Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Nou wietkweker is je dicussie nou afgelopen? Je kan er toch niks zinnigs van zeggen,ik heb ook wel eens pech gehadd.
    Als er iets verkeerd gaat,zoals ik gehad heb met een stroom storing,daar is niks aan te doen.Net zoals beestjes kunnen ook in je tent komen,en dan moet jij het maar weer oplossen,dus kweken blijft altijd risico.Er kan je in het weekend ook een lamp breken.
    Dus zorg altijd voor een reserve lamp.Als je zo doorgaat komt voor jou ook wel de dag dat je een goede oogst hebt.Jij hebt nog de luxe van meerdere planten.Ik begon met een plant en was reuze trots,maar het was fluffie en ik had een paar joints als opbrengst.
    Dus niet meer twijfelen he,je komt er wel,als je zo verder gaat.
    Gr tuinbroek.

Comment

Dag 3 v/d groei.
      Onkieming voltooid 19/8
      Nou maar ff een dikke week voorgroei en dan gaan ze nog een paar week onder de hpi lamp.En dan na 3week en het 2x toppen, dan gaan ze onder de 600 watt om de bloei op gang te brengen.En mn soortjes ken ik al door en door heb veel gelezen over de verschillend soorten en zal twee voedingsschem,s aanhouden,een voor de amnesia en een voor de twee cheese soorten.
      Want daar zit ook wel wat veschil in een sativa of een overwegend indica..Maar daar kom ik wel uit.Vanavond doe ik weer een update.
      U

Comment

Dag 4 v/d groei en ze hebben alleen nog maar wat wortelstimulator gehad.Voor de rast veloopt het voorspoedig ze kunnen als de tent leeg is er gelijk in.Ze zijn enorm snel opgekomen en ze leven allemaal nog.
        Zo kijk ze es vredevol samenleven waarom het steeds mis gaat met de mensen,overal oorlog.Laat ze allemaal maar een plantje kweken dat verbroederd enorm.
        Last edited by tuinbroek; 22 August 2014, 17:26.

Comment

toch lief he die zaailingen
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja als je goed nadenkt is het wel een beetje bizar,je vertroetelt ze,geeft ze voeding,
            Doet bijna alles om ze in lekkere aarde te stoppen en dan als het klaar is dan gaat de brand erin.Hahah LOL

Comment

Dag 5 v/d voorgroei temp 22* cel Lv 60/% en ze groeien meer kan ik er niet van maken.Gelukkig zijn dit zaden die doen wat ze beloven allemaal van WEED SEED SHOP.
              Amnesia 5x
              Super cheese 5x
              Super Silver Cheese 5x
              Ik heb deze teelt al gezien en geproefd.Die super cheese constand lachkicks en eetbuien.Er is al wat meer plaats in de tent.Maar ik zou wel een direkt op 12/12 zetten.
              Mischien wel een leuk expiriment.

Comment

Hoi medeliefhebbers van het groene goud.
                Dag 6 vd groei,ze zijn al een beetje gegroeid,maar ze gaan zo snel mogelijk de grote tent in,lekker onder de hpi 400 watt.
                Ik kom er ook niet meer bij,want dan moet de deur open en er heerst nou een mooi micro climaat,en dat wil ik niet te vaak verstoren.Laat ze maar lekker hun gang gaan.Want als ik de deur opendoe dan komt er gelijk een stoot koude lucht binnen.

Comment

Dag 6 v/d groei,en ze gaan om 17.00 uur de tent in,lekker onder de hpi.De planten zijn toch al afgebloeid en kunnen ook wel verder in het washok afbloeien.Dit gaat ook de laatste keer worden dat het zo moeizaam gaat met voorgroeien,ik heb al een budbox besteld dan kan ik daar
                  mooi een kraamkamer van maken.Morgen ff aarde halen voor de zaailingen,dan gaan ze gelijk in de grote potten.Anders had ik nog een week moeten aanklooien,maar heb het ff gevraagd aan flintstoned.Die weet enorm veel over de kweek.
                  Zulke mensen zijn een aanwinst voor het forum.En hij is altijd bereid om te helpen.
                  Dus even[emoji106] up voor flintstoned.

