Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feminized Super Skunk [vision seeds]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Feminized Super Skunk [vision seeds]

Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

dit is word mijn eerste kweekverslagje hier, ik ben nu nog bezig met een kweekje en als deze klaar is over ong 4-5 weken dan begin ik met dit verslag!
    aan de titel kunnen jullie uiteraard al zien om wat voor soortje het gaat, een lekkere super skunk uit zaadjes van vision seeds in maastricht trouwens ook super aardige man daar, die genoeg ervaring heeft en je ook alles van het ''vak'' wilt leren!

mijn setup nu is
    Homebox xs 60x60x120
    2xTneon 55w per lamp
    2 kleine buisventilators als aan en afvoer
    1 klein filtertje
    tijdschakelaar gewoon van de gamma

de kweek wat nu nog bezig is is een Powerplantje wat nu al goed in de bloei staat en waar de thc al lekker vanaf spuit
    IMG_5498.jpgIMG_5496.jpgIMG_5494.jpgIMG_5493.jpg

Tot snel allemaal!

Re: Feminized Super Skunk [vision seeds]

hallo allemaal, effe tussendoor een vraag,ik heb een enorme fout gemaakt gister middag 13:00 de plantjes verzorgd.
    en ik ben vergeten de tijdschakelaar weer om te zetten,,,,,,,
    dus de lampen hebben vanaf gister 13:00 licht gehad tot 16:45
    heeft iemand tips? kan ik de verlichting gewoon weer aan laten gaan om 23:00 zoals gewoonlijk??

bedankt alvast

Comment

Yep, gewoon doorgaan.

Maarre..ben je niet bang dat de toppen erg luchtig gaan blijven als je zo kweekt ?
      Onder tneon zal toch alleen de wiet die dicht tegen de lampen aan zit wat steviger worden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

als je met t neon kweekt kan ik je aanraden om de volgende ronde een scrog net te plaatsen.

Comment

bedankt voor de reacties!!
          ik heb de lamp gewoon weer om 23;00 aan laten gaan gisteren,
          planten net gevoed en na gekeken en bladeren weg gehaald voor meer licht bij de toppen....
          de volgende kweek word waarschijnlijk gewoon een 250W gebruikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cdgino View Post
            ...ik heb een enorme fout gemaakt gister middag 13:00 de plantjes verzorgd.
            ...
            Je lamp brand van 23.00 tot 11.00 als ik het goed begrijp?
            En je verzorgt je planten als ze in het donker staan, om een uur of 1 in de middag?
            Als je dat al een tijdje doet, dan is het misschien beter deze ronde af te breken.
            Planten die in bloei staan moet je nooit storen tijdens de donker periode!
            Als je dat wel doet gaan ze stressen en is er een kans dat ze gaan reveggen, opnieuw in de groei schieten.
            Als ze gaan stressen en je hebt een zwak soortje, dan is de kans groot dat je herma's krijgt, dat is iets wat je echt niet wil.
            Ook gaat het stressen nogal wat opbrengst kosten, helemaal als het vaak gebeurd.

Succes!

Comment

Bezig...
            X