Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

altijd leuk om te zien die kleine spruitjes .
    gaat mooi hier .

grts

Comment

Zo de nieuwe rakkers die beginnen nu aan te slaan het is nu dag 7 vd groei.Ze hebben alleen wortelstimulator gehad en dat krijgen ze nog een poosje,en vanaf morgen krijgen ze de eerste voeding,en voor er comentaar komt deze is speciaal voor zaailingen en mag al vanaf dat de plant boven de grond staat.De NPK
      waarde is 111 plus planteigen aminozuren en vitamines.
      Let dan maar es op hoe snel dat gaat groeien.
      5 xAmnesia
      5 x Super Cheese
      5x Super Silver Cheese,dat worden straks kleine stinkers,
      vooral die Cheese.Affijn where on the road en het gas gaat er weer op 180 door de bocht.
      Welke soorten dit zijn weet ik zo niet maar het staat op elke pot,als ze in de grote potten gaan,dan komt er wel een label in de modder te staan.Ze staan in biologishe grond van albert hein,met daarboven op nog wat lightmix.
      Last edited by tuinbroek; 25 August 2014, 17:33.

Comment

Gaat een mooi tentje vol worden 👌

Comment

Ja ze groeien nu snel hoor,morgen zijn ze alweer groter.En de temp 28* cel en de lv 50%.Ja da komt wel goed.
          Ben trouwens behoorlijk wappie zit alleen maar plaatjes te kijken op mn speelautomaat.En lette helemaal niet op de poen.[emoji578] [emoji568] [emoji574] [emoji560] [emoji3]
          Last edited by tuinbroek; 25 August 2014, 23:12.

Comment

Dan is hij goed denk ik zo👍 ga blij zijn als ik voor de eerste x eens geen shop wiet moet roken maar leker zelf gekweekte wiet maar zal nog even gedult moeten hebben
            Wat ik wel raar vind is dat mijn cheese plantje dat bijna 2 weken jonger is dan de rest zijn toppen al bijna dubbel zo dik zijn
            Dan de andere twee hoop dat de ander ook zo mooi worden en volgen
            Vind dit echt raar
            Maar ben beginer mischien kan het dat de een sneler is dan de andere of zit ik fout? Mvg tuinbroek
            Denk wel als nu deze 15 planten klaar zijn dat je wel een heel tijdje gaat aan komen
            Ben echt jaloers op die mooie dikke toppen voor mij dat lukt ben ik bejaard 😆

Comment

Comment

Kleine correctie
                Wij zeggen hier altijd het klinkt als den lul op een drumstel.

Nee zij verkochten het het was een andermerk, er zat van alles in sukjes stro, plantenresten.

Maar ik zocht zaai en stekgrond en toen zagik dit liggen,mijn vorige kweek heb ik dit ook gebruikt,en zelfs met de rotzooi van de action en albert hijn heb ik al de mooiste kweken gezien,het ging mij er om dat ik ff snel grond moest hebben,en kijk hier AH was om de hoek en eigenlijk heb je ook wel gelijk,, ah en bio.

Maar er stond wel de groene punt op als eco keurmerk.
                Maar het ging mij er om dat er weinig npk inzat.

Comment

Dag 8 v/d groei en de kleintjes doen het goed,gisteren hebben ze te drinken gehad en vandaag ga ik ze niks geven of ik zet ze even in een klein laagje water dan gaan ze mischien beter wortelen.
                  3 soorten, die zoals ik bij mn maat heb gezien, eigenlijk allemaal even groot worden.
                  Dat is de mazzel als iemand anders ze al gekweekt heeft en je dat van dichtbij heb kunnen zien.En natuurlijk ook gerookt,de amnesia is me wel bekend maar die Cheese soorten die hebben me aangenaam verrast.Dus ik zie deze kweek met zeer veel vreugde tegemoet.Ik ken ook het effect van deze wiet.Heerlijk,nu gaan we maar es bij de kleintjes kijken.Dit is de grond met een laagje lightmixToch mooi mn rooktoekomst.
                  Nee flauwekul,ik vind elke fase van de kweek bijna even mooi.
                  Dus we gaan mooi zo door en wie weet deze week is de eerste lemon haze wel droog,dan kan ik me ff een beeld vormen hoe die is.[emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji3] [emoji3]
                  Last edited by tuinbroek; 26 August 2014, 18:58.

Comment

Hey tuinbroek, gaaf topic, ik ga er ook even bij zitten! Ga volgende week beginnen met een 5tal Super Cheese in de eigen tent aangezien ik zag dat ze je zo bevielen, ben benieuwd, succes!

