Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Nee het kwam zo uit, niks aan te doen.
    Soms is het niet anders.
    Liever met dit weer s,nachts,maar door die storing ging alles veschuivenn.

Comment

okido ben benieuwd nr de fotoupdate
      Verslag bouw kweekruimte

Comment

Zo heb ik ff mazzel krijg net een mailtje dat ik 100 euro heb gewonnen met een review van de kweek mexican haze.Die planten die er nu staan heb ik ook van hun zaad.
        Dag 4 van de klok op 12/12 en ze staan er weer erg mooi bij,nadat het licht een dubbele cyclus had gebrand.Alles is weer in orde en maak zo ff een paar foto,s Het winnen van de prijs is leuk en ik mag voor 100 zaden uitzoeken,maar das moeilijk,had hier niet op gerekend.
        Welke zal ik nemen.? Zeker de super cheese ook er bij.Zo en nou de foto,s.

Nou het staat er weer mooi bij en groeien als weed.En de toppen zijn allemaal weer mooi op een hoogte,als dat nog veranderd dan knak ik ze wel.
        Ik zie net dat de voorste plant te nat staat want ze klauwen,het is gelukkig maar een plant.Zal er beter op moeten letten.
        [emoji106] [emoji271] [emoji3]
        Last edited by tuinbroek; 19 September 2014, 20:06.

Comment

Leuk je prijs Tuin, kun je jezelf ff verwennen met apart zaad misschien
          Verders staan ze er weer happy bij!
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thanx mich
            Ja lekker he,het staat ook op hun site,een review over de mexican haze bij de weed seed shop als tuinbroek.Bij jou nog niks boven?En jij hebt een best pak voeding zeg.Die voeding, is die speciaal voor het kweken met LED? Ben zeer benieuwd mate.Dat het een leuke en goed opbrengende topic word.
            Is dit de eerste keer mich? Ik bedoel het kweken met Led?
            Nou hoop dat de zaadjes snel voor je onkiemen.En dan knallen.En gelukkig is mn foutje me nu vergeven,maar het kunnen nog herma,s worden door zulke shit.Was ff een knop vergeten op de schakelklok.
            En toen ging de lamp niet uit.!!!!!! Nou we zien het wel he gozer een lekker weekend alvast voor jou en je vrouw.
            Laters tuin[emoji106] [emoji3]

Comment

Ik zag de review op hun site ja, leuk voor je die prijs!

Verder zou ik me over je planten geen zorgen maken, ze zien er goed en happy uit

Ff over mijn kweek, niet de eerste keer onder LED, wel 2e keer en voor het eerst met gewoon vrouwelijk zaad.
              Die voeding is niet speciaal voor LED, is gewoon voeding voor elke soort wietkweker met wat voor lamp(en) dan ook.
              Ik merkte de vorige ronde wel dat het voeding geven (hoeveelheid per keer) net ff anders is onder LED, er wordt minder verdampt onder LED waardoor je over het algemeen minder vaak te drinken geeft, is ff uitdokteren hoe je dat doet dan, met Canna lukte dat laatste keer erg goed met de AF'jes.
              Ik ga het wel beleven vriend!

Groetjes terug!

Comment

Nou ik wacht met spanning want ik heb me er nooit in verdiept,en als er wat te leren valt dan ben ik er bij.
                Laters mate.[emoji3] [emoji271] [emoji98] [emoji106] (egyptisch)
                lachende man maakt goede plant.

Comment

hahahaha. fijne avond Tuin!

Comment

Zo de planten hebben de licht storing overleefd,en het is een volle bak in mn tent.Maar alle soortjes groeien als wiet.Alles gaat nog mooi gelijk op,en we komen er wel,er zit ook nog weinig verschil in de hoogte van de 3verschillende soorten.
                    Het is vandaag dag 5 v/d klok op 12/12.Ik hoop dat ze met een week of langer gaan bloeien.Dat is de mooiste cyclus.De temp was 29*cel.en de lv was 50%.Dus we gaan lekker verder.Vanavond voor het licht uitgaat plaats ik nog wat foto,s.

Comment

Zo toch nog ff een foto apart gemaakt,buiten de tent zodat je de groei snelheid kunt zien.
                      Het lijkt mischien dat deze plant klauwt
                      maar deze staat tegen de wand van de tent,dat komt door de volle bak.

Comment

Dag 5 bloei en het begint al een flinke groeiboost.
                        De planten krijgen morgen weer water,ze hebben gisteren voeding gehad.Temp 29* lv 49%.De planten passen kwa groeipatroon onzettend goed bij elkaar,het is een egaal veld terwijl,het 3verschillende soorten zijn.Dit is een Amnesia,daar heb ik 5 van. De amnesia is een mooie plant die nog flink doorgroeid in de bloei.

Comment

Mooie planten tuin
                          Denk dat dat echt een heel bos gaat worden 😉
                          Ik zal ze binnen een paar maanden komen plukken lol😂

Comment

Ziet er inderdaad echt heel goed uit Tuin, zo zie je maar dat je elke ronde toch weer iets ervarener wordt

Comment

Gaan als de brandweer tuin komt goed vol te staan de tent

Comment

Een goede morgen Medekwekers!!!!!!
                                Ik heb mijn planten voor het eerst van die nieuwe voeding gegeven
                                Dat is dus de nieuwe voeding die tot stand gekomen is door Innogreen en Agro Nova.Het heet i Grow,i Push,i Bloom,en i Boost.De voeding is helemaal biologisch,en geeft een zoete smaak aan je wiet.Affijn ze groeien nu erg snel en het zal wel niet zolang meer duren dat er zichtbare bloei is.
                                Het is vandaag dag 6 v/d klok op 12/12.
                                Last edited by tuinbroek; 21 September 2014, 14:08.

Comment

Bezig...
                                X