Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

ja, die tentjes zouden eigenlijk van meer kanten open moeten kunnen, zodat je niet in allerlei rare houdingen moet staan om bij de achterste dames te kunnen. Zet hem op Tuin!

Comment

Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thanx medeliefhebbers van het groene GOUD.
        Ja het zal wel vol worden,ik heb 1 keer 16 erin gehad maar dan kan in mn staande ventilator er niet in hebben.Maar er zijn 2 van de amnees die geen goede start hadden.En als het echt te gek word dan kan een maat van me ook zo wat over nemen.
        En anders knakken,deze soorten worden ook vrij hoog.
        Ach we zien wel,de potten zitten vol,om te kuren.

Dus er komt nog een rooktest van mijn andere topic.
        En kom natuurlijk ook ff lekker mee kijken op jullie topics.
        Er valt altijd wat te leren.

Comment

Thanx mich
          Ik hoop dat je kweek ook gauw op de rit is.
          Ben benieuwd naar de voeding,
          tof dat je dat als test hebt gekregen.

Comment

Ziet er weer goed uit tuin ja die amnees kan zo door het dak heen schieten en idd is een deur extra altijd makkelijker ik zelf heb geen tent heb gewoon een houte kast getimmert van 1,80.lang bij 1,10 breed een heb aan de kop zijde en lange zijde een deur zitten ideaal kunt overal makkelijk bij

Ben benieuwd naar je rook test maar ze moeten nog ff wekken denk ik niet

Comment

Zou ik wel eens willen zien zoveel planten in tent moeten nog al veell toppen zijn zowizo
              Al 2 hoofdtoppen de plant min dat zijn al 30 hoofdtoppen ben echt benieuwd
              Wil mijn volgende run er een 7 in mijn 90x90x180 tentje met 400w hps zetten maar gaat dit wel ivm plaats
              Had beter 125 op125 genomen
              Neem 800m3 afzuiging en 600w
              Maar dat is voor als ik al zeker 1 jaar of meer kweek eeerst oefenen en blijven oefenen maar hoop er zeker 7 kunnen zetten als dit niet te weinnig licht is 400w met hamerslagkap mvg gaat mooi worden jouw tentje nu vol ga in zeker!!! Volhgen

Comment

Nou 6zullen er wel in passen dacht ik zo.
                En met 400 watt zou dit ook makkelijk kunnen.
                Maar hoe is het nou met deze kweek?Hoe ver ben je?

Comment

Zo dag 21 vd groei.Temp lamp uit 21*.Lamp aan 29,5.Ze krijgen nu weer wortelstimulator.Ze staan vandaag de eerste dag in grote potten.Dus laat maar groeien tot dag 28 en dan gaan ze in de bloei.
                  Zo dat was het weer,over een paar dagen krijgen ze weer groeivoeding.

Comment

Hoeveel kosten ze incl porto richting mij Tuin? hahahahahahahahahaha

Comment

wie kan me dringend helpen ik heb wiet in het boss staan waar normaal nooit iemand komt en wow ze water geven en merkte dat er een was verplaats want die stond in een pot en naast een plant stond een redelijk flinke boom en die hangde maar scheef want iemand heeft die voor de wiet getrokken wat moet ik doen er is nog niks gestolen maar er wel aan geweest help!!!! een is all bijna klaar met bloeie wat kan ik beste doen

Comment

Die zijn al lekker aan het wortelen Tuin!
                        Nog even en die gaan flink de hoogte in...

Jammer dat er zo'n domme vragen gesteld worden in je topic...

@rastaking: mijn advies is, je tentje opslaan naast je plantjes en kamperen in het bos!
                        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                        Jack Herer in scrog
                        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

wie kan me dringend helpen ik heb wiet in het boss staan waar normaal nooit iemand komt en wow ze water geven en merkte dat er een was verplaats want die stond in een pot en naast een plant stond een redelijk flinke boom en die hangde maar scheef want iemand heeft die voor de wiet getrokken wat moet ik doen er is nog niks gestolen maar er wel aan geweest help!!!! een is all bijna klaar met bloeie wat kan ik beste doen
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s/132-Guerilla hier zou je vraag en topic goed passen.

Comment

Comment

Ja dat was geen gek idee,mijn topic word steeds gekaapt.
                              Vol gens mij hebben ze zon camera opgehangen en belt de kit eerdaags aan je deur.
                              @michevan.Ja het is ff doorzetten ik ga nog een grotere tent kopen want mn rug trekt dat niet,om de achterste pot te pakken,of water te geven
                              is kut.Dit is een oudere secret jardin.Eigenlijk zou een paadje in het midden ideaal zijn.Met een krukje kan je ff lekker zweten.He had ook weer modder tekort.Heb al een bijgehaald.Ik had 4x50li. En moest 15x11L vullen.Kwam ik nog een 2 liter te kort.
                              Volgens mij komt het door verdroging?
                              Zo en nu wil ik ook gauw die eight ball van jou zien.
                              Dat word werken michevan

Comment

Ja, merk dat ook vaak met de grond, slinkt als het ware toch qua omvang en gewicht, denk ook dat het gewoon vochtvermindering is.

Nog ff dan kan ik ja, heb nog een plantje in de tent en die kan er bijna uit gelukkig

Comment

Bezig...
                                X