Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoi medekwekers welkom,pak een zetel.
    De frituur staat aan en het bier koud.
    Ja ik zal ze tot de grote tent leeg is elke dag rouleren,want ik had eigenlijk 2 setjes tl moeten nemen.Mischien dat ik morgen nog ff naar de gamma ga en nog zon setje haal.Ik heb de tent zo leeg hoor er zijn al 2die ik al spoel.Maar dat rouleren is ook niet zo erg hoor.Maar ik doe genoeg hoor,ben wel een echte levens genieter.Dus als ik zin heb dan ga ik nog ff naar de gamma.Die tl buizen met frame kosten 29,75 dus dat mag hem de pret niet drukken.
    [emoji1] [emoji106] [emoji98] [emoji271]
    Last edited by tuinbroek; 19 August 2014, 20:59.

Comment

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ah nice, dan moet het zeker goed komen maar idd met 1 setje tl kan het prima als je blijft rouleren, maar met 2 setjes dan scheelt het je weer met wisselen van de rijen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ja ik kiijk her even aan en dan toch maar morgen nog een halen.Had ik al veel eerder moeten doen,ik deed het eerst met spaarlampen,ik heb ook wel een echte groeilamp van 400 watt maar de tent staat nog vol.Ik heb ook nog wel een 400 watt vsa maar dan moet ik er een tent bij hebben.

Keuzes,keuzes,nou nog ff de knoop doorhakken.Ik haal er wel een lamp bij.Dat is op dit moment de beste oplossing

Comment

Het rouleren lijkt me toch niet echt gunstig man! Je planten moeten hun bladeren dan na elke doordraai beurt weer wijzigen van stand wat energie kost... Want de bladeren gaan zich altijd optimaal naar het te nuttigen licht draaien.

Waarom geen 250w lamp samen met een gavita esva van 400 w, die kan je mooi op 250w 300 & 400w zetten als je daar een spread a wing small bij doet kan je mooi wat planten voorgroeien die toch een grote oppervlakte beslaan, het is maar een idee natuurlijk en een hele investering...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja nik daar heb je ook wel gelijk in maar normaal wacht ik even tussen een kweek,maar door die zaden van GC verloor ik de planten toen ze net bloeieden.
            Nou deze er snel achter aan gedaan en nu wou ik in een keer door dus zo kwam ik in de knoei.Nou ze hoeven maar een week zo staan of ik moet er minstens weer een paar honderd in stoppen,en daar heb ik nu ff geen zin in.Dus ik doe het ff een keer zo.
            Volgende keer neem ik voor de voorgroei een tentje zon kleine.
            Ik heb nog maar kort geleden al mn gewone tent opgepimpt.
            Dus ook finacieel vind ik het wel ff best.Kom over een maandje maar es terug kijken dan zal je zien dat ik de planten toch om weet te toveren in een mooi bos planten.
            Voor nu moeten ze maar ff een weekje zo.Planten zijn sterk hoor nik.En het komt wel goed.

Comment

Tuurlijk kunnen onze planten heel veel hebben broekje, maar je wil toch steeds de optimale omstandigheden voor onze schatjes

Comment

Ja nik dat ben ik met je eens,maar als ik je nou vertel dat ik het zo al heel lang doe, en pas gisteren heb ik die tl gekocht,daarvoor had ik een plank waar radiator folie omheen zat en daar zaten 5spaarlampen op,en zo groeide ik voor,nou en je hebt wel foto,s gezien van mn eerdere kweken en je hebt denk ik ook wel gezien wat daar vanaf kwam of hoe mn planten eruit zien.Echt zo deed ik het al jaren,en ja je hebt ook wel gelijk dat het anders en beter kan.En zo als ik net al zei heb ik het laatste half jaar wel 400 eurie er in gestopt.
                En daar heb ik nu even geen zin in om daar nu al weer geld in te steken.En ik weet ook dat het zo ook wel ff gaat.Dus ik doe het even nog op deze manier en zo gauw de tent leeg is gaan deze erin.En ja ik wil ook wel optimale omstandigheden maar we hebben afgesproken voorlopig ff geen geld direkt meer in de hobby te steken.
                Maar het kan ook maar zo zijn dat ik wel een voorgroei hok koop.Maar voor nu ff een poosje rustig aan.Je zult zien dat ik hier met beperkte voorgroeimiddelen toch een leuke oogst van ga maken.

