Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ja tof zon lijn kost toch wel gauw een paar honderd euries.
    Ja en leuk dit samen te doen,wat die van jou doet en wat die van mij doet.Ik kreeg net nog een bevestiging en dat de i start er nog niet was maar de i push, i grow, i bloom,en i boost dus dat ziet er weer goed uit,dat heeft vast innogreen geregeld want ik kon die gast niet eens.

Comment

Zo dag 24 v/d groei en groeien doen ze,nog een paar dagen dan gaan ze in de bloei,maar mischien dat ik m zo ook op 12/12 zet.Iaat ze nog een dag en dan gaan ze op de bloeitijd.
      Het duurt ook nog wel 2 week voordat ze echt in de bloei zijn.Zo dat was het weer ik zal de klok straks veranderen in 12/12 cyclus.

Comment

Ze zien er weer goed uit tuin! Lekker bushy die cheese gaat lekker beginnen ruiken! Wacht maar op de bloei

Sent from my C2105 using Tapatalk
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Thanx GDog
          Ja die cheese is een heerlijk en ook de uitwerking,ik doe precies als een maat van me die had ze ook alledrie tegelijk staan,dus ik weet dat het kan.
          En die cheese gaat het meeste stinken!!!![emoji3]

Comment

Zo ik ga me een slag in de rondte roken.
            Een goede avond en morgen vroeg weer op.

Comment

Laat ze je smaken tuinbroek.

Nog een fijne avond.

Thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nou, succes met het wegwerken van die drie toeters....

Comment

Ja, die zal wel flink van de wereld geweest zijn mijn collega

Ik denk dat ik morgen de laatste plant omhaal Tuin, dan ff knippen en laten drogen.
                  Ook hoop ik woensdag mijn nieuwe regelbare afzuigerset met thermostaat (Prima Klima) binnen te hebben van de Urban Garden Shop, dan kan ik de tent ff schoonmaken, alles opnieuw inrichten en aan de gang met de 8 ball kush (twijfel of ik met de Kritikal Bilbo van Genehtik Seeds zal beginnen of de 8 ball kush, denk de 8 ball).

Ik kan in ieder geval niet wachten, wordt mijn eerste binnen kweek met gewoon vrouwelijk zaad en de nieuwe testvoeding, zal dus vast 1 en ander fout gaan
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Nou lekker man,ja ik zou voor de kush gaan.Lekker dat je weer los gaat.Ik denk dat ik ze vandaag in de bloei gooi.
                    Affijn ben weer een beetje bij getrokken,ik was ineens van de wereld.Na 2 joint achterelkaar en toen bij de derde daar was nog een stukje van over.
                    En dat rook ik nou maar op en draai nog een nieuwe.
                    Fijne dag allemaal.

Comment

Drie stuks en nie eentje delen met ons �� fiine zondag nog tuin

Comment

Zo de lamp was net aan,en ze zijn gegroeid sinds gisteren te gek.Ze staan er allemaal mooi bij zelfs die stumpertjes staan fier en met mooie bladeren,terwijl toen zij op kwam zag ze er niet uit,maar nu is het een volwaardige amnesia.
                        Amnesia.
                        Super cheese
                        Nou zo te zien kunnen ze wel in de bloei
                        ze zijn al mooi bossig en kunnen wat mij betreft in de bloei,ze groeien toch nog wel een heel stuk.Het is vandaag dag 25 v/d groei en het kan nu wel.
                        Last edited by tuinbroek; 14 September 2014, 15:55.

Comment

Plantjes zien er goed uit Tuin.
                          Ik zet mn stoeltje neer.

Heb alleen een klein vraagje.
                          Als ik een beetje goed gelezen heb, heb je ze bij de 4e internode getopt?
                          Maar tot hoe ver heb je ze terug getopt? 2e?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ja tot de tweede heb ik ze teruggetopt,en het is een mooi bossig plantje geworden.Ik zit al te denken aan om ze 12/12 te gaan zetten.

Comment

Zien er goed uit tuin ik zelf zou ze nog een oaar dagen op 18/6 laten maar je hebt er 15 dacht ik niet dus komt toch wel goed vol plantjes doen het goed

Comment

Ja dutchboy ik denk er ook over he ik wacht nog een paar dagen.Zodat ze 28 dagen groei hebben gehad.

Comment

Bezig...
                                X