Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Wat gweldig stop ff want moet zo of zo,ik moet om 11uur het pand hebben verlaten.Heb een koffieshop ondekt in zuidlaren waar alleen bio word verkocht,ik vertelde over da stad en hij zei,die rotzooi wil ik niet eens aanraken .
    Ik ga hem een rating geven op JD,jullie allemaal wat hebben jullie mij geholpen,woorden schieten te kort,ook JD,
    Silas,Vale,ik zal dit altijd koesteren,ben nou erg moe was al on 7 uur vanmorgen hieheen op weg.Ik stop nu,een hugg voor iedereen en een dikke kus van mijn schat.En een poot van Reza.Tot morgen vrienden.[emoji169] [emoji1] [emoji252] [emoji252] [emoji98] [emoji3] [emoji271] [emoji106] [emoji247]

Comment

Hoi vienden.
      Het is wel geen wiet maar ze stond er zo nat bij dat ik het niet kon laten,heb de buitenpot er even om weggehaald want die liep vol.
      Pm gaat nog niet helemaal goed,ja wel via de gewone pc site.
      Mischien weet qnq wat het beste te doen met zon plant,waarom zou ik hem dood laten gaan?
      JA TOCH.
      just some TLC and it wil flower.
      Tuin

Comment

He Tuinpik,

Hoe gaat het nu met je ?

Heb je nog contact gehad met hulpverlening voor de agressie regulering therapie ? En met advocaat ?

Ik loop hier misschien over te drammen
        maar ik wil voorkomen dat je nu dingen vergeet te doen, waar je later spijt van krijgt omdat ze dan niet meer te regelen zijn.

Ik weet dat mensen met PTST zich vaak automatisch afsluiten van de realiteit omdat het 'voelen' zo vreselijk moeilijk is. Alleen moet je nu wel de realiteit onder ogen zien om verdere escalaties te voorkomen ouwe pik!

Als je vind dat ik me niet met bovenstaande zaken mag of moet bemoeien,
        zeg het dan gewoon, even goede kweekvrienden

Sterkte met alles Tuin !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi stemma
          De agressie regulering is al aanvevraagd,en er is geen wachtlijst.

De advokaat ben ik aan het wisselen,naar de Haan advokaten,er is een die is heel bekend.
          .mr Cees Eenhoorn neemt de zaak over want die piket jopie,daar had ik niks aan gehad,je met een scheiding.Ik had vanmorgen een hele
          lange p m geschreven wil hem versturen via taptalk,wil niet.
          Het wil wel op de orginele jd site.Maar druk druk druk,het gaat zoveel beter he,ben druk op zoek naar een huis buiten de stad.

Zij kan hier wel 3 maand zitten met een pgb voor 3maand dus das een zorg minder.
          En ja ik vind het juist fijn dat ik een soort van kweekbuddy heb, die me af en toe best een schop onder kont mag geven.
          Dat voelt heel zuiver hoor stem.Het is net alsof ik opnieuw geboren ben.

Nee roep me gerust tot orde hoor,ik was net online om zoekmachines voor huizen te zoeken.

En ja meid ik sta 1dec op straat,maar ben druk bezig dat te handelen,mijn case manager is wel oke,en het klikt wel.

Dus jk verschuil me gelukkig niet .He meid ik ga ff verder zoeken.
          En iedereen,wie heeft tips over huizen omgeving drente?

Nou ga gauw verder zoeken,moet lukken.
          Gr tuin

Comment

Das een hortensia die is meerderjarig en houdt inderdaad niet van natte voeten en te felle zon dus nu lekker droog zetten en volgend jaar er weer van genieten in je nieuwe tuin in het dorp pik

Comment

Thanx Alien
              Het plantje moest ik gewoon proberen te redden,het is wel geen weed maar dat boeit me niet ik wil het laten op bloeien,net als ik zelf.
              Krabbel langzaam op.
              Maar de weg is nog lang,maar de reis is belangrijk en zal m voltooien om mijn/ons eldorado te vinden.
              Bedankt tuinbroek.

Comment

Nou lieve
                Vrienden er is steeds geprobeerd om met een vals wacht woord om op mijn account te komen.
                Dat is vannacht wel 5 x gebeurd,maar niet gelukt.Jd is echt toppie ze helpen waar het kan.
                Waarchijnlijk of oud zeer of jaloers.Maar waarop de shit waar ik me nog niet helemaal heb uit gevochten is niets om jaloers te zijn toch?
                Dus de persoon gaat via Tor denk ik en dan op veschillende ip adressen mee surft,dus geen dom iemand.Ik heb wel mn vermoedens maar die kan ik niet delen,de webmaster is zeer behulpzaam en ik heb hem wat namen gegeven die
                hij kan controleren.
                Of ze proberen met mijn account dingen te kopen.
                Maar het is nog niet gelukt.
                Ik heb thuis geen stroom dus kan ik alleen met de smartphone werken.
                Wie weet raad??? Het is een kut gevoel dat er iemand is die heeft ingebroken in nacht dat reza in het kennel zat.
                En nu dit,als er bij je word ingebroken dan is gelijk je gevoel van geborgenheid weg.
                Dat is echt een schit gevoel.
                Niu ik weet het dus niet wie dat doet maar het voelt heel rot.
                Die gene wil ergens bij wat mij heel dierbaar is geworden.
                Nl het forum.
                Gr tuin

Comment

Bah wat een zielige kut streek zeg.
                  Ik snap niet waarom als je al zoveel geleden hebt iemand nog meer zou willen laten lijden...
                  Gelukkig dat jd best alert is en dit soort dingen opmerkt.

