Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Nou dat geeft niet hoor,overal waar we wat van kunnen leren.
Is welkom,en als dat dan via mijn topic gebeurt vind ik geen probleem hoor.We zijn hier op het forum om van elkaar te leren,en om trots op je tuintje te zijn.
Make weed, not war.
Dan zou de wereld gered zjjn.
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Hoi buttonbasher
Ja daar doen we het voor he,zoals je wel kunt zijn ga ik alleen voor de grote toppen en heb alle kleine grut weggediefd
en het is nog een jungle en zal wel stokken of touw moeten gebruiken om ze te steunen.
Ze zitten net in een stadium dat de stelen nog vrij zacht zijn.
Met een week krijg je vanzelf meer cellen in je stelen en worden ze harder.Een week geleden stonden ze nog te groeien.[emoji271] [emoji98] [emoji3] [emoji106]
Jij ook Button,had ik eigenlijk ook wel kunnen doen,ik ga binnenkort bamboe stokken plaatsen want ze zijn al 75cm
en staan nu vol in de bloei,er zitten bij de amnees al echt kleine blokhead pruikjes.
Ik heb ze net voor de laatste keer ook nog een beetje groei-voeding gegeven volgens schema was dit de laatste keer.
De bloeivoeding,iPush,i Bloom,en i Boost bouw ik nu volgens schema langzaam op.
Het ideale is dat je maar 1x per 5 tot 7 dagen hoeft te geven.En ik heb ze net allemaal uit de tent gehad,en alles ziet er prima uit,vol met vrouwelijke bloei.Prachtig om te zien alle 4 hoofdtoppen op dezelfde hoogte.
We zitten op dag 6 v /d zichtbare bloei,en zo frapant,het zijn 3 verschillende soorten,en alle 3 zijn het hybride,s.Maar toch allemaal tegelijk in de bloei.Ze hebben ongeveer 250 ml gehad.
En het begint nu ook vollop te ruiken,maar met de tent dicht ruik je niks.En dat willen we natuurlijk ook niet dus heb ook nog geur vreters opgehangen en er staat altijd een flesje met een lekker geurtje klaar om een eventueel geur probleem gelijk op te lossen.Affijn we laten ze nu weer lekker met rust dan kunnen ze lekker van hun voeding genieten.Ik maak nog ff een foto van het toppenveld,
wel met hps aan.Pas vanavond kan ik weer foto,s maken met licht uit.
Maar mooi he de hoofdtoppen hebben al kleine pruikjes,grappig om te zien.
[emoji271] [emoji98] [emoji3] [emoji106] egyptisch voor kweken.
Zo toch ff mn topjes in de groei.
Ik kon het niet laten,prachtig zelfs met hps,de lamp gaat om 7 uur uit dan maak ik betere foto,s.
Dat omkrullen van de bladeren kwam omdat ik de ventilator hoger moest hangen,en het is niet zon kleine witte maar een grote op een voet.Die voet stond op de hoogste stand,dus hij zit nou met ducktape aan de stang van de tent,nou raakt hij de planten niet meer.
Dat kanoen was maar bij een plant die dichtbij de ventilator stond.
Dat is wel te zien de randjes staan omgekruld,maar dat kwam dus door de luchtstroom,en het water teveel is al opgelost.
Hoi cannista
Ik ben ook verbaast hoor 3 soorten en de hoofdtoppen allemaal op 1 hoogte,je ziet het aan de bladeren.De Amnesia heeft slanke.De Super Silver Cheese ook, door de sativa invloed.En de Super Cheese heeft wat meer bredere bladen.
Om 19.00 uur gaat het licht uit.
Dan neem ik foto,s die redelijk zijn.[emoji271] [emoji98] [emoji3] [emoji106]
Dat oranje is geen kabel maar nylon-koord waar de kachel aanhangt,die begint de planten warm te houden als het onder de 20*komt,das altijd snachts en ik zuig buiten lucht aan,dan een half uur uit en half uur aan dan is de nacht temp stabiel.
Het is ook net kunst he,zon mooie plant,die zoveel geeft.
Weed heeft een goed KARMA.[emoji271] [emoji98] [emoji3] [emoji106]
Onlangs zijn deze heroglyfen aangetroffen in een grote grot,daar stond de kweektent van Ramses de zesde.
Hij voede zijn planten met maagdenbloed van een jaar of 85.
Hahahaha ken je dat verhaal dan niet?
Ja die is bij mijn sportschool geschilderd.Errol Blyet geeft daar les.
Hij heeft een auto ongeluk gehad bijna al zn botten kapot,en toen heeft hij die spreuk daar geschilderd.Omdat hij helemaal gerevalideerd is.
Duurde wel een jaar.
Leuk dat je ff langs kwam stemma,hoe
ist met je zoon,doe hem de groeten.
Hey Dutchboy
Ja ze groeien behoorlijk,maar hebben gelukkig al pruikjes dus het toppen aanmaken is van start gegaan.Eigenlijk het mooiste gedeelte van een kweek.
Comment