Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ja goed idee ik ga er wat onder zetten,dat ik daar niet aan gedacht heb.Door meer licht gaan ze mischien sneller groeien

Comment

Hki medekwekers
      Die cookie kush was meer stoned dan high,maar allee ff lekker in de zon gelegen.
      De plantjes zijn allemaal weer mooi bij getrokken,zelfs de kneusjes zijn iets gegroeid,ik heb ze nou wat hoger gezet.
      Nou de foto,s.
      De Amnesia heeft een beetje paars in de stelen.Waarschijnlijk was stress.
      De nieuwe scheuten die door het toppen zijn ontstaan,slaan al aan het groeien.
      Last edited by tuinbroek; 4 September 2014, 16:53.

Comment

Ha die Tuin, gaat lekker zo te zien. Vraag me af of je veel voeding geeft of niet, ze zijn zo diep groen.... Dat van die klauw, daar heb ik eigenlijk nog steeds geen eenduidige verklaring voor gevonden, maar kan dat ook met veel voeding i.c.m. warmte te maken hebben??

Comment

Hee de tuin, ze staan er weer mooi bij. En euh meglow heeft wel gelijk. Die klauw kan ook komen van teveel voeding, verkeerde bodem ph, teveel water met samenwerking van warmte.

Ik denk ook eerder dat het licht aan teveel voeding of de verkeerde bodem ph. Moest het van teveel water zijn zou je ook bolstaande bladeren hebben of wat gelere bladeren. Moest de warmte een rol spelen zouden de bladeren er ook zo wat misvormd uitzien.

Dus denk dat de dader je voeding is. Maar dat kan alleen jij natuurlijk zeker weten.

Grtz,
          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou net een heel verhaal opgeschreven,druk ik op een verkeerde knop.Ik denk dat ik een keer teveel voeding heb gegeven.En ik vind dat groene wel meevallen.Maar zal er es op letten.

Comment

Ik vindt het groene ook meevallen hoor tuinbroek. Vindt ze zelfs mooi groen. Maar kan zijn dat de voeding net iets teveel is.
              Ik zeg niet dat het zo is maar hoogstwaarschijnlijk wel aangezien je wel een goede hobbykweker bent. De voeding is ook nog zo goed als nieuw voor je he. Zou zeggen mss eens wat minderen en dan kijken of het betert.

Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja ik ga nog maar es wat minder geven.Het blijft lastig die voeding,geen schema van de eerste week zoveel en de tweede week zoveel.Nou ja we komen er wel.Heb al 2 planten in een 2 liter weckpot.Dus ga eerst wat kleinere weckpotten halen en ik hou denk ik 28 dagen voorgroei aan.En dan maar es kijken hoe groot ze zijn.Die tenten zijn maar 2meter en daar gaat nog 60 cm af voor de 600 watt.En de pot ook nog dus we hebben mischien een dikke meter voor de plant,dus ik ga deze vaker toppen.

Comment

Ja sorry tuin voor mijn misschien ietwat irritante observeringen over waarschijnlijk supermilde symptomen, maar des te leerzamer wordt het voor mij....
                  Over het algemeen zien deze dames er uitstekend uit! Zeker vergeleken met wat ik er zelf van bak

Comment

Zien er prima uit tuinbroek maar je kan altijd wel een achter blijver hebben heb ik ook wel eens top de rest gewoon een x meer terug en de achter blijver top ik dan meestal niet

Comment

Meglow
                      Wees gewoon critisch hoor ,als er iets niet goed gaat dan heb ik liever dat je he zegt,maar ik vond het wel meevallen.Ze zijn al weer bijgetrokken hoor.Was gewoon te heet en te nat.

Comment

@Dutchboy84
                        Ik heb de grootsten getopt en die kleintjes,stummpertjes,want de blaadjes staan ook vreemd en verkreukeld,Die heb ik wat hoger gezet.Zo kan het ook en een is mischien nog te redden.
                        Van de gekreukelde heb ik weining verwachting.

Comment

Staan er goed bij de meeste...succes tuinbroek

Comment

Thanx Tune
                            Ach ja je houd altijd verschillen met zaad.Met stekjes heb je maar een pheno,en bij zaden wat meer verschillen.

Comment

Zo we zijn inmiddels al weer op de 17e dag vd groei en ze herstellen goed na het toppen.
                              Nog een paar dagen en dan verpot ik ze,dan nog een weekje groei in de grote pot.
                              Nou de temp is weer iets gestegen,dan moet de afzuiger gewoon wat meer lucht afzuigen.Doet hij zelf.Nou de foto,s.
                              Zo dat gaat wel zn gangetje,ze moeten nog een beetje groter dan gaan ze in de bloei,die cheese word ook redelijk hoog.
                              Ze hebben alleen water gehad een half bekertje per plant.En morgen zien we weer verder,het is ook weer warmer,want toen het licht aanging,ging ook de afzuig en inblaas harder draaien.En houd het onder de 30*cel,de verschillen zijn ook minder,met de lamp uit ,was het toch nog een temp van 23* cel.Dan hou ik toch een redelijk verschil over tussen lamp aan en lamp uit.
                              Last edited by tuinbroek; 5 September 2014, 17:14.

Comment

Zo dag 18 v/d groei,en het gaat prima,heb wel gemorst bij het voeding geven dus 2 mooie brandplekken,op een plant.
                                Een van de stumpertjes komt ook wat bij.Dus we gaan gewoon zo door.
                                Dus hou ik zeker 14 over.

Comment

Bezig...
                                X