Comment

He Tuin, heeft de politie niet op je PC gekeken tijdens de inval ?
                    Of kijken ze mee op je mobiel ? Je kan best met prepay kaart werken en deze elk halfjaar of meer vervangen.

Ik zeg niet dat je dit nodig hebt, maar sommige rechercheurs gaan heel ver om feiten te zoeken of een aanleiding te vinden om feiten te kunnen verzinnen. Denk ook na over je wachtwoord, je hebt hier al veel namen uit je omgeving genoemd, als deze in je wachtwoord staan misschien je wachtwoord veranderen ?

Wat anders, heb jij nog een bericht gehad of zo van wietkwekerb ? Die lijkt ook wel van de aardbodem verdwenen. Hoop maar dat er een simpele reden voor is.....
                    Last edited by Stemma; 23 October 2014, 13:09.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Beste Stemma,

Ik kan het verkeerd hebben maar Volgensmij is daar een wet voor dat ze dat niet mogen doen iets met privacy correct Me if I am wrong

Comment

Er wordt heel veel afgeluisterd en meegekeken in Nederland. Geloof zelf dat we daarmee op nr 1 staan. Providers kunnen volgens mij ook verzonden sms'jes en whatsapp's boven water halen als justitie daarom vraagt.

Bovendien houdt de wet zich niet altijd aan de wet om een zaak sluitend te krijgen.....

Laatst was bij een JD lid een inval toen hij op het forum zat, ze hebben toen op zijn pc aandachtig twee uur meegekeken hier ...
                        Last edited by Stemma; 23 October 2014, 13:20.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinpik View Post
                          Nou lieve
                          Vrienden er is steeds geprobeerd om met een vals wacht woord om op mijn account te komen.
                          Dat is vannacht wel 5 x gebeurd,maar niet gelukt.Jd is echt toppie ze helpen waar het kan.
                          Hoe kan jij nu zien da iemand 5 keer heeft geprobeerd in te breken op jou Jd account??
                          Waarchijnlijk of oud zeer of jaloers.Maar waarop de shit waar ik me nog niet helemaal heb uit gevochten is niets om jaloers te zijn toch?
                          Dus de persoon gaat via Tor denk ik en dan op veschillende ip adressen mee surft,dus geen dom iemand.
                          Hoe weet jij da nu dat iemand via Tor gaat??
                          Ik heb wel mn vermoedens maar die kan ik niet delen,de webmaster is zeer behulpzaam en ik heb hem wat namen gegeven die
                          hij kan controleren.
                          Of ze proberen met mijn account dingen te kopen.Volgens mij zie je spoken hoor
                          Maar het is nog niet gelukt.
                          Ik heb thuis geen stroom dus kan ik alleen met de smartphone werken.
                          Wie weet raad??? Het is een kut gevoel dat er iemand is die heeft ingebroken in nacht dat reza in het kennel zat.
                          En nu dit,als er bij je word ingebroken dan is gelijk je gevoel van geborgenheid weg.
                          Dat is echt een schit gevoel.
                          Niu ik weet het dus niet wie dat doet maar het voelt heel rot.
                          Die gene wil ergens bij wat mij heel dierbaar is geworden.
                          Nl het forum.
                          Waarom zou iemand jou paswoord gaan kraken van een Forum? heb jij hier zo belangrijke info staan? Je ken zelf amper in in pm box komen.
                          Daarnaast is het forum altijd bereik baar dus da kan niemand je af pakken je kan altijd nog een nieuw account aan maken in geval van nood

Gr tuin
                          Gr bella
                          God was never on your side..

Comment

Nou ik wietkwekert ook niet weer gezien en mijn tel daar zijn alle wachtwoorden versleuteld dus dat kan niet,ze wisten wel dat ik als tuinbroek op fora schreef,maar ze zijn er niet in geweest volgens mij want de pogingen om in te loggen zijn wel minstens 25x geprobeerd.Nou laat maar gaan ik ben allert en jd ook.Ze helpen waar ze kunnen.Ik wet wel dat dit het beste forum is .En heb nou een goede advokaat want ik moet me alleen bezig houden met de huizenjacht..
                            Je bent een engel sten,en de rest ook hoor.
                            De groetjes van de vrouw en een poot van de hond .Superwoman dat ben je je hebt me geweldig geholpen stemma,en bella,en te veel om zo te noemen.
                            Maar bedank liever iedereen ff persoonlijk.
                            Heb het er druk mee hoor stemma.!!!!!
                            Steeds heen en weer vliegen brrekt me ook op. Dus snelnaar huiss.
                            En op zoek naar een nieuw huis.
                            Tuinbroek.

Comment

Ik weet wel dat er programmatjes zijn, (schreef ze vroeger zelf ook) die zegmaar alle wachtwoorden van je pc afhaalt, die je zegmaar had opgeslagen (internet vraagt wilt u dit wachtwoord voor deze site opslaan).
                              Dus misschien is het verstandig om je wachtwoord te veranderen en op te schrijven. (hoe langer het wachtwoord hoe beter)
                              Mvg Gijs

Comment

Wat voor belangrijke info heb jij hier staan da iemand jou acount wil hacken Tuinbroek?
                                een kweek verslag?
                                Een pm berichtje met een telefoon nummer er in ofzo?
                                je ken toch alles wissen en weg is het ?
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X