Comment

Kan je niet je oude spaarlampen boven de plantjes hangen die niet onder de tl staan, dan hoef je niks bij te kopen en ook niet door te schuiven

Comment

Lekker man, deze kan ik mooi door de herfst heen blijven volgen. Altijd prettig. Succes kerel!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja nik dat zou nog een optie zijn,bedankt voor het meedenken.Ik hoop zo snel mogelijk te kunnen oogsten zodat deze zaailingen er zo snel mogelijk in kunnen zetten.
                      Zal gelijk ff dat ding erbij hangen.
                      Zo hangt er al bij,dat ik daar zelf ook niet aan gedacht heb,maar dat is nou een van de voordelen van het forum.
                      Andere "vreemde" mensen die je alleen kent van het forum, die je ff over een bepaalde drempel heen duwen omdat je er zelf niet aan gedacht hebt.
                      Thanx Nik
                      Last edited by tuinbroek; 20 August 2014, 18:31.

Comment

@LR2
                        Pak maar een stoel,kruk,of gemakkelijke zetel en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                        En inderdaad hier ben ik de herfst zeker mee bezig.Ik wil voor de kerst alles klaar hebben en voordat ze bloeien zijn we al een stuk verder.

Comment

Zo de zaailingen die zijn al in hun cyclus van 18/6 gegaan ze staan ff onder een tl voor te groeien in het washok.Het is ff niet anders.Maar de volgende ronde dan koop ik een budbox
                          waar ze alvast hun eerste benen krijgen en hun eerste blaadjes aanmaken.Ik groeide altijd pas voor als mn kweek voorbij was,maar dat scheelt me teveel tijd dus dan kan ik beter een voorgroei tent hebben.Zijn er mensen met tips? Over wat mijn opties zijn dan hoor ik het graag.

Want het vrouwtje klaagt al dat ik altijd spullen gebruik voor mn hobby,zo gebruik ik wel eens een wasrek van haar,of zoals nu de wasmachine ruimte.Dus ga maar op zoek naar een geschikte oplossing.

Comment

Zo vandaag dag 4 v/d voorgroei van 15 nieuwe zaailingen ze hebben alleen nog maar wortelstimulator gehad en moeten zich maar snel ontwikkelen,en de anderen moeten maar snel afbloeien.
                            Zodat mn multi culti grow snel de tent in dan onder de hpi lamp.Zo tegen de avond zal ik wel weer foto s gaan plaatsen.
                            Last edited by tuinbroek; 21 August 2014, 16:43.

Comment

Nou bij bijde grows alleen maar voed nieuws de zaailingen hebben al wat wortelstimulator gehad en ze doen het goed.En mn andere kweek kan ik in 10 dagen afronden.Dus de voorgroei gaat gewoon door en over een dikke 2 en een halve week dan geef ik ze weer de speciale zaailing voeding.Ik heb nog wel voor een jaar van die voeding van Inno maar ik hoor niks meer van hem.Maar de voeding is goed,dus weggooien doen we niet,want dat is het zelfde zoals ze hier zeggen bij verspilling.Een old wief boter op de kont smeren en zelf droog brood eten.En dat is a big no no.

Zo nog ff een blik werpen op de zaailingen en voor jullie de foto s

15 stuks in totaal,waarom zoveel?Nou je hoeft maar een keer iets laten vallen en zon zaailing is kapot,laat je iets op een volgroeide plant laat vallen dan ben je een tak kwijt en geen hele plant.
                              [emoji271] [emoji106] [emoji1]
                              Last edited by tuinbroek; 21 August 2014, 18:49.

Comment

Gaat weer een mooie tent vol worden
                                En met u ervaring zeker een lekere en mooie oogst .ben ik wel bijna zeker van .
                                En Ik wens je veel geluk en mooie dames tuurlijk 😉✌

Comment

Bezig...
                                X