De tent is 120x120x200 en er passen precies 16 potten van 11liter in.
Wel net aan hoor dus je moet ze wel toppen en soms knakken.
Maar er kan ook altijd wat afvallen.
Trouwens hebben meer mensen last van tapatalk,er word steeds gezegd dat hij geen contact kan
maken met het forum.
He wat vervelend dat tapatalk eruit is,ik hoop dat het snel weer lekker kan tapatalken,want ik zit liever in de woonkamer en niet achteraf waar de computer staat,ik heb al aan de moderator gevraagd.
Nou jongens de moderatie is zeer snel met de tapatalk geweest,kan weer lekker op de bank mn mail en mn kweek weer posten.Bedankt
Zo al mn soortjes in de kinderkamer zijn ontluikt,ik heb er 15 zaden boven staan.
Een uurtje geweekt in de zadenweker cq
Booster en toen in de jiffy daalders en zie 2 dagen later staan er al 3 soorten allemaal boven.Morgen gaan ze in de 1liter potten voorgroeien want heb niet genoeg 11 liter potten,daar staat nog de lemon haze in. Ze werden mooi warm gehouden door de warmte van de modum,als dit geen hi tech kweek is dan weet ik het niet meer.
En ik spaar ook nog stroom,dat is toch wel een stukje boeren hi tech hahaha
Dat kwam omdat mijn thermo /hygro-meter een keer bij de modum lag en ik zag dat het daar constant 22*+ cel. Was
Dus toen zat ik eergister met die propagator,ik dacht hoe hou ik die mooi op 21*cel,nou toen was de keus snel gemaakt.
En die jiffy dollars die zijn ideaal want ze blijven goed,spongepots als die eenmaal uitgedroogd zijn,dan is de kwaliteit zo weg.Deze knaken noem ik ze kocht ik bij welkoop,100 van die dingen, een potloodje erbij en plastick
naamplaatjes voor bij de plantjes.
Ontkieming
Nou zoals verwacht en beloofd alles er boven,vandaag gelijk in de grotere potten,het moet wel zo want de rest staat nog vol,en moet ff afbloeien.Maar hier heb ik echt zin aan dit zijn goede zaden en lekkere soortjes.Ze smelten de kazen.
Nou die staan al te trappelen,als je goed luisterd dan hoor je "Groote Potten"
"Groote Potten"
Comment