Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Ja thanx maar nou moeten ze de hoogte in,ik heb zelfs een met 4 hoofdtoppen,niet goed getopt,maar gefimd.Dan knip je niet genoeg weg,of hebt gemist.[emoji271] [emoji3] [emoji106]
Ik denk dat ik de volgende draai niet ga toppen ik heb nooit echt in de gaten gehouden of het echt veel scheelt kwa opbrengst deed het vaak nie op het einde omdat ik dan mooiere toppen had
Boeren,burgers,buitenlui,en kweekebroeders.
Ik had toch verteld dat er een nieuwe voeding aan zat te komen.Nu de voeding is er.
iPush: bodemverbeteraar.
i Grow Groeimiddel +20 verschillende aminozuren en planthormonen.
i Bloom : bloeimiddel.
i Boost: bloeibooster.
De hele lijn daar hoort nog i Start bij maar dat was nog niet op voorraad.De voeding word verkocht door Agro Nova.
Ik heb dit gekregen omdat ik toen en nu nog steeds met
Innogreenvoeding een kweek doe.Ik zal eerst deze kweek afmaken,en dan met een nieuwe kweek, begin ik pas deze voeding te gebruiken.
Affijn het is een makkelijke voeding die eenvoudig en zuinig in gebruik is.
We gaan het zien.Ik zit nog maar net 3 dagen op 12/12 dus ik zou i Bloom en i Boost kunnen gebruiken.
We zien wel,dit middel komt bij innogreen weg, en die voeding heb ik bij mn vorige kweek ook gebruikt,het zorgt voor keiharde toppen en een goede opbrengst.Ik ben er zeer tevreden over de plant is gewoon steviger,en de stelen
zijn ook veel harder,en de plant is super gezond.Nou de nieuwe voeding.
Zo ik weer hoor kom er net achter dat de lampen niet uit gegaan zijn om 04.00 uur en hebben dus 24uur gebrand.Ik had ff de klok versteld maar vergeten de schakelaar weer terug te zetten.Dus nu maar 12 uur zonder licht,enz enz.
Iemand met een goed idee?
Ik ga maar gewoon via schema verder.Ik weet ook niet wat ik anders nog kan doen.Hopelijk worden het geen herma,s,al is de kans daarop wel een stuk vergroot.Het is niet anders.
Het is dag 3 op 12/12.
Nou ze staan er mooi bij,hopelijk blijft het zo.
Last edited by tuinbroek; 18 September 2014, 15:12.
ze lijken wel wat van slag vind ik blaadjes hangen enorm , bekijk je vorige foto's maar eens tuinbroek .
hoop dat ze inderdaad geen herma worden man of veel stress ervaren
je leek me al wat stoned ook in je vorige bericht misschien daarom dat schakelaartje vergeten omzetten .
komt wel goed man kan iedereen eens gebeuren , maar nu staat alles terug oke toch he ?
Nou bedankt voor de steun,het zal wel los lopen.Alles staat op het moment weer goed,dus ik moet ze morgen maar water geven,ik wilde ze ook niet verder storen.
@mich bedankt en veel succes met je kweek,ben erg nieuwsgierig.
@steund ook bedankt en
@dutchboy en ja er gaat wel eens wat mis,hopelijk niet te veel stres,we zien wel.
Bedankt voor de steun!!!!!!
Nou de plantjes zijn weer goed hersteld,en ik heb ze net weer voeding gegeven.10ML op 10 liter water,en 5ml i push dat is weer goed voor een beter bodem leven.We zitten op dag 4 v/d klok op 12/12.Ze zijn redelijk goed hersteld,nadat het licht niet uit was gegaan.
Om 19.00 uur gaat het licht weer uit,dan maak ik weer foto,s.[emoji106] [emoji271] [emoji3]
Comment