Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Zo'n bevochtiger moet ik ook nog op de kop zien te tikken, altijd makkelijk!
    En wat zie ik, gazeuse, jeetje, wat dronk ik dat 30-40 jaar geleden graag thuis, wist niet eens dat dat nog bestond

Plantjes zien er gelukkig uit Tuin!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja die zijn makkelijk je schroeft zon dop die er bij zit,ook een voor 2 liter flessen en het ding verwarmt niet he,sonische trilling maakt de mist zo fijn dat je geen druppels krijgt,het lijkt net alsof het gas is.
      Bij zon thuiszorgwinkel gekocht nog geen 15 piek.
      Het is ook voor mensen die benauwd zijn en tegen droge lucht.

En ja die gazeuse bestaat nog steeds,ik deed vroeger er een beetje melk en suiker in en dan had je spoetnik net een soort shake.Je kan er ook zo lekker van boeren.

Comment

ja Spoetnik, dat heb ik ook veel gedronken, lekker hard roeren en dat had je lekker veel schuim steeds

Was die bevochtiger nieuw voor dat geld?
        Last edited by Michevan; 27 August 2014, 20:14.

Comment

Ja nieuw in de doos zal ff zoeken waar ik hem gekocht heb.

Comment

Thanks!!

Comment

En die spoetnik maak je zelf voor wie het niet kent.
              Gazeuse en wat melk en suiker en dat gaf een reactie met die suiker en melk.Dat werd een soort van schuim,spoetnik.

Comment

Ik deed het met koffiemelk. Al zeker 32 jaar niet gehad.
                Baas in eigen brein.

Comment

Ja dat moest ook koffiemelk zijn en.waar blijft de tijd.
                  Wat een reactie van een psychoot net he!!!IK wou hem alleen maar helpen.
                  Je mag wel een disclamer onder je tekst
                  plaatsen.hahaha
                  Dr was geen touw aan vast te knopen.
                  Last edited by tuinbroek; 27 August 2014, 23:07.

Comment

Hahaha nou idd. Ach inteelt remt sociale vaardigheden Ik moet dan m'n best doen om me niet te verlagen.. Maar goed..
                    Baas in eigen brein.

Comment

Slecht nieuws
                      JOHN THE BOMM IS ONTPLOFT.

Comment

Dus vandaag dag 9 en ze groeien gestaag,ik ben nog steeds aan het spoelen en de lv is ver onder de 40%.Heb haast de neiging om de planten die nog gespoeld worden gewoon buiten op balkon te zetten gezien het weer,maar heb de tent ook al vol staan met zaailingen.En als ze op balkon staan te stinken,dan heb ik zo de blauwe petten op de stoep staan.Maar ben blij voor de buiten kwekers, ik hoor al veel gedoe over rot,ja het is ook zo slecht geweest met het weer.
                        Nou vanavond nog wat foto,s.

Comment

Nou dag 10 en ze beginnen nou goed te groeien ze krijgen
                          straks voor het eerst wat green accelerator,het woord zegt het al met een NPK van 111 en veel planteigen stoffen.En ik dacht in het begin ook nu al voeding ja,deze wel.Je kan het ook gebruiken om moeilijk te kiemen zaden voor te weken.
                          Ik heb daar toen een tesje mee gedaan en het waren zaden die overal wegkwamen maar aldoor in mn draaidoos lagen en geen rust hadden.Nou 10 v/d 10 ontkiemt.
                          De lamp was al aan helaas.[emoji106] [emoji98] [emoji271] [emoji1]

Comment

Je kan ze best verpotten al hoor, hoe sneller in een grotere pot hoe beter zelfs, dan kunnen de wortels zich eerder uitbreiden.
                            Als ik ze uit een voorgroeipotje wil halen, leg ik mijn hand er bovenop met het steeltje tussen twee vingers door, dat doe ik boven de grote pot waar al aarde in zit en een gat voor de plant, dan het potje op de kop houden, voorzichtig wat tikken eventueel zodat het potje mooi los komt.
                            Dat trek je het potje er voorzichtig af, pak je met je andere hand de kluit vast en begeleid hem zo naar het gat in de grote pot.
                            Zo doe ik het altijd en zonder enige schade aan de wortels of plant.

Je kan ze ook gewoon onder de hps lamp laten staan, hpi is niet per se nodig, maar volgens mij had ik dat al eens eerder gezegd.
                            Ik weet niet meer of je nu verschil merkte met hpi ten opzichte van hps.

Succes hier!

Comment

Ja hpi waren ze sneller,als ik ze nu overpot dan is die mischien nog niet goed geworteld.Normaal doe ik dat ook maar mn oogst staat nog te spoelen in die potten en ik denk dat ik ze morgen over doe.En ja ik doe dat ook altijd steel tussen de vingers en hup omdraaien en zo de pot in.
                              Maar in heb ook wel es gehad dat ze er te kort instonden en de hele kluit valt dan toch uitelkaar.Dus moet wel voorzichtig.

Maar leuk dat je weer "terug" bent.Kom af en toe wel ff meeloeren.

Comment

Zo we zitten op dag 10 en ze hebben nu voor het eerst voeding gehad,ik heb de helft gegeven van wat mag.

Het is geen zware voeding hoor,het is specaal voor zaailingen.
                                Ze strekken ook niet,15 uit 15 dus prima zaad van de Weed Seed Shop.
                                En nee dat is geen reklame.

Comment

Bezig...
                                X