Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Hacken is iets anders dan op iemand zijn of haar account proberen te geraken en 5x het verkeerde wachtwoord invullen. Daarnaast is het ip adres geblokkeerd waarmee de login pogingen waren gedaan.

9748.png
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Jep dit is ook meer een wanna be brute force actie (100 miljoen verschillende wachtwoorden gokken)
      Maar als de wachtwoorden niet eens in de buurt kwamen is er ook niks om zorgen over te maken Lijkt me. Hacken wordt meestal ook niet account gericht maar server gericht gedaan dus in mijn ogen weinig kans dat het echt een hacker is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Er wordt heel veel afgeluisterd en meegekeken in Nederland. Geloof zelf dat we daarmee op nr 1 staan. Providers kunnen volgens mij ook verzonden sms'jes en whatsapp's boven water halen als justitie daarom vraagt.

Bovendien houdt de wet zich niet altijd aan de wet om een zaak sluitend te krijgen.....

Laatst was bij een JD lid een inval toen hij op het forum zat, ze hebben toen op zijn pc aandachtig twee uur meegekeken hier ...
        Last edited by Kwasimodo; 23 October 2014, 14:55.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Yep is het niet zo dat er 1 camera op 14 inwoners is?,soorte van search and destroy wat de overheid hanteert,maar inderdaad een account hier hacken lijkt me wat overtrokken.

Comment

Nou waarom kreeg ik dan die berichtjes van
            De JD dat er was geprobeerd in te loggen met valse wachtwoorden van verschillende ip adressen.
            Gr tuinbroek

Comment

Maar waarom zou iemand dat doen jou topics kan je namelijk ook zien als je gewoon op het forum kan.
              het gaat niet over of het waar is of niet de vraag is waarom zou iemand dat doen da snap ik niet.
              Enige wat mensen dan kunnen doen is uit jou naam een berichtje posten en je Pm's lezen.
              God was never on your side..

Comment

Ja of zorgen dat ik niet in kan loggen,de moderator melde 5x 5 pogingen om hef paswoord te raden.Ik denk dat die gene waar ik het over had denkt of dacht dat er belastende dingen in de pm ,s zouden staan.weet je nog dat ik dat on topic toenbheb gezegd.Dat er een was en dat die zo goed was behandeld.Maar nog geen woord van comfort.AFFIJN ik heb datb nog wel in de
                Maar waarom dan?
                Dat moet eenbreden hebben,hetis vannacht
                Meer dan 25x geprobeerd mn ww te raden.En in te loggen.Op mij account das toch vreemd? Als dat bij jou gebeurde hoe zou jij dat vinden,ik schrok wakker van elk bericht van de mod omdat mijnbphone dan een geluid melding
                geeft.Maar ik heb alle ip adressen van waar is ingelogd.Daar weet ik wel iemand voor die dat zou na kan kijken.
                Ik was vadaag in een plaats vlakbij waar mn vrouw zit en daar is een hele grote kazerne.
                Ik kwam een oud maat tegen die daar is blijven
                wonen.En die deed it en communicatie in het leger.Ik was er om been huis te bekijken.Het was een huisjes melker en dat had me dik geld gekost als ik dat had genomen.Alles zit nu in de pen.Goede advokaat
                Die agressie regulering.
                wachten is op het intake gesprek.Dr schijnt ook iets te zijn van defensie.
                Die doet momenteelbmeer door grote druk van de regering,ze willen geen amerika,jongens die in afganistan hebben gevochten draaien vaak helemaal door,dat willen ze hier niet.
                Dus mn vrouw een beetje verzorgen,ben heel zorgzaam hoor ook al hoor je dat niet van jezelf te zeggen.Zo gauw we een huis hebben dan mag ze weg en de pgb word dan voorb mij om zelf zorg in te kopen.
                Er wonen alleen oude mensen,en ik heb wel al
                20 oma,s en Opa,s gekregen.De hond is de catalisator geweest,die mensen zitten de hele dag daar binnen.En zijn helemaal weg van mijn mooie herder.
                Ik help ook waar ik kan,vanmiddag was er iemand met een scootmobiel niet op tijd terug,hij stond vast in
                een kuil.Dan ga ik helpen,mijn schoonvader viel ook constant om en dan belde hij altijd mij.
                Dus een huis that al waar ik nu op focus,en mn vrouw helpen
                te genezen.
                Je moet je voorstellen ze moet alles per rol stoel doen.
                Douchen,de wc dat kost een kracht hoor.Jezelf opdrukken en dan zo de wc opglijden.
                Ze krijgt straks nog spierballen.En ook uit zich zelf gestopt met roken,en dat ook nog terwijl ze pijn heeft.
                Nou bella ik stop moet morgen
                nog 2 huizen bekijken.
                En moet morgen een griepprik halen,omdat ik een longembolie heb gehad 3 jaar terug.Na een operatie aan mn
                Oogkas,zijn er toen stolsels ontstaan.
                Nou ik stop bella moet vroeg weg.
                Kk stuur de volgende keer wel een pm.Geweldig vind ik dat van de mods en jd.
                Nou laters
                Tuinbroek