Comment

Dus je gaat ook cheese growen?Leuk dan kunnen we mooi vegelijken en elkaar grow in de gate houden.Je gaat er op als een trein,echt lekker wietje.
                      The best of both worlds,high en stoned.
                      Ben benieuwd.
                      Veel succes

Comment

Ik vind die eerste weekjes altijd zo erg, het gaat je dan allemaal te langzaam
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoi Michevan
                          Ja nog maar dag 8 heb gelukkig nog 6 planten te knippen,nog een keer spoelen en dan nog ff drogen,schaam me dood,ben net een uurtje wakker,heb de kop nog vol watten,die lemon haze is lekkerr
                          Jammer dat je niet in de buurt woont.Zo te zien is het wat beter weer,ik moet de caravan nog schoonmaken en die gaat de winterberging in.Heb vorig jaar ook vastgezten op de camping,hij stond tot aan de assen in de blubber,dus grijp nou mn kans,als het nou nog supperweer was.Dan gaan we pas eind september weg.Maar echt super warm zal het wel niet worden.Heb je die auto,s buiten staan?Nou bij de kleine plantjes gaat het licht om 17.00 uur weer aan.Ik vind het mooiste deel begint pas bij het toppen en daarna.Ik vind het trouwens het leukste.Weet je wat ik ook in mn hoofd heb,er zou iets op het forum moeten zijn zodat je ook elkaars produkt kunt roken en testen.
                          Ik bedoel niet met elk kutwietje,
                          maar alleen in gevallen waarbij je denkt dit is iets biezonders.
                          Zo gaat dat ook bij volkstuinen.
                          Dan gaat het wel niet om wiet,maar toch!!!!Lijkt mij een verrijking.Net zoals een eigen soortje maken.Ik heb zaden uit libanon, en die heb ik al een keer gekruisd met amnesia.
                          Ik heb nog 65 zuivere zaden een ibl dus,ik kan er nergens iets over vinden.Dus daar ga ik nog wel mee bezig.Nou dat was het eerst wel weer,geniet nog maar ff van je vakantie.
                          Heb je gisteren ook gezien dat ze 1800 bloeiende planten in een bos perseel hebben gepakt.Nou sommige buitensoorten haal je haast wel een kilo per plant.Reken maar uit.Zonde he.
                          Laters tuin

Comment

Ja, als ik je zo hoor dan is die Lemon Haze erg lekker, dat was al een leuk soortje voor een afdeling rookruil op de site geweest

Ik heb nog een kleine 2 weken vrij, dan moet ik helaas weer aan de zwoeg, hoop dan alles AFjes uit het tentje te hebben en met de 8 ball kush aan de slag te gaan, ze staan dus binnen.

Geen idee of ik ver van je af woon eigenlijk hoewel in Nederland niets ver is, de brandstof kost me ook niets met de lease auto dus dat scheelt altijd wel een slok op een borrel.

Nou, geniet van het redelijk lekkere weer, als het goed is komt er nog wat goed weer onze kant op de komende weken.
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja ik vind die 2 cookie kush ook zo lekker ruiken,ik kreeg ze al dik in de bloei en een was wat fluffie maar is opnieuw in de bloei gegaan.Maar die andere daar zijn de toppen keihard.
                              Dus de volgende daar ga ik wel wat kush bijzetten.Nou nog een keer spoelen en laat ik ze uitdrogen en dan hoop ik dat ik ze zaterdag kan knippen.Maar de ene die al geknipt is kan met een paar dagen in de weckpot.
                              Heerlijke wiet,de wiet zelf is al aardig droog,want in de grinder kwam die mooi los, alleen nog
                              Vocht in de stokjes.Maar echt een verassing deze wiet,je weet wel hoe ik flipte op die zaadjes.
                              Maar echt de moeite waard vooral voor mensen die de planten niet te groot willen.Ik dacht eerst nog dat kunnen zo maar autobloeiers zijn.Ik had nog twee doosjes daarvan.Toen hij me belde vroeg hij om mn rekeningnummer,dan zou ik het geld terug krijgen,maar had geen zin om opnieuw mn rekeningnummer te geven.Dus die zitten in de vriezer.Altijd wat zaad op voorraad is makkelijk.
                              Ik zit vaak te denken om iets zakelijks te doen,zoals in spanje zon soort van social clubs, en dan echt de luxe soorten doen.Het licht hier ook zo moeilijk met de wet.
                              Of iets via internet.Affijn we hebben het er nog wel over,eerst ff boodschappen halen.Gggrrrrr daar heb ik zon hekel aan.

Comment

Zo net ff bij de tent gekeken en mn hpi starte maar niet op,ik de lamp eruit ja hoor verbrand.Ik baal als een stekker maar je moet roeien met de roeispaan die je hebt.Dus morgen ff een nieuwe halen en vandaag maar ff hps 400 watt.

Ze groeien gestaag en staan nu ook helemaal droog,dus ik denk nog een keer alleen wortelstimulator en dan overmorgen die speciale zaailing voeding.Die heeft maar een hele lage npk 111 dus dat kan.Het is er ook speciaal voor.
                                Nou de foto,s dan maar.
                                Toch maar ff de luchtbevochtiger gepakt dan hou ik hem constant tussen de 40 en 50% lv en de temp in rust is 21*cel en als de lamp brand 28 a 29* cel.
                                Dus dat gaat wel goed.

Comment

Bezig...
                                X