Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

ff voor de duidelijkheid, is het voeding die gemaakt is uit biologische stoffen, of zijn het biologische stoffen?? Beetje vergelijkbaar met het verschil tussen Plagron Alga lijn en de Terra lijn.

ah, wacht, ik lees net de etiketten, biologische stoffen ala de Plagron Alga-lijn. Dat wordt smullen voor de dames.

Comment

Hoi meglow
      Ja het is ook met algen,melasse,en veel planteigen stoffen,aminozuren.
      Er zit ook een middel in waar spint niet van houd,dus geen spint op mijn gewas.Als je alles leest en de voeding van innogreen kent,dan merk je dat dit een heel ander bedrijf is,hun produkt doet wat het zegt.En erg eenvoudig in gebruik.De i Push is om je bodem leven goed te krijgen.In de 4e week bouw je de i Grow af en je begint dan al met i Bloom op te bouwen vanaf de 3e week.
      Nou met die Innogreen heb ik al goede resultaten behaald,en dit is daar weer van afgeleid.

Comment

Die zijn lekker gegroeid Tuin, had ze een weekje niet gezien! Afwachten tot de bloei nu.
        Lekker veld vol mooi groen heb je daar.
        grtz
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Thanx jack
          Ja dan zie je helemaal het verschil,maar zelfs ik zie ze elke dag een beetje groeien,maar momenteel zitten ze in de groeispurt,omdat ik ze in de bloei heb gezet,er is echter nog geen zichtbare bloei.Maar dat kan ook haast niet in 6 dagen.
          He groetjes

Comment

Zo nog even een update van dag 6 met de klok op 12/12.
            Die nieuwe voeding van i Organics is goed spul,de planten zie er stralend uit.En groeien snel.Elke dag moet de lamp omhoog.
            Nou genoeg gelul.
            Nou kan geen foto,s uploaden de server ligt weer eens plat.

Super Silver cheese

Super Cheese

En als het laatst de Amnesia.

Het licht is nu weer uit en ze gaan lekker groeien,ze hebben voeding gehad,bodemleven opgekrikt,en ze groeien snel.Dit word ook echt een jungle,daarom heb ik van morgen veel weggedieft.Nou ik trek nog ff aan mn toeter,want we gaan eten.
            Een goede avond allemaal.
            Tuinbroek
            Last edited by tuinbroek; 21 September 2014, 19:06.

Comment

Mooi mooi mooi

Comment

Comment

Thanx dutchboy
                  Dit kan iedereen die een passie voor het kweken heeft,maar je moet goed voor ze zorgen.Het is een superleuke hobby en je kan het zo duur maken als je wilt,maar met een micro kweek kun je het simpel houden,en toch je eigen jointje roken.Heb je het groene virus dan kom je vanzelf met een goed produkt.

Comment

Die staan er weer prachtig bij tuinbroek.

Doe zo verder.
                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooi kleur hebben ze Tuin, en ze groeien idd lekker door.
                      "Aan je toeter trekken..." heeft bij ons een heel andere betekenis...
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Ja zoiets dacht ik al toen ik het
                        schreef,ik denk nog als ze maar niet mijn eigen toeter verdenken,en ja hoor.Leuk hoor zoiets.Wij zeggen wel es, he geef de toeter es ff door.
                        En ja ze groeien lekker,maar kweken is nog geen exacte wetenschap,er kan nog genoeg mis gaan,maar ik let goed op en hopen dat het zo blijftt gaan.

Comment

zo dat worden al behoorlijke dames mooi om te zien hoe hard dat eigenlijk gaat zeg! ze zien er echt allemaal gezond uit heel netjes.
                          Nu maar hopen idd dat je geen onverhoopte problemen tegen zal komen, maar ik geloof er wel in dat je erg betrokken bent bij de dames
                          hou ze groen en keep the updates coming! erg leerzaam en leuk om te lezen.

Grtz Bigbuds
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Zo dat wordt al een aardige jungle inderdaad! Mooi!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Hoi mensen
                              Ja het begint een aardig bos te worden,als het maar beheersbaar blijft,anders kan ik ook bij een vriend wel een paar kwijt.Maar ik heb eerder zon volle bak gehad met Nevilles Haze,daar had ik zelfs 16 van,
                              dat was echt super vol.
                              Nou ze stonden er van morgen erg mooi bij.Ze hebben die nieuwe voeding gehad,vandaag is dag 7 v/d klok op 12/12 en ze hebben 26 dagen voorgroei gehad.Dus zijn ze 33 dagen oud.[emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji3]
                              Zo heb net nog ff gekeken en ik moest al weer de lamp hoger zetten.Het is echt een zee van groen,net als in de jungle.
                              En ze staan er echt prachtig bij,het zal wel niet lang meer duren tot er echt zichtbare bloei is,en dan gaan ze knallen.Nee, al zeg ik het zelf de planten staan er zeer mooi bij,en dat komt om dat de nieuwe voeding naadloos aansluit bij die van innogreen,en dat is ook niet gek,want hij zei ook dat er een nieuwe voedingslijn zou komen,en omdat daar wel een schema bij zit ben ik het maar gaan gebruiken.i Grow,iPush,
                              en i Bloom heb ik ze volgens schema gegeven.In deze week bouw ik i Grow al af en i Bloom bouw ik op.En dan pas in de volle bloei i Boost erbij.Het i Push kan je de hele cyclus gebruiken omdat dat een bodem verbeteraar is.
                              Last edited by tuinbroek; 22 September 2014, 13:30.

Comment

Zo en nu nog ff wat foto,s van de jungle monsters,wat gaat dat ineens snel zeg,en ze drinken ook erg veel ongeveer
                                1,5liter in de 2 dagen.Ze staan er mooi bij dus ik doe toch wel iets goed.Nou foto,s zeggen meer.

Ik denk dat ze met een halve week wel bloeien,daar gaan we voor.
                                En je kan duidelijk de sativa genen zien bij de tweede foto van boven,en prachtige lange dunne vingers van de sativa.Maar ook de brede bladeren van de super cheese vind ik mooi.Het is net alsof ze willen zeggen"he mannen we staan zo in de bloei"Dus hou je paraat.
                                En dat willen we juist niet.Mannen moeten we er niet bij,alleen de volle bloei,dat willen we zien.[emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji3]
                                Last edited by tuinbroek; 22 September 2014, 18:33.

Comment

Bezig...
                                X