Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Ja het was ff niet anders ze gaan zo in de potten,ze zijn ontkiemt zonder licht erboven en een handoek erover,dus daar ligt het niet aan,dat gaat gewoon de grond in en daar komen allemaal weer zijwortels
aan dus no problem het is nu half 3 en om 3 uur ztten ze al in grotere potten.
En het is wel es vaker gebeurt,jij hebt toch ook wel als je ontkiemt dat de een sneller is dan de andere,en die er wat
langer overdoen,dan krijg je ook hoogte verschil.Komt helemaal goed qnq.
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
ziet er weer goed uit, je laat er geen gras over groeien he de ene kweek is nog niet klaar of de volgende is alweer aan de gang heel veel succes ik schuif ook aan om je te volgen!
Het komt ook wel goed natuurlijk, daar twijfel ik niet over.
Maar plantjes zonder strek (die je dus niet hoeft in te graven) wortelen de pot veel sneller en beter vol, dus het kan beter !
Strekkers bloei ik meestal niet af, dat zijn de eersten die afvallen hier.
Hoe lang ga je deze laten groeien ?
Met al die SSH genen erin gaan die wel hard denk ik ?
Gewoon toppen,en als het te ver gaat dan maar knakken,maar ze werden bij een kennis maar 150cm.Ik denk dat ik voorgroei tot ik kan toppen.Maar over dat strekken maak ik me geen zorgen dat komt wel goed,ik heb net ff 2x 18 watt tl opgehaald dan kunnen ze daar zolang onder tot ze in de grote pot in de kweektent kunnen,daar staan nog 7 af te bloeien.
Mijn tapatalk werkt gewoon weer,anders moet ik achter de pc kruipen maar die staat aan de andere kant v/d kamer en ik zit liever op de bank.
Nou hier staan ze dan wachten tot ze zo onder de tl gaan om een beetje te groeien,als de ander klaar is dan kunnen zij erin.
5 Amnesia
5x Super Cheese en,
5x Super Silver cheese.
Zo met deze kleine dames gaan we weer 3 lekkere soortjes op het menu
zetten,want elke hobby kweker heeft meestal wel een paar soortjes in de kast en dat houd het ook lekker.
En zo hobbyen we vrolijk verder en ik ben blij dat ik niks buiten heb staan want het lijkt al wel herfst te worden.
@qnq ik ga ze niet te lang voorgroeien ik zelf zit aan 2 week te denken,of zo gauw als ik ze kan toppen.
Nou medekwekers de zaailingen staan onder de tl in een geinproviseerde groeiruimte,ik moest het wel zo doen want anders red ik het afbloeien niet voor de kerst.
En aangezien dat ik dan lekker met mn kont in het zand lig op aruba,dus ik moet die kweek er ff doorheen jassen.Nou heeft een goede vriend van mij dit ook al een keer gegroeid,en door ze te toppen kom je op een dikke 150 a 180 cm kwa lengte,en hij had een goede oogst,en 3 soorten.
Die Super Cheese daar slaap je heerlijk op,die Super Silver is stoned en high,en de amnesia nou daar hoef ik niks over te zeggen.Nou nog een foto van alle 15 onder de tl.
Ze zijn nog erg klein maar dat gaat snel hoor.
Comment