Comment

Nou tuinbroeks automaatje groeit als kool binnen kort een update met mooie prof foto,s Ik verbaas me d rover dat zij zelf bepaald waneer ze gaat bloeien.
                  Leuk soortje.
                  Zien wat ik hier van bak ,
                  Ik vond de wiet niet sterk.Tips iemand ?
                  Mischien ga ik die eerst wel kweken.

Comment

This is the story of tuinbroek.
                    The man die authoryties came to blame
                    For something he never done.
                    The put in cel as a criminel.For something he,d never done.
                    Tjonge wie kent dat liedje nog bob dillon zong het voor rubin carter een veel belovend zwarte boxer.
                    Nou werd hij verdacht van een 4 voudige moord op de eigenaar en pers. van een bar.
                    Hij had het stempel zwart te zijn,ik heb het stempel omdat ik onschuldig bezig was.
                    Maar dat stempel krijg je direct.Nou weer een gepakt.Alle woningbouw-verenigingen hebben in onze stad een convenant getekent met alle cooperaties.En die mogen jou allemaal weigeren,dus word gedwongen om buiten de stad te gaan,maar daar stellen ze ook veel vragen.Loonstroken,huurverle-
                    den.Ik ben goe in het maken van valse brieven,wil dit liever niet,maar wat moet ik dan,of ik moet ze een referentie nummer geven om te bellen waar dan een kennis of ikzelf opneem.Gedwongen weer crimi dingen te doen,want anders krijgt ik geen huis voor mn vrouwtje,ik kan wel een poosje in de auto pitten.Maar zei kan echt helemaal niks en die schat weert zich zo kranig.
                    Terwijl ze wel pijn moet hebben.Wat een kanjer,daar regel ik opnieuw onderdak voor,wat ik ook moet doen.

DOE DUS HEEL VOORZICHTIG MET JE HOBBY.
                    LAAT HET NOOIT AAN MENSEN WETEN.!!!!!!!
                    EEN HOEFT MAAR JE NAAM TE NOEMEN EN DAN OVERKOMT JE EEN INVAL.

NOU WAS ER BIJ MIJ EEN ANDERE REDEN DE KIT KWAM BIJ DE DEUR OMDAT MN VRIENDIN EEN BOTSING HAD GEHAD.EN IK WAS NET BEZIG MET DE DAMES.DUS DE TENT HAD EVEN OPEN GESTAAN.

ZE ROKEN HET METEEN IK ZEI ,WIJZEND OP MN HAND KIJK DAT RUIK JE.
                    OF JE RUIKT JE BOVENLIP IK MOET AL NIKS VAN DIE GASTEN HEBBEN.MAAR NEE ZE WISTEN HET VERSCHIL VAN GEUR, DUIDELIJK.

NEE JE KWEEKT IK RUIK HET.
                    NOU EN DAN BETREDEN ZE JOU ELDORADO,IETS WAT INTIEM IS EN BIJ JE HOORT, MIJN RUSTPLEKJE IN DEZE TIJD.JE WORD INNERLIJK VERCHEURT DOOR EMOTIES.

ZE RITSTEN BRUTAAL DE TENT OPEN.EN RIEPEN VERSTERKING OP.ZOMAAR BRUTAAL AAN MN PLANTJES ZITTEN.MN HART BRAK.
                    IK HAD ZE GEZAAID,VERTROETELD,EN GAF ZE WAT ZE NODIG HADDEN.

