Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Nee ik wacht nog even er zijn 3 verschillende soorten dus nog niet allemaal even groot,beter nog ff wachten,ze hebben wel water gehad ,want ze hadden alles opgedronken.Stelletje zuipschuiten.Dus dat word dan morgen.Dat heb je nou eenmaal ze zijn er pas aan toe als ze groot genoeg zijn.
Ja die groeien wel door,in die voeding zitten ook middelen die iets aan te veel stres werken.Net als schimmels hebben ook geen kans met deze voeding,ik had ze nu ook wel kunnen toppen maar dan had ik het soort bij soort moeten doen.Nee ik top ze morgen in een keer allemaal.dan overpotten en dan nog een weekje en dan in de bloei.Mijn geoogste wiet is ook nog niet droog,ik had een vroeg pheno en die zit al in de weckpot.En daar rook ik af en toe al van,zonder te curen is die al heel zacht.Het zijn ook biologisch gekweekt en dat proef je.
Ja ik zie het een blad wat je bedoelt?Beetje te nat gestaan denk ik.Als ze nog klein zijn geef ik ze gauw teveel.
Zal dit beter af moeten meten ik doe het ook wel op het gevoel
Het is trouwens ook een keer flink heet geweest,afzuiger draaide toen niet.
Wat denken jullie dan?
Flint?
Last edited by tuinbroek; 2 September 2014, 22:56.
Ja dat ene blad op foto drie rechtsonder bolt naar onder en de hoofdnerf maakt een knik, zo begint claw. Claw is een gevolg van een waterhuishoudingprobleem, te nat en/of te warm staan kan goed de oorzaak zijn. Ik zou het gewoon even aankijken wat ze doet.
Net wat ik al zei ik denk te nat of te heet mn afzuiger daar was een zekering kapot,die heb ik direkt verwisseld met een nieuwe,maar ik ben soms ook wat nonchalant met het watergeven.Van nu af aan zal ik steeds de hoeveelheid water geven die precies gelijk is.Straks gaat de lamp weer aan en dan zie ik het wel
Bedankt.
Nou ze zijn al weer goed recht en klauwen niet meer.
Ik verlies er wel twee je ziet ook dat ze haast niks hebben gedronken,ze zijn ook veels te klein,ik geloof 2 Amnesia.Maar dan heb ik er nog 13 en die ga ik zo toppen.
Hier zie je de kleinste en op de andere foto ook een.Nou de rest ziet er redelijk uit en we gaan maar toppen.
Laatst had ik al een foto van een orkest
en nu weer een met een fiets en die zijn niet van mij.Zijn er meer mensen die dit ook met tapatalk heeft,als je foto,s wilt maken bij je planten, en je neemt de keuze camera dan,staan er zo maar vreemde foto,s tussen.
Last edited by tuinbroek; 3 September 2014, 17:46.
Zo heb ze vrij ver terug getopt maar zoals ik al zei,2 amnesia,s die lopen vreselijk achter.Ze zijn een beetje ziek of gehandicapt, ze waren ook nog te klein om te toppen.Maar ik laat het aan de nabootser van de natuur over,ik dus!!!!!!
Je gooit geen levend iets weg omdat het mischien niks word.
Nee ik ga juist extra mn best doen om ze wat verder te krijgen.
Zo zijn ze allemaal teruggetopt.
Zo nou de kneusjes,mongooltjes vind ik een scheldwoord,de grootste haalt het wel,maar de kleine ik weet het niet,de blaadjes zijn niet goed ontwikkeld.Dus we geven het nog een kans.
Zie het als een uitdaging,de tent is toch ook zat vol,met 13 plantjes.
Nou wie zou wat doen met deze twee stakkers?Ik denk dat de grootste het wel haalt,het zijn amnesia,s
Zet de kleintjes misschien een beetje hoger? Kunne ze mee genieten van het volle licht verder zou ik ze gewoon hun gangetje late gaan! Het groeit als onkruid eh
Comment