Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Nou dames en heren.
    Deze over- brugingswoning zo als die dat voor stelde was een bungalow type huis.
    Maar zo afgelegen,dat je voor je bij een winkel bent je een half uur kwijt bent,het was een stenen ding zon zelfbouw,alleen een beneden verdieping,als hij iets beter had gelegen dan had ik hem genomen.Maar het type verhuurder stond me ook niet aan,net ma flodder maar wel een range rover rijden.Ja jullie gaan toch geen wietkweken he.!!!!???..
    Nou zei ik voor de grap heb de planten al bij me kunnen die gelijk onder de lamp.Nee dat was echt 3x niks heel afgelegen.Ik kon er met de navigator niet komen.En ben maar gaan vragen.Nou blijkt dat de kamer van mn vrouw te klein is,je moet niet vergeten dat haar benen moeten rusten op van die flappen,gemonteerd op stangen die weer aan de rolstoel vastzitten,daardoor is die rolstoel wel 2 meter lang,want haar benen mogen niet hangen.Ik voer de beesten een beetje in de" kinder" boerderij,wat oude schapen,wat konijnen en sierhennen en een haan.Nou zoiets doe ik graag.Lekker tussen de beesten,ik vermaak me wel ,hoewel ik net onderweg best wel somber was.Ik mis mn vrouw en onze intimiteit.
    Mannen doen soms wel stoer,maar ik niet meer,vind je de vrouw van je leven,""klikt het"
    Grijp het dan vast en laat het nooit meer los,ze brengt zoveel mee.En is me altijd voor als ik een keer wil koken of koffie wil inschenken.
    Nu haal ik de schade in en verzorg haar als een princes.Je merkt ook pas wat een vrouw allemaal doet in huis als je het zelf moet doen.
    RESPECT HOOR DAMES.Ik ben maar wat blij met zon kanjer.Nou de kamer is dus te klein voor die lange rolstoel nou gaan ze proberen haar een grotere kamer geven.Ik ben al verschillende keren door de pers gebelt over die bijna brand daar,en weet eigenlijk niet goed wat ik er mee moet.Maar als ik daar niet geweest was op dat moment was er brand uitgebroken.De twee susters van de nachtdienst hadden weer es geen overdracht gedaan of helemaal niet.
    Nog geen excuus of gesprek,maar daar ga ik morgen werk van maken.Ik rijd elke dag heen en weer,de hond mag mee als bezoek en ligt steeds dichtbij,we gaan er veel uit,de hondrug is al een zeer oud gebied kwa natuur.
    Dat loopt helemaal langs de hereweg in groningen,wat ook omhoog.
    De natuur is prachtig in
    die provincie en overal paddestoelen.

I
    Het bos is op zn mooist,de herfst hoort bij mijn favorite
    Cyclus van het bos,alles sterft af om weer als voeding te dienen voor de nieuwe planten.
    Daar kunnen kwekers niet aan tippen zulke goede grond.
    Nou mensen ga nog ff huizen zoeken en een afspraak maken.Het gaat lukken mijn gevecht om mijn stukje geluk is daar.
    Gr Tuin
    Last edited by tuinbroek; 30 October 2014, 21:50.

Comment

Succes tuinbroek, ben vooral een lezer over het algemeen maar je lijkt mij een hele vriendelijke behulpzame en meegaande poster. Vervelend dat dit je overkomen is, alles tegelijk, zal je altijd zien. Nogmaals succes en ik hoop dat je er een beetje boven op komt..

Comment

Hoi schoenendoos
        Ja hoor je mag alles vragen behalve mn pincode.Zo gauw ik weer geseteld ben dan ga ik wel weer een plantje of 10 laten bloeie.Het vervelend is mijn vorige oogst hebben ze ook.Gelukkig heb ik wat bioweed kunnen vinden in een klein dorp zuidlaren.Maar de prijzen liegen er niet om.
        Die koffieshop wiet komt er bij mij niet in
        Ik kan nier tegen die koffieshit,en mn vrouw heeft geen puffers meer nodig met biowiet.
        Bewijs geleverd.Nou ik moet weer verder,maar op het forum is het altijd gezellie.Ik ga het net op huize zoeke.
        Gr tuinbrok

Comment

Tuinbroek, is dit wel zo slim om hierop te zetten dat je er weer 10 wil?
          Je weet niet wie er meekijkt...

Comment

Nou dan moet heel het forum wel uitkijken.
            Maar dat ze mij gepakt hebben was puur toeval
            Anders had ik het nog in de lengte der dagen kunnen doorkweken.
            Ik kwam met iemand in contact die growt met porche xenon verrlichting en helemaal omgebouwd naar gebruik op 12 volt,en van de resultaten zijn echt de moeite waard.Ik kom hier nog op terug.
            Gr kweekvrienden

Comment

Nou deze red het wel hoop ik,maar is het niet veels te vroeg,voor deze soort om nou al blad aan te maken?
              Qnq jij mischien,een tip?
              Heb ik toch wat te kweken,mn vrouw is daar nog wel een tijdje.
              Dat geeft wel wat rust, maar ik moet nu juist niet teveel alleen zijn.En il ga deze week biljarten met die oudjes,jeu de boele ook al gespeeld.
              Best moeilijk als je echt met pro,s speelt.En de ballen zijn niet rond maar meer als een breed wiel,dus je gooit met effect,leuk man.
              Nou hoop op een mooie oogst van bloemen.

Comment

He kwekebroeders.
                Nog een paar maandjes en dan ga ik me toeleggen op het kweken van autobloeiers buiten op het balkon.
                Ik heb wel eens een gedaan maar me er niet echt op gefocust.Dus alle hulp is welkom.Verder wil ik iedereen nog bedanken voor alle steun.De mensen die ik bedoel weten het wel,jij ook thugs.
                Van jou heb ik geduld en doorzettingsvermogen geleerd.
                En natuurlijk ook MWay.En verder iedereen die ik vergeten ben,maar zeker ook de moderators en Urban Alien.
                Het kweken mis ik enorm,en de heerlijk schone wiet.Mijn nieuwe huis is al een aardig paleisje aan het worden.
                TOT GAUW KWEKEBROEDERS!!!!!!!! en zoals het spreekwoord al zegt."Een wietroker is geen onrust stoker.
                (Dat heb ik ook geleerd.
                Nogmaals tot gauw,als ik mn nieuwe plantjes show!!!!!!

Comment

He tuinbroek,

Ben blij dat te horen man!
                  Goed om te horen dat je nieuwe huis op zn pootjes valt.
                  Ben al benieuwd naar je planten binnenkort tuinbroek.
                  Succes man!

Grts cheese

Comment

Ik ben ook benieuwd Tuin, ik blijf je volgen maar hou het onopvallend !

Je hebt nog even de tijd om een goed soortje te zoeken.
                    Er zijn zoveel verschillende soortjes. Waar zou je voorkeur naar uit gaan ?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma
                      Ik denk dat ik er 3 ga planten,en dus zullen het goede opbrengers moeten zijn.En het liefst een sativa dominante soort.Ik heb nog wel fem.zaad,K.Train en
                      nyc diesel van de weed seed shop,nog in de verzegelde verpaking,dus die ga ik ergens in de natuur zetten,of ik zet ze op marktplaats.Daar moet ik nog even over denken.
                      Dus alle tips en triks voor autobloeiers zijn van harte welkom.He,wat mis ik dat kweken jongens,eenmaal besmet is verkocht.Dus binnenkort eindelijk weer wat modder onder de nagels.
                      grTuinbroek.

Comment

He het is fijn om terug te zijn.
                        Ik word niet aangeklaagd voor die 15 planten,maar mn vrouw.
                        Zij was hoofdbewoner,we zijn al bij haar arts geweest die een fijne brief heeft geschreven,want sinds ze onze bio wiet rookte waren haar longen heel schoon.Ze heeft lichte astma,en bronchitus.En de wiet die ik kweekte,dat ging geheel biologisch,en ik merk het zelf ook duidelijk hoor.Mn keel is snel geiriteerd als ik slechte weed tref.Ik heb nu een autoflower in de bloei staan onder een spaarlamp dus verwacht niet te veel.Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen.
                        He,ik ben weer thuis,en heb weer een prachtig huis terug.De feng shue als je daarin gelooft is hier super.Ik merk het ook aan de hond.
                        Heerlijk om terug te zijn.
                        Ik ben nog wel aan de medicatie,voor de ptst maar,heb dit al weer bijna afgebouwd.
                        En voel me heerlijk.Ben nog de puntjes op de i aan het zetten in ons nieuwe huis.
                        En het is hier heerlijk,die andere wijk begon gewoon een ghetto te worden.
                        Dus zo ben ik ook aan dit huis gekomen.Als je een stel bent,zorg er dan voor dat een van jullie twee ingeschreven staat als woningzoekende.
                        Mijn vrouw was hoofdbewoner en zij word gezien als dader.
                        Ik zal jullie op de hoogte houden van de rechtzaak,eigenlijk flauwe kul,wij zijn hobby kwekers,en geen criminelen.Dus mischien heeft een van jullie iets aan deze tip.
                        Want geloof me dat wil je niet meemaken,een inval voor een paar plantjes.En we waren bijna dakloos.
                        GrTuinbroek

Comment

Ja Tuin, jullie hebben wel een hele heftige periode achter de rug (bijna dan)!
                          Ik hoop dat alles snel weer top gaat voor jullie en dat jullie weer lekker van het leven kunnen genieten!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

He mich
                            Alles goed?Hoe ist nou met die 8 ball?
                            Ik kijk wel ff op je topic.
                            Heb een autobloeier staan,kon het niet laten.
                            Nog ff de puntjes op de i
                            In het nieuwe huis.
                            Ben er wel beter uitgekomen kwa huis.
                            Gr.Tuin

Comment

Zal wel niet zo`n vaart lopen met de straf.
                              Denk dat het foei wordt.

Comment

Ja ik hoop het mway want zou niet graag mn vrouw in de bajes te moeten bezoeken.
                                Het zal wel een boete of zo worden,en in het gunstigste geval een tik op de vingers.
                                Nou mn autobloeier doet het super.Ze was al in de bloei toen ik haar kreeg,gewoon een tof gebaar van een vriend.
                                Ik denk nog een week of twee.
                                Big Devil van een spaanse zaadbank.Ze ruikt heerlijk en moet me bedwingen om mn neus er niet steeds in te steken.Er hangt gewoon een spaarlamp van 36 watt boven.
                                Hij is zo giga omdat deze jongen een goede kweker is.
                                Nou ik wil eerst weten hoe de uitwerking is,maar het is geen bankplakker,en als ik dit weet dan bestel ik er een paar.
                                Deze plant heeft alleen voeding van bac gehad.Ik ben net begonnen met spoelen.Ik heb maar geen nieuwe topic aangemaakt omdat hij het meeste heeft gedaan.Maar het belooft wel wat.
                                Gr Tuin
                                Last edited by tuinbroek; 2 February 2015, 17:58.

Comment

Bezig...
                                X