DIT IS DUS NOG EVEN EEN
                    WAKE UP CALL

DOE VOORZICHTIG,EN HOUD JE OMGEVING GOED IN DE GATEN.
                    LAAT JOU DIT NIET OVERKOMEN.
                    ERG HE,ALS EEN CRIMINEEL GEBOEID AFGEVOERD.
                    LAAT DIT EEN WIJZE LES ZIJN.
                    TUINBROEK
                    Last edited by tuinbroek; 30 October 2014, 09:57.

Comment

Gewoon in je huis blijven zitten Tuin en bezwaar gaan maken,
                      als de woningbouwvereniging je er dan uit wil hebben moeten ze naar de rechter. Win je in ieder geval weer tijd. En met grote kans dat je in jouw persoonlijke situatie in je woning mag blijven en niet op een zwarte lijst komt. Lees je topics nog maar eens terug, er zijn al veel tips daarover gegeven.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Denk da Tuin broek niet op nog meer trubbels zit te wachten en spanning.
                        Winnen van de woning bouw gaat niet werken.
                        Heb je nog iets gehoort van die recreatie woning die je evt kon gaan huren?
                        God was never on your side..

Comment

Huurbescherming bij hennepkwekerij of knipperij

07-03-2013

De vondst in een huurwoning van een hennepkwekerij of hennepknipperij leidt niet altijd tot ontruiming van het gehuurde.

In de meeste huurovereenkomsten staat opgenomen dat het verboden is om in het gehuurde hennep te kweken, te houden of te knippen. Staat dat er niet expliciet in, dan kun je nog stellen dat het aanwezig hebben van een grote hoeveelheid hennep een schending oplevert van de plicht van de huurder om zich als een goed huurder te gedragen.
                          In veel gevallen zal een rechter die geconfronteerd wordt met een verhuurder die een dergelijke huurder zijn huis wil uitzetten in het voordeel van de verhuurder beslissen. Zelfs als er geen hennepaanwezig is, maar wel de middelen om het te kweken, kan dit al aanleiding zijn om de huurder op straat te zetten.

Maar er zijn ook uitzonderingen hierop. De rechter kijkt namelijk altijd naar de omstandigheden van het geval en laat de huurbescherming van de huurder soms zwaarder wegen.
                          Persoonlijke omstandigheden
                          Een huurster van 79 jaar had een hennepkwekerij van 20 planten in haar woning. Nadat ze was betrapt, ontmantelde de politie de hennepkwekerij. Hierna stapte de verhurende woningcorporatie naar de rechter en verzochtontbinding van de huurovereenkomst en ontruiming van de woning.
                          Hoewel de kwekerij een ernstige tekortkoming van de huurster opleverde, rechtvaardigde dit niet dat ze haar huis uit moest, bepaalde de rechter. Van belang hierbij was dat er geen sprake was van een gevaarlijke of overlastgevende situatie door de hennepkwekerij, de kweek was bedoeld voor eigen gebruik (!) en er nog geen oogst had plaatsgevonden. Ook speelden de persoonlijke omstandigheden waaronder haar leeftijd en medische klachten een rol.

Kleine schaal
                          In een andere zaak vermoedde de politie dat er vanuit een huurwoning werd gedeald. De politie trof in de woning 500 gram wiet in boterhamzakjes, twee hennepplanten en wiettoppen aan. De slaapkamer was ingericht als kwekerij met twee lampen en de zolder functioneerde als drooghok. Ook in deze zaak verzocht de woningcorporatie de rechter om het huis te mogen ontruimen.
                          De rechter oordeelde dat de huurder zijn verplichtingen uit de huurovereenkomst niet was nagekomen, maar de ontruiming werd afgewezen. Met name de kleine schaal waarop de huurder zich met hennep had beziggehouden en het uitblijven van overlast in welke vorm dan ook rechtvaardigden geen ontbinding van de huurovereenkomst.
                          Hennepknipperij
                          In de kelder van een huurwoning van een gezin met drie kinderen werd vorig jaar door de politie een hennepknipperij (twee kilo) aangetroffen. Ook vond men 20.000 euro aan contant geld en twee vuurwapens. Genoeg redenen voor de woningcorporatie om het gezin uit huis te willen zetten. De rechter weigerde echter zijn toestemming te geven.
                          Het inrichten van (een deel van) een huurwoning als hennepknipperij levert op zich geen grond op om de huurovereenkomst te ontbinden, aldus de rechter. Hij maakte daarbij een duidelijk onderscheid tussen een hennepkwekerij en hennepknipperij.
                          Door de aanleg van een kweekinstallatie vinden bij een hennepkwekerij vernielingen plaats in de woning. Bovendien neemt daardoor de kans op brand en/of waterschade toe, met alle gevaren van dien voor de buren en de verzekerbaarheid van het woningbezit. Deze schade en verhoogd risico doen zich in geval van een hennepknipperij niet voor, oordeelde de rechter.

Alleszins kans om te slagen lijkt mij, zeker in jouw situatie Tuinbroek.

Bron;
                          https://www.jurofoon.nl/nieuws/6754-huurbescherming-bij-hennepkwekerij-of-knipperij
                          Last edited by Stemma; 30 October 2014, 11:07.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Yep, maar dan moet je dus niks zeggen tegen de verhuurder, en nergens mee akkoord gaan en niks tekenen.
                            De rechtszaak afwachten en er naartoe met een goeie advocaat die ervaring heeft op dit gebied.
                            Zoals ik in het begin al zei.

Volgens mij is Broekie al akkoord gegaan met het verzoek (want meer is het niet !) van de verhuurder om de woning te verlaten.
                            Mgoed, laten we het niet mooier maken dan het is, hij kweekte gewoon wietplanten in z'n huis, en dat mag niet.
                            In zijn geval zou ik inderdaad alle slechte herinneringen achter me laten, en ergens anders een gezellig huisje zoeken.
                            De vraag is wat de nasleep gaat zijn van justitie.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik geloof dat het nu ook niet zo,n leuke en gezellige buurt was dus beter een huis in een dorp met tuin als de mogelijkheid daar is natuurlijk.

Comment

Dank voor het meedenken,maar eigelijk wilden we daar ook wel weg.We zijn toen in die woning getrapt zodat we vlak bij schoonmoeders woonden om de al wat oudere vrouw wat te steunen,de evil twin deden nooit iets,en daar door is waarschijlijk ook die jaloezie begonnen.
                                Voorbeel:als er een c
                                verjaardag was dan zorgde mijn vrouw voor de gasten,en het afwassen.Affijn juist dat moedertje steekt ons opgezet door de twins hevtig in de rug.

Maar ze doet maar.Ik ga het niet aanvechten,want alle woonverenigingen in groningen hebben een convenant getekend dat wietkweek een zero tolerance belijd heeft.Als je het aanvecht kom je vijf jaar niet in aanmerking.Als he vrijwillig gaat dan 2 jaar.
                                We wilden toch daar weg,de portiek was in een half jaar gedegradeert tot dealadres boven ons,de oudste bewoners zijn huilend vertrokken na 40 jaar van trouwe huur.
                                Polen,javanen,antillanan,surinamers en irakezen ol een trap, ze wilden gereedschap lenen en ik zei wie ben jij dan,verbaast hoe die in de afgesloten portiek was gekomen.Nou je bent voor mij een volkomen vreemdeling en vraagt om gereedschap,vind je dat dit normaal is,ja en je moet respect hebben.
                                Reza had de haren al recht omhoog en begon te grommen,nou ik zeg bij mij gaat het zo dat ik iedereen graag help,maar bij mij moet je dat verdiennen en niet opeisen.Heb niet met zon gast op de kleuterschool gezeten.Als je wat wilt lenen dan treed je die mensen toch vriendelijk tegemoet!!!
                                Tenminste ik wel, dat huis,was niet de eerste keus maar meer onderdruk van mn schoonmoeder en de kliek.Ze was 30 jaar mn moedertje maar zij kiest voor die andere twee.
                                Nou dat deed wel ff pijn hoor!!!!!
                                Maar ik ben er klaar mee mn vrouw is onderdak en ik red het wel om wat te vinden.Een huisje gewoon op de vrije markt.Dus mensen ik ben al verknocht aan dit plaatjse,het buiten leven trekt enorm en het word een dorp,onze nieuwe woonplaats.
                                Gr Tuinbroek.

Comment

Bezig...
                                X