Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Oke, dan gaat ik ze morgen ook maar toppen. Zit nu op 14dagen groei, moet wel goed komen denk ik. Is super silver haze dus ik wil ze niet al te groot hebben eer dat ze naar 12/12 gaan. Thanks!

En met zo'n vol tentje ga je daar denk ik geen spijt van krijgen. Je ken nog ff groeien natuurlijk dat moet je lekker zelf weten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Met haze kan je haast geen risico nemen,ze kunnen behoorlijk doorknallen!!!!!
      Ik ben net nog ff bij de plantjes geweest en de temp is 28,7*cel en de Lv was 48% dus prima waardes en ze staan er zeer mooi bij vind ik.Ze gaan allemaal gelijk op,maar het zijn wel 3 veschillende soorten.
      Volgens mij heb ik ook een FIM
      die is nou 4 hoofdtoppen aan het vormen,maar er missen stukjes blad.Ach we nou ook niet moeilijk meer doen.
      We nemen nog een lekere cone
      en dan nog ff mn adm. doen en ff gamen.

Comment

Zo mensen,medekwekers.
        Vandaag dag 1 12/12 en ze zijn nog een stuk gegroeid.De zichtbare bloei nog niet gespot.
        Ze groeien nog flink door hoor vooral in de bloei.Dus ze staan er prima bij.

Comment

Zo heb toch nog ff goede foto,s gemaakt,de plantjes staan er erg mooi bij,na die bladvoeding.
          Amnesia
          En een Super Silver Cheese.Ze zijn vandaag op 12/12 gezet.Dus ze zullen nu nog flink doorgroeien.
          Ze staan nou 26 dagen in de groei,en vandaag zijn ze op 12/12 gezet.

Comment

Gaat lekker amigo!
            Over 2 dagen kan ik eindelijk nieuw zaad ontkiemen, kan niet wachten
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Leuk ben benieuwd mate.
              Nou ze staan in de bloei,werd ook wel tijd!!!!
              Vandaag kon je niet op de site komen en alle berichtjes van gisteren ben ik kwijt?
              Heb jij dat ook gehad?

Comment

Ja, de Database was kaduuk, site is nu teruggezet naar gisteren
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

He bedankt,een kennis had 2 berichtjes gesruurd en hij was al een tijdje niet op de site geweest.Nou nog ff dan kan je ook los,ben benieuwd naar die kush.
                  En ik zit al te loeren wanneer mn pakje komt.Ze zijn nou ook wel groot genoeg voor de bloei,dus heb vandaag de klok omgezet.
                  Last edited by tuinbroek; 16 September 2014, 20:51.

Comment

ziet er weer lekker uit tuinbroek .
                    ben wat later maar ik plof me neer , alt leerzaam en mooie uitleg/foto's.
                    echt mooi dikke groenne bosjes ook al getopt das nice .
                    ga je ze nog meer toppen of zo laten? lekker soortjes trouwes chees ben ik zelf hele grote fan van .
                    veel succes er alvast mee he man .
                    hou je goed ,
                    Groetjes Steundjeee

Comment

Ziet er goed uit tuin 😉

Comment

Thanx steund en wietkwekerrB
                        Ze staan sinds gisteren op 12/12 dus ze zullen wel snel gaan groeien.Nou ik ben er klaar voor,groeien en bloeien maar!!!!!!

Comment

Veel succes maat😉🙍👍

Comment

Dag 2 klok op 12/12
                            Dag 28 v/d groei
                            Zo en laat nou de zichtbare bloei maar komen,maar dat duurt nog wel even.Ze krijgen nog gewoon groeivoeding,en voor de bloei komt geef ik ze nog een keer bladvoeding.
                            Ze zijn behoorlijk gegroeid de laatste dagen.
                            Het zijn bossige plantjes,en ze doen het wel goed,zal wel een hele volle bak worden.[emoji271] [emoji271] [emoji271] [emoji271] [emoji271] [emoji271] [emoji271]

Comment

Ja AMAI zo'n veldje
                              haha dat gaat echt wel een jungle worden!
                              heb je dan geen bang voor ziektes met dat de tent propvol zal staan?
                              cheers
                              Verslag bouw kweekruimte

Comment

Hey JerD
                                Dat valt wel mee hoor ik moet nog dieven,dus er veranderd nog wel wat.En ziektes waarom?Omdat het er meer zijn.Je krijgt net zo snel ziekte in 2 als in 16 als je niet schoon werkt.Overal zitten filters ook bij de inblaas,en ff je handjes wassen als je naar de planten gaan.

Comment

Bezig...
                                X