Een hele fijne avond iedereen!
Nou van de titel is al te merken, welke verlichting ik gebruik maar hier nog wat meer info over de kweekruimte.
- ongeveer 3x3 meter ruimte (340x330) maar das om eromheen te lopen....
- Heb 2 luchtbevochtigers die tot about 70% gaan.
- 1 x uitlaat (8m3/h) en koolstoffilter die het afremt naar m6/h ongeveer.
- 2 x inlaat van (4m3/h) buitenlucht met insecten netjes.
- 2 x verwarmingen (0,5kw + 1,5kw)
- 2 x blazer van 30 cm doorsnee. non roterende.
- Aparte afdeling voor het voorkweken van ong. 1x1m (is nog niet helemaal af, morgen wel.)
- Aparte hoekje voor het drogen van de heerlijke oogst. (building)
Zo, das dat dan. en nu over de (vervloekte) zaadjes.
Uit ervaring met de Hollandse Hoop wat eigenlijk Hollandse vloek moet genoemd worden, heb ik dus 25 zaadjes in kleine plastic bakjes (5 stuks) gezet met een watte matje, want ZOIEZO gaat er 1 op 3 dood of word een mannetje.
plus heb ik nog van me maatje "mystery" seeds gekregen waarvan ik er 15 in de ontkiemingsfase heb gezet. Waars. komt er niks uit....
Ontkieming begonnen op 19.8.2014 en nu is het 21.8, en er zijn al behoorlijk wat worteltjes te zien. onder ander van 1 mysteryseed. Morgen ga ik ze in kleine potjes planten.
(fotos van de hok komen er nog, van de weekend).
temperatuur van de hok is s'nachts rond de 22,7 en overdags helaas tot 27 graden, dus daar moet ik nog wat op bedenken.
temperatuur van de "stekjeshok" is op dit moment rond de 28 graden, omdat ik er nog geen blazer aan heb kunnen sluiten, komt ook van de weekend.
Nou, we zullen zien...
Nou van de titel is al te merken, welke verlichting ik gebruik maar hier nog wat meer info over de kweekruimte.
- ongeveer 3x3 meter ruimte (340x330) maar das om eromheen te lopen....
- Heb 2 luchtbevochtigers die tot about 70% gaan.
- 1 x uitlaat (8m3/h) en koolstoffilter die het afremt naar m6/h ongeveer.
- 2 x inlaat van (4m3/h) buitenlucht met insecten netjes.
- 2 x verwarmingen (0,5kw + 1,5kw)
- 2 x blazer van 30 cm doorsnee. non roterende.
- Aparte afdeling voor het voorkweken van ong. 1x1m (is nog niet helemaal af, morgen wel.)
- Aparte hoekje voor het drogen van de heerlijke oogst. (building)
Zo, das dat dan. en nu over de (vervloekte) zaadjes.
Uit ervaring met de Hollandse Hoop wat eigenlijk Hollandse vloek moet genoemd worden, heb ik dus 25 zaadjes in kleine plastic bakjes (5 stuks) gezet met een watte matje, want ZOIEZO gaat er 1 op 3 dood of word een mannetje.
plus heb ik nog van me maatje "mystery" seeds gekregen waarvan ik er 15 in de ontkiemingsfase heb gezet. Waars. komt er niks uit....
Ontkieming begonnen op 19.8.2014 en nu is het 21.8, en er zijn al behoorlijk wat worteltjes te zien. onder ander van 1 mysteryseed. Morgen ga ik ze in kleine potjes planten.
(fotos van de hok komen er nog, van de weekend).
temperatuur van de hok is s'nachts rond de 22,7 en overdags helaas tot 27 graden, dus daar moet ik nog wat op bedenken.
temperatuur van de "