Comment

Zo medekwekers de jonge scheuten zijn verhuist naar de tent,alles was klaar en word al gespoeld,nu is het de tijd voor de nieuwe lichting.
                    5x Amnesia
                    5x Super cheese
                    5x Super Silver Cheese
                    Die staan nou onder de hps, ik
                    haal morgen alvast de zakken aarde op en zo snel mogelijk in de grote potten.Al denk ik dat ik ze beter nog ff kan laten wortelen,en dan pas overpotten.Aan beide methodes zitten voor en na delen.Dus als iemand zeker weet wat uiteindelijk het beste is.Als ik ze nu overpot zitten wr nog niet genoeg wortels en zal er mischien wortels kapot gaan dus ik denk dat ik ze het best nog ff in deze 13 cm potjes kan laten wortelen,inplaats van wortels kapot trekken.Zo ik ga ff lekker eten.
                    Fijne avond nog kweekebroeders
                    Dat ze maar groot en sterk worden,en een mooie kop op de schouders krijgen.
                    Pas op voor de koppensneller!!!!!!![emoji106] [emoji98] [emoji271] [emoji1]

Comment

Ik kom er weer bij zitten Tuin, veel succes gewenst!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Welkom
                        Michevan je weet waar het bier staat he,of koffie,het is nog vroeg,heb ze nog ff de grond ingewaterd en ze staan er al mooier bij dan onder de tl.
                        Zon groeilamp vind ik toch beter,vroeger groeide ik voor gewoon onder een oude hps lamp.Affijn dat is toekomst muziek.Dit word mn laatste kweek voor de kerst,dan zit ik lekker in aruba.Maar hoef daar niks mee naar toe te nemen,kom mischien nog wel leuke soorten tegen,dan probeer ik zaad mee te nemen.
                        Nou eerst dit maar weer.
                        Goh jij hebt een mazzel gehad hoor,je was nog niet weg en het bleef regenen en flinke buien.
                        Nou ga je nu ook een kweekje starten?

Comment

Denk over 2 weken, dan zijn mijn Afjes wel klaar, heb vandaag een auto white geoogst.

Aruba, lekker man, ik zit nu al te denken waar we over een tijdje heen gaan

Ik pak trouwens een biertje, ben nog 2 weken vrij dus kan lekker uitslapen!

Comment

Ach ja je leeft maar een keer dus maak er dan ook wat van.
                            Heb je dat gehoord van defensie dat heel veel mensen zijn blootgesteld aan die gore camoeflage verf? Allemaal kanker.Draag altijd je bescherming,ook die verf van tegenwoordig,puur gif.
                            Of je moet op waterbassis werken,maar dat doen ze niet bij defensie.

Lekker dat je nog twee weken vrij bent,ik neem ook zo een lekker biertje en een smokie!!!!!!
                            Nog een goed avond.

Comment

Ja, ik heb dat zeker gehoord, heb er jaren mee gewerkt op de 574 maar ben zover ik weet gezond, althans dat mag ik hopen.
                              Wel erg dat defensie dat gewoon verzwegen heeft al die jaren, heb er geen goed woord voor over!

Comment

Ja joh daar gaan standaard dingen de doofpot in,de minutie was ook vervuild met licht radioactief materiaal voor de verzwaring.Nee daar was het bek dicht en kijk maar de andere kant op.Ook vaak geen leuke werksfeer,ja de jongens onder elkaar wel,maar hogerop dat zijn de boeven.Nu ook met die verf,was bekend tot mensen echt kanker kregen en nou moeten ze bewijzen dat defensie er van wist.Schandaalig je zult maar die rotziekte van je baas gekregen hebben.Dan ben je mooi klaar want jij moet bewijzen dat het van die gore loodverf komt.Nou ik weet niet of je lid bent van de bond,vooral omdat je er jaren mee gewerkt hebt.
                                Nou ik stop er mee voor vandaag nog ff chillen.

Comment

Bezig...
                                X