Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag northern lights

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    hallo allemaal,
    paar weken geleden kweekje gestart, nl

setup is 600w hps , afzuiger rvk 690 cuub, invoer 300 cuub
    homebox 1.2x1.2

ze staan nu zo een 2 volle weken in bloei en beginnen mooie kleine topjes aan te maken.
    Heeft iemand ervaring met deze soort?
    kan iemand mij wat meer info verschaffen over de hoogte en eventueel een smoke reportje
    thanks

Re: kweekverslag northern lights

Hoi wietboer
    Welkom ik denk dat in de tent wel uit kan gaan van150cm tot180cm.Het ligt er natuurlijk aan of je ze getopt hebt of niet.
    Plaats maar es wat foto,s dan kunnen we zien wat je aan het doen bent.

Comment

Zoek en gij zult vinden

Comment

1 x Power Flower RQS 125W CFL mini-mainlining achtig

Comment

Ervaring is er zat.
          Kijk de kweekverslagen eens door voor de grap.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

koranus 2013-08-24 10.11.01.jpg worden idd groot buiten

tja wiet boertje foto's zijn idd wat makkelijker zeker om je te helpen met eventuele tips

ik zelf als ik nothern light kweek laat ik ze 1,5 week met rust op 18/6 daarna top ik ze voor het eerst dan laat ik ze nog eens een dag of 5 met rust top ik ze nog eens en zet ik ze om naar 12/12 dus laat ze ongeveer 2,5 week op 18/6 licht staan , ongeveer als ze 2 weken op 12/12 staan zijn ze uit gegroeit en zie je de topjes opkomen dan ga ik plukken het grote blad weg halen niet iedereen doet dat maar ik doe het wel je krijgt op die manier onder ook meer licht vervolgens knip ik van de onderkant tot zo een 20 cm naar boven de zij takjes weg je hebt er weinig aan worden kleine topjes waar niks van over blijft en al die energie die de plant niet onder in hoeft te steken duwt die boven naar je hoofdtoppen ik zelf laat ze altijd 9 tot 10 weken op 12/12 staan en de laatste week alleen maar schoon water geven hoop dat je er wat aan hebt maar je hebt hier veel kwekers en die kweken allemaal op hun manier pak overal je info vanuit en s6 gr dutchboy

Comment

Ken het niet heel goed zien, maar waren niet zo heel hoog gok dat het 100-110cm was inc. pot. Had ze allemaal getopt.

Het is een indica dus hij groeit niet zo heel veel meer in de bloei.

Wat dutchboy zegt zou ik zeker doen, onderste takken weg halen, hing een aardig berg fluffy rotzooi aan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by BuTTonBaSHer; 28 August 2014, 04:58.

Comment

Bezig...
              X