Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Looking good looking good.
    Mooi groen en de bloei is weer begonnen.
    Die amnesia vindt ik mooie planten. Maar ze staan er allen mooi bij hoor.

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanks jack en jij ook Thugs.
      Ja ze staan er mooi bij,die allernieuwste voeding die komt in het najaar op de markt.
      i Organics brengt het op de markt via Agro Nova.

i Start,iPush,iGrow,i Boost,en iBloom.Heel makkelijk in het gebruik,nou en je ziet hoe de planten er van smullen.

En gelukkig had ik nog wel een 400 watt, maar gelukkig nu een op voorraad,want je zal maar een dag moeten wachten!!!!Dan heb je zo herma,s.De planten laten al vrouwelijke bloei zien, ik hoop dat ze niet al te veel gestresd zijn.
      Maar ze groeien echt super.
      Trouwens jou netje raakt ook al lekker vol.Heb nog ff bij je topic gekeken.
      He beiden nog een tof weekend.
      Gr Tuin

Comment

Voorgroei : afgerond 26 dagen.
        Dag 13 v/d klok op 12/12
        Werkelijke bloei 2 dagen.
        Ze staan mooi in de bloei nu en dat was ook wel te merken,de onderste blaadjes
        hingen al wat slap.Ze hadden echt dorst nu,na het water geven stonden ze een 15 min later al weer mooi recht.

Conclusie:vanaf morgen wat meer water,ze kunnen er beter om vragen dan
        dat je ze teveel geeft.

Over 2 dagen krijgen ze weer voeding,
        de i Grow stopt,en ik ga door met i Bloom,i Push, en i Boost.Deze voeding geef je alleen als het nodig is en normaal om de 5 dagen.

Affijn en nou de foto,s van mijn groene
        vierkante meter.Het gaat het ze heel goed,want ze groeien goed en staan fier rechtop en zijn mooi van kleur.
        Zo das duidelijk een blad van de super cheese,daar zit wat meer indica in.
        Dit is een van de amnesia,s,die heb ik aan de buitenkant staan omdat ze wat hoger zijn dan de anderen.
        Zo en dat was het weer voor vandaag.
        Het licht is nou uit,en om het half uur springt de kachel een kwartier aan.
        Dus krijgen ze geen koude voetjes.

Comment

kan weinig zinnigs bedenken eigenlijk haha
          behalve dat het er super uitziet en niet kan wachten tot het vol met dikke toppen staat

Comment

Thanx FC
            Hoe staat Dort er eigenlijk voor,ik hou wel van zulke clubs,
            vaak de underdog,maar daar zie je nog leuk voetbal zonder dat het teveel om geld gaat.

Ik hoop nu dat lekker de bloei zo door blijft gaan,en nu nog dikke toppen dan zijn we weer helemaal tevree.

En is ook leuker om naar te kijken,voor de meekijker bedoel ik dan he,ik vind eigenlijk alle stadiums van de zaailing tot toppen wel mooi.

En als het fout gaat,ja dan ligt het meestal niet aan de plant,of je moet al zeer slechte genetica
            hebben.

Zoals de vorige,daar heb ik nog wel wat van kunnen maken,maar haze wat maar 60 cm word.Nou als ik deze mooi afrond dan ben ik ook tevree hoor,!!! 3 verschillende soorten
            op 1m3!!!!
            Affijn ik ga lekker chillen en wens iedereen een goede avond!!!!!!
            Tuin

Comment

Ha Tuin

nou ze staan er niet zo heel goed voor maarja wat kan je verwachten van ze, ze doen in ieder geval der best om der wat van te maken
              nog steeds trots op me clupie

blijf je zkr volgen tuin veel succes nog

Comment

TUIN !! Zorg je goed voor m'n naamgenoot!!? En de rest natuurlijk

Comment

Jongens ik zorg goed voor ze hoor,ben nat van het zweet.Alle 15 eruit en toen ff de modder die ingeklonken was opgehoogd,en toen een portie
                  water gegeven.Zo staan ze straks fris en fruitig als het licht weer uitgaat.

Morgen krijgen ze weer voeding,daar zit ook een bloeimiddel bij,dat geef ik pas als de bloei echt goed te zien is.Ik zet er straks wel foto,s bij.

Zichtbare bloei 3 dagen.
                  Voorgroei 26 dagen:afgerond
                  Klok op 12/12 13 dagen geleden.
                  Zo de lamp is weer uit en overal spot ik nu de bloei,alleen de super Cheese is nog in de voorbloei.

Affijn de foto,s,morgen krijgen ze weer voeding,heb met deze voeding nog geen overvoeding gehad.
                  De i Grow word nu de i Bloom,en je geeft het ongeveer 1x in de vijf dagen.

De i push blijf je de hele teelt meegeven
                  omdat dat zorgt voor een goed bodem-
                  leven.Affijn kijk zelf maar.
                  De Amnesia.
                  De Super Silver Cheese
                  En de Super Cheese.
                  Ze zijn eigenlijk allemaal mooi,dus ik doe lekker zo voort,en ga deze keer voor
                  1 op 6 kwa opbrengst.
                  Op en of aanmerkingen graag,maar ik doe het volgens mij wel goed.
                  Last edited by tuinbroek; 29 September 2014, 18:14.

Comment

Ik zie nu dat ik wel wat stokken mag plaatsen,of ik moet ze knakken,want achterin is er nou al een topzwaar, terwijl de top nog moet komen.Affijn morgen weer voeding,es kijken hoe ze daar op reageren.En ik zie ook een dubbel geplaatste foto.
                    Nou niks meer aan doen,gewoon lekker laten bloeien.

Comment

Wat een tuintje ,

prachtig en leuk zo!!

Comment

mooi groen is niet lelijk he

welke amnees is het ??

groetjes
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hoi k1
                          Dit is uit zaad van de weed seed shop.En ik zag vanmorgen een prachtige vol in de bloei staand veld.

Comment

Mijn god,in een nacht staan ze allemaal prachtig in de bloei,ze hebben nog geen voeding nodig,want ik heb de potten bij-
                            gevuld,en dat heb ik gistermiddag gedaan,en ze stonden al in de bloei.Maar vanmorgen stond ik echt perplex.Alle soorten tegelijk in de bloei,dus ik schakel nu over op i Bloom,i Push,en i Boost.
                            Trouwens ik ben super tevreden over i Organics voeding.

Voorgroei : Afgerond
                            Dag 14 v/d klok op 12/12
                            Werkelijke bloeidagen 4

Om 18.00 uur gaat het licht weer uit en dan zal ik er nog foto,s bijplaatsen.

Comment

Ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's Tuin!

Thumbnail snap ik niet hahahahaha
                              Attached Files
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoi Michevan
                                Nou ik zeg dat niet zo gauw maar de hele tent in de bloei en ze staan er prachtig bij.
                                Gisteren ff de modder aangevuld en dat heeft ze goed gedaan,morgen geef ik weer voeding.Affijn kijk maar dag 4 zichtbare bloei.
                                De amnesia.
                                Super Silver Cheese
                                Super cheese.
                                Het ruikt al heerlijk,je ziet hier ook wel een van mijn meest gelukte grows.
                                3 soorten is ook 3 verschillende manieren van voeden.
                                Maar ik doe het graag hoor!!!!
                                Nou mich ik hoop dat jij ook gauw weer een stadia verder bent.Ben ook benieuwd hoe de pubers het doen!!!!
                                Gr Tuin

Comment

Bezig...
                                X