Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Zo dag 19 e dag v/d groei en ze gaan nog prima,de temp was 21*9 toen de lamp aanging en de lv 46%.Ze groeien mooi en de lamp moet elke dag hoger.

Zo en eentje van dichtbij.

Comment

Het groen van je blad blijft er niet echt lekker uitzien. Naar mijn smaak te donkergroen en te dof.

Comment

Ze krijgen 1 x per week voeding en ze groeien, en ik vind ze er goed bij staan.Vandaag krijgen ze wat wortelstimulator.

Comment

Zit er niet al voeding in het medium voor een tijdje?

Comment

Heel weinig,en dat kan hoor met deze voeding.En eigenlijk is het geen voeding maar een
            accelerator.om alles goed op gang te krijgen

Comment

Zo dag 20 v/d groei ,morgen gaan we verpotten in de 11 liter schoenen.
              Ze hebben water gehad meer niet.
              Ze groeien goed.
              Last edited by tuinbroek; 8 September 2014, 17:14.

Comment

ze groeien idd goed mate.
                doe zo verder zou ik zeggen.

thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Gaan lekker tuin
                  Mag ik wat vragen misschien een domme vraag maar ik zelf kweek bijna nooit uitzaad behalve buiten maar kun je ze niet meteen in 11 liter potjes zetten ?

Comment

Ja maar ik had niet genoeg potten leeg,de volgend kweek heb ik alles dubbel.Ik had mn oogst daar nog in staan.Het is ook beter gelijk in de juiste pot.
                    Maar het komt wel goed.

Comment

Ja ze krijgen altijd een klein tikje maar het was ook maar een vraagje ik zie het mijn broertje ook steeds doen maar hij is nogal eigenwijs doet altijd het tegenovergestelde van wat ik hem adviseer maar eigenwijs is ook wijs he , maar ze doen het niet verkeerd tuin gaat helemaal goed komen met je schatjes

Comment

Zo alles gauw verpot,maar ik had 15, 11potten en ik moest 15 potten vullen.Ik had 4 zakken van 50 liter en nog kwam ik aarde te kort,en dit is niet de eerste keer,en omdat ze al dicht zijn kan ik er morgen nog een bijhalen.Ik kom ongeveer 4 liter te weinig,en dat terwijl er ook nog bij elk verpot potje er ook een liter aarde aanzit.Affijn je vult ze toch nog wel een keer bij als het inklinkt.Nou ze staan er nu
                        5 amnesia,5 super cheese,en 5super silver cheese.Volgende keer heb ik alles dubbel wat potten betreft en ik koop er nog een voorgroei tent bij.

Er passen 16 in maar je kan altijd een verliezen,ook al ga ik daar niet van uit.
                        Last edited by tuinbroek; 9 September 2014, 18:59.

Comment

die staan lekker te zonnen zo... recht zo die gaat!

Comment

Thanx meglow.
                            Was wel rot werk hoor,dit vind ik het minste gedeelte van de kweek.Maar je ontkomt er niet aan, en ik krijg ook last van mn rug,vooral de achterste potten erin zetten,ik ben ook niet de kleinste.Nou ja het staat.

Comment

ze hebben het toppen zo te zien goed doorstaan ze groeien lekker en zien er gezond uit!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Dat wordt een lekker vol tentje! Nice....
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X