Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Das echt wel klote mate.
    Maar wat ik me vooral afvraag hoe zijn ze het te weten gekomen? En hoe komt het dat je nu zonder elektriciteit zit? Mag toch ook niet zomaar met de winter voor de deur.
    Alleszins veel sterkte.
    En zoals je al zei komt je vrouwtje nu wel op plaats nr 1. Verzorg ze goed en ook jezelf.
    En een man mag zeker huilen doet soms wel eens goed.

Grtz
    Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hoi Tuinbroek allereerst beterschap voor de vrouw.
      En klote dat je gepakt bent kerel.
      Weet je al hoe ze bij je zijn gekomen?
      Nou sterkte en mocht je willen beginnen.
      Heb ik nog wel een 400 watt dim met kap voor je liggen.
      Groetjes

Comment

Ja, denk dat we met ons allen best een begin van of gelijk een hele startset kunnen regelen!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Als Tuinbroek wil gaan we er voor.

Comment

Ik kan wel een tentje ds90 missen, Tot je weer alles bij elkaar hebt.
            Gebruik ze momenteel toch enkel voor te drogen maar daar zijn ook andere mannieren voor.

Thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Kijk lampie en tentje zijn er al.
              Lampie is compleet met bol.

Comment

zo zie je maar 1 big happy family
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Jongens ik ben perplex en de water loopt al in mn ogen ik ben net wakker heb ff stroom van de buren,ik wil eerlijk tegen jullie zijn,door mijn ptst werd ik wantrouwig en heb alle vrienden afgestoten,jaren lang ik zit zo te janken om zoveel goedigheid,het verwarmt me gewoon,maar ik stop wel eerst ff ze hebben ook mn vorige gepakt,ina had nog wat verstopt maar ik heb nu vanaf zaterdag 2 dagen buro en nu ik wel een paar gram heb heb ik er geen zin in.Ik zit emotioneel stuk en ben heel blij met deze reactie maar door die inval kwam die ptst weer erg opzetten het is net of ik weer in oorlog ben met de libanezen.
                  Ik ga eerst ff medicijnen nemen die ik nu wel ff nodig heb.
                  Uit het diepst van mn hart wat zijn jullie een fijn stel ik kom later nog wel online maar ik moet eerst mn vrouw straks beter hebben,maar ik ben stil van jullie aanbod , en geloof deze brompot,doe niet zoals ik heb gedaan en koester vriendschappen.En wat betreft jullie aanbod dat kan direkt niet ik moet ook om mn vrouw denken dus voorlopig red ik me wel.Nu eerst medicijnen,ik haat dat spul want het verdooft je emoties en ik zit als 56 jarige boomlange vent te janken als een kind,er is te veel wat ik niet verwerkt heb.Tot gauw jullie allemaal en heel erg bedankt voor jullie vriendschap ik ben er trots op
                  Herman.

Comment

big-boys huilen ook en weetje dat ze de boel inbeslag nemen vindt ik zo erg nog niet maar dat ze je hele huis overhoop gooien en je behandelen als een grote crimineel dat vindt ik niet normaal ,tuin ik ken je nog maar pas en alleen via deze forum je bent prima kerel open en eerlijk behulpzaam voor iedereen hier zorg eerst maar eens lekker voor je vrouwtje en mocht je er ooit weer aan denken om op te starten ik heb nog twee nieuwe kapjes liggen voor je een filtertje heb ik ook nog wel ergens slingeren met een ufo zijn wel 3 x gebruikt maar da zal de pret nie drukken en ik weet dat brabant niet om de hoek is bij je maar als je wil hou ik wel wat van mijn haze aan de kant dan hebje niet die bewerkte troep van de shop

adviesje neem die trouwe viervoeter van je maar eens mee naar de bossen voor een lange wandeling frisse neus doet wonderen voor je koppie

greetz dutch

Comment

Thanx dutch
                      Het doet me allemaal heel goed.Ik vind het geweldig die reacties,jullie karma is warm.
                      Eerst moet de stroom er weer op en dan kunnen we verder kijken maar voorlopig kan ik niets doen,en wil het ook nog niet,mijn eerste prioriteit is mijn vrouw,maar dat begrijpen jullie wel.Dank voor de steun.
                      In groningen zeggen ze.
                      Jullie bint goeie noabers.
                      Affijn je begrijpt het wel.
                      Gr tuin.

Comment

Echt zwaar kut man
                        kan niet anders zeggen als veel Sterkte Tuin.

Comment

Sterkte man !!

Comment

Wow, dat is heftig allemaal. Sterkte man!

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Tuinbroek, zeer spijtig bericht dat je me net stuurde. Aangezien je altijd wel een inspiratie bent geweest wat kweken betreft.
                              De wietjes die ik van je gerookt heb waren altijd van hoge kwaliteit. Ik hoop dat je er snel boven op komt en gauw je hobby weer op kan pakken.

Sterkte en bedankt voor jou positieve toevoeging aan dit forum!

Zoetstof!
                              Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                              Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Ik heb met veel genot je topics gelezen en ik moet zeggen dit raakt me diep! Ik wens je heel veel sterkte en hoop op een spoedig herstel van je vrouw en "leven". Hang in there!!

Comment

Bezig...
                                X