Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja dank je Mich, En schiva de lamp hangt precies op 60 cm.
      Maar er zijn wel vaker soortjes dat de bladeren recht omhoog staan.En de plant had dorst denk ik.Ze staan er mooi bij naar mijn mening.Ze zijn nu aan het rusten en groeien,want nog elke dag moet de lamp hoger.Dus we gaan mooi zo door.Ik heb net nog een paar foto,s gemaakt toen het licht net uit was.Er is al wat voorbloei te zien bij een soort.
      En die blaadjes die omhoog staan zijn er nog maar net,dan staan ze altijd wat omhoog,ik zie mn planten elke dag een keer en de bovenste bladeren staan altijd omhoog,om dan vervolgens gaan hangen door de zwaarte kracht.Volgens mij is dat bij alle planten zo,want mijn palm in de kamer heeft precies hetzelfde.
      Last edited by tuinbroek; 25 September 2014, 19:47.

Comment

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ziet er goed uit Tuin! Blaadjes omhoog wil naar mijn mening alleen maar zeggen: ''Bedankt, je doet t goed"

Comment

Toevallig is het ook Amnesia en bio gekweekt.Dit is geen toeval!!!! Wees welkom op mijn topic,en merk dat je wel wat meer weet van deze plant.
          Zoals ik al zei.Blaadjes die net te voorschijn komen,, staan altijd omhoog,en doordat ze groter worden gaan ze door de zwaarte kracht hangen.Alle nieuwe scheuten staan toch ook omhoog.Nou genoeg hierover.Ik weet niet of je ook een topic hebt ,dan kom ik af en toe ook es bij jou buurten.
          En nog bedankt voor het compliment.
          Gr Tuinbroek

Comment

Lekker hoor Tuin! Mooi setje zaden ook.
            Bijna de eerste bloei verschijnselen zeker?
            Keep it up mate!
            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Wow Tuin goed bezig man

hoop bij mij ook op zon mooi veldje binnenkort , zou der voor tekenen ieder geval

Comment

Last edited by Ilikebigbuds; 26 September 2014, 13:37. Reden: haakje sluiten ")" vergeten ;)
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Bedankt groene vrienden,
                  Voor het meedenken,voor de tips,of soms alleen een compliment,dat doet een mens goed.

Vandaag staan ze 11 dagen met de klok op 12/12.Ze groeien goed.Het word ook al weer tijd om een kacheltje in de tent te hangen,voor als de lamp niet brand.

De temperatuur was gisteravond om 22.00 uur gedaald naar 20*cel.En toen was het nog niet op zn koudst.
                  Met een klein el.kacheltje hou ik de temp mooi op 21*cel s,nachts.

Die kachel hang ik aan twee draden en hang ze boven in de tent.

Nou water krijgen ze niet vandaag dus hoef ik alleen maar ff de kachel te plaatsen.

En natuurlijk ff de groei vastleggen dmv. foto,s,maar dat word pas eind van de middag als de lamp weer uitgaat.
                  Ik hoop ook dat jullie kweken ook allemaal goed lopen,en dat iedereen zn eigen wietje kan roken.
                  Deze vind ik het mooiste exemplaar ze heeft zulke mooie lange slanke vingers.

Comment

Heb net even je volledige verslag tot nu toe gelezen!
                    Ziet er top uit, zet snel mijn stoeltje erbij om elke dag mee te kijken!
                    Succes Wietaap

Comment

Thanx Wietplantaapje
                      Kom dr maar bij hoor, neem een zetel, en de drankjes staan links.Ik ga zo ff foto,s maken.Ik had nog ff dikke pech,ik was de planten aan het dieven en verzorgen pats slaat ineens de lamp uit,doorgebrand.Ik had nog wel een 400 watt dus eerst maar die er even in,mn lieve vrouwtje ging gelijk naar de growshop om een nieuwe te halen.Het is een Osram bloeilamp en is speciaal voor dimbare esva,s.Dus die draait nu net 2uur.En houd erzo mee op volgens de schakelklok die op 19.00 uur uitgaat,

Comment

De lamp is uit en met een half uur gaat de kachel aan voor snacht,s.We zitten op dag 11
                        v/d klok op 12/12 en er zijn al allemaal tekenen van de voor-
                        blloei,de planten staan er erg mooi bij,en heb ze ook nog ff gedieft.

Nou dan de foto,s maar.Die zeggen meer dan ik.Ben erg blij met mn vrouwtje die gelijk in de auto sprong om een nieuwe lamp te halen,heb gelijk 2 laten nemen,want het zal maar op zondag gebeuren. Dit is de kachel die gaat een uur nadat de lamp uit is automatich aan
                        geschakeld door een klok.Zo de onderkant gedieft.De toppen mooi op gelijke hoogte,er staan nu 3 soorten kris kras door elkaar,het was me net ff teveel werk om alles precies bij elkaar te zetten.De Amnesia is het grootst en verhuizen morgen naar de zijkant omdat ze het hoogst zijn.
                        Nou iedereen een prettig weekend.
                        Gr Tuin.

Comment

Ziet er goed uit tuin.

Mooi veldje!

Wat heb je nou precies weg gehaald met dieven? De nieuwe scheuten die uit de oksels van de grote bladeren komen? Ben er nog steeds niet helemaal zeker van hoe en wat.

Grtz!

Comment

Juist Buttonbasher, hallo kerel
                            Je haalt gewoon de scheuten weg waarvan je direkt al kan zien dat het fluffie rommel word.De meeste mensen doen het dan invriezen om later waterhasj van te maken.Ik doe dit altijd met gas,butaan gas dat spuit ik door een koker met knipafval,en dan krijg je honey butaan oil.Wat heel zuiver is en je kunt het zo roken,wel erg sterk, mocht je geen dagelijkse roker zijn dan moet je niet teveel nemen

Zoals je bij die eerste foto wel kunt zien zijn alle jonge scheuten weggehaald zodat alle energie die de plant steekt in het maken van toppen naar de bovenste grootste toppen gaat en die worden dan dikker,onderaan komt toch haast geen licht dus dat word allemaal fluf.
                            Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk
                            heb kunnen maken.[emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji3]
                            Gr.Tuin.

Comment

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Ahaa ja ik denk dat ik hem snap, je doet het dus ook pas echt in de bloei. Dus eigenlijk haal je alles wat een topje gaat worden maar niet bij de hoofdtop (of zijtoppen) hoort weg. Moet goed komen zo.

Bij mijn vorige kweek had ik heel veel fluf, waarvan ik het meerendeel gewoon bij mn knipafval heb gegooid, ik werd er moedeloos van zo veel haha. Zou mooi zijn als ik dat nu lekker ken voorkomen en mn toppen extra dik worden.

Heb mijn knipafval nog steeds in de vriezer liggen. Ben er nog steeds niet uit wat ik daarmee ga doen. Ga me denk ik maar is inlezen over het maken van hasj. Dat wat jij doet klinkt heel interessant.

Thanks voor de uitleg!

Grtz Bash
                              Last edited by BuTTonBaSHer; 26 September 2014, 21:41.

Comment

Het is een eerlijk verdient compliment

Nee heb zelf jammer genoeg nog geen topic, vanaf eind Oktober kan ik hopelijk aan de gang ( ivm verhuizing )
                                Ben nu aan het kijken naar een mooie tent en toebehoren..
                                Ik blijf je volgen, zodra ik meer weet laat ik het je weten en ik reserveer vast een stoel voor je 2 Thumbs Up

Succes verder gaat volgens mij prima zo!!

Comment

Bezig...
                                X