Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Dank voor de complimentjes,maar een maat van mij is verantwoordelijk voor de ontkieming en de geboorte van deze plant,hij zei jij bent ook niet meer weg te slaan.
Kom je voor mij,of eh,we schoten allebei in de lach en hij nam me mee naar zijn tuin,het jeukt he!!!!!Ik zei om eerlijk te zijn ja het jeukt,nou zoek de grootste er maar uit,ze zijn al 50% milkey dus je kan gelijk gaan spoelen.
Nou ik heb haar nog twee dagen voeding gegeven en ga nu spoelen,heerlijk weer wat bio weed.Toen mn vrouw nog niet thuis was haalde ik weed bij illusion te zuidlaren.Goede bio weed op de kaart en de wat old skool soorten hasj,fijne afgaan tempelballen,en een schimmel afgaan.Maar het is mij te ver,of ik moet al geen bioweed kunnen krijgen.
Zo deze ligt al te wachten bio
Sneeuwwitje,lekker muziekje erbij.En mijn dag kan niet meer stuk.Mocht er iemand zijn regio groningen die bio weed weet in de shop,tip me dan.Want dat gezoek is niks shop in shop uit.
Nou beste kweekvrienden we gaan lekker chillen.
Tuinbroek.[emoji271]
Ps heb nog wat zaden in de verkoop(marktplaats)
Ik heb ze uit de glazen gehaald want het werd te koud de kamertemperatuur was 21*cel maar het bord waar ze op liggen was koud,ik heb de hele hola verhuist in de tentkamer, daar was het 23* cel en in de tent was het 27* cel en 40%lv
Dus goed,ik gamorgen nog ff de trichromen bekijken hoever ze zijn.Die cookie ben ik al aan het spoelen.Dus alles verloopt goed.En mn reis door het leven gaat voort,elke dag wel anders, niets voorspelbaar,maar wel lekker vrij.Geniet van de dag en van het leven alsof het je laatste kan zijn.
Hoi medekwekers welkom,pak een zetel.
De frituur staat aan en het bier koud.
Ja ik zal ze tot de grote tent leeg is elke dag rouleren,want ik had eigenlijk 2 setjes tl moeten nemen.Mischien dat ik morgen nog ff naar de gamma ga en nog zon setje haal.Ik heb de tent zo leeg hoor er zijn al 2die ik al spoel.Maar dat rouleren is ook niet zo erg hoor.Maar ik doe genoeg hoor,ben wel een echte levens genieter.Dus als ik zin heb dan ga ik nog ff naar de gamma.Die tl buizen met frame kosten 29,75 dus dat mag hem de pret niet drukken.
[emoji1] [emoji106] [emoji98] [emoji271]
Dag 13 v/d groei de temperatuur was 21* en de lv 43% De lamp gaat al aan ik heb alleen nog maar foto,s gemaakt en ze groeien flink.Er zijn er 2 die wat achterlopen.
Nou ziet er al smakelijk uit!!!!!!!!!
VOOR EEN KONIJN!!!!!!!
Je ziet duidelijk verschil tussen de soorten,maar ze staan wel door elkaar
Op de potten staat wat het is.
Door naar de grond te kijken kun je de behoefte aan water nu heel makkelijk zien.Zo zie je dat de ene meer lust dan de andere.
verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal
Foutje ergen maat,trouwens oud nieuws?ben erg nieuwschierig naar die bananewiet,ik denk dat we steeds meer die kant uitgaan.Lekkere smaakjes,dat word het helemaal,want sterke wiet kunnen de meesten wel kweken,maar lekkere soortjes maken.
Daar ben je goed op tijd mee.
IK VOLG JE.
Tuin
Nou groene vrienden ik heb mn joint voor de helft op,begint ineens mn nieuwe bed te zweeven,of.......zal het de ganja zijn.
Nou mijn avond verloopt lekker en ik wens jullie ook een fijne avond.
Tuinbroek[emoji271] [emoji445] [emoji445] [emoji445] [emoji444] [emoji444] [emoji99] [emoji99] [emoji99] [emoji99]
Comment