Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Dat wordt geen gewone groene tent maar een explosie van toppen straks

Ze gaan lekker bij mij, beginnen nu al wat meer op plantjes te lijken!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ze staan er nog steeds prachtig bij tuinbroek.
      Het aftellen van bloeiweken is alweer begonnen.
      Grtz
      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanx Mich en Thugs
        Ik stond echt versteld van die voeding,je hoeft het maar een keer in de 5 dagen tot een week.
        Je moet gewoon goed op de plant letten,heb ook veel weggediefd hoor,de grootste Amnesia is 70 cm en alle fluf weggehaald,en dat betaald zich terug door veel dikkere toppen.
        En die Cheese het is net of je je neus in een broodje kaas stopt.
        De Amnees was de eerste die ging bloeien,en nu overal de pistels van de vrouwelijke bloei.
        De temp is met de boostfunctie op 660 watt gezet, en de temp is constant 28,5 en de lv rond de 48%.Het gaat dus prima.
        En we zitten nog maar op dag 4
        van de zichtbare bloei.
        He heb al trek in die lekkere cheese.
        Last edited by tuinbroek; 30 September 2014, 19:25.

Comment

Dat belooft wat...

Over die Cheese gesproken... Je leest wel eens bij zaadboeren dat bij dit of dat soortje een koolstoffilter niet genoeg is voor de geur. Heb jij daar ervaring mee Tuin?

Comment

HOI MEGLOW
            Nou ik vond het wel mee vallen,heb gecontroleerde afzuig/inblaas die door de controller word geregeld.
            En een goed filter,alleen als de ten open is ruik je wat.
            Kijk zon kwekerij daar staan dan we duizend te stinken.
            En daar komt nog bij dat ik verschil.soortjes kweek

Comment

Waarschijnlijk meer een verkooppraatje dan Deze soort stinkt zo hard, die moet wel goed zijn!!

Comment

Dag 5 v/d zichtbare bloei van 3 veschillende soorten.
                Voorgroei 26 dagen. Afgerond
                Zichtbare bloei is vandaag 5 dagen.

Wat een bloeiende toppen veld,het is prachtig om te zien hoe ze allemaal tegelijk bloeien.Wat zien die er mooi uit.

Die i Organics voeding van agro nova heb ik weer gesponsord gekregen,en de hele voedingslijn,i Push: bodemleven. i Grow,voor de groei.iBloom,en i Boost.Alles op bassis van aloie vera,Algen,aminozuren,en veel plant eigen stoffen.En je hoeft het maar 1x te geven tussen de 5 en 7 dagen afhangkelijk van hoe je planten er voor staan.

Overal al pistels van de vrouwelijke bloei,terwijl ze wel wat stres hebben gehad,daar zit trouwens ook iets in de voeding wat de plantstres zo
                min mogelijk maakt.Affijn als straks de lamp uit gaat dan neem ik foto,s.Maar ik zal er nu ook een paar maken
                De Amnesia.
                Super Silver Cheese.
                Het is al zo groot dat ik straks de toppen ga ondersteunen want die zullen wel goed zwaar worden.
                Dit is de nieuwe voeding waar ik het over heb,echt super spul,uitgedacht door Innogreen en verkocht door Agro Nova
                Als het licht uit is nog een overzicht.
                Last edited by tuinbroek; 1 October 2014, 16:48.

Comment

Zo wat ik al zei medekwekers het is een veld vol toppen en ze bloeien mooi gelijk op,morgen gaan er stokken bij en ze krijgen morgen weer voeding.
                  Bloeivoeding natuurlijk.
                  Zo ik laat de foto,s voor zich spreken.

Comment

hi Tuin, ik meen wat klauw en kano-ing te zien... enig idee waardoor?

Comment

HI Meglow
                      Ik denk iets te vochtig en ik moest de lamp hoger hangen,ik had niet zo snel verwacht dat de lamp al weer hoger moest.
                      En ja omdat ik ze elke dag laat zien kan er wel es een probleem zijn,maar heb jij wel eens de hele kweek perfecte planten gezien?Ik denk dat het morgen wel over is ff een kwestie van te veel water denk ik maar het gebeurt ook wel dat ze eens tegen de wand staan met hun bladeren.Ze zitten trouwens ook tegen de nieuwe
                      voedingsgift aan,wat maar een keer in de 5 tot 7 dagen krijgen.
                      Maar verder niks geel of zo dus ik zal proberen om het weer goed te krijgen.Wel goed dat je daar ook op let.
                      En het komt wel weer goed.
                      Last edited by tuinbroek; 1 October 2014, 19:02.

Comment

Nou ik had niks gezien hoor hahaha
                        Maar mag ik vragen wat klauw en kano-ing is of hoor ik dat dan nu eigenlijk op te zoeken

Comment

Da's waarschijnlijk wel de oorzaak dan. Ja sorry Tuin, beste stuurlui staan aan wal he Van je eigen tuin een zootje maken en dan wijzen naar die van een ander, niets menselijks is mij vreemd.

Klauwen = het blad krult vanaf de bladpunt steeds verder naar binnen/beneden in de vorm van een klauw.
                          Kano-en = het blad vouwt over de middennerf naar boven waardoor er een kano-vorm ontstaat.

Comment

Ja ik weet wel wat klauwen is en ook wat kanoing is dat laatste komt meestal door te veel hitte en klauwen wijst meestal te veel vocht.En juist die vocht moet ik goed op letten,maar wat wil je met 15 planten op 1m3 das een hoop vocht hoor wat ze verdampen
                            moeten.

Comment

oh sorry Tuin, die uitleg was voor fcdordt bedoeld

net als vorige keer ziet er allemaal zeer mild uit, dus komt vast goed.

Comment

Nou dat geeft niet hoor,overal waar we wat van kunnen leren.
                                Is welkom,en als dat dan via mijn topic gebeurt vind ik geen probleem hoor.We zijn hier op het forum om van elkaar te leren,en om trots op je tuintje te zijn.
                                Make weed, not war.
                                Dan zou de wereld gered zjjn.

Comment

Bezig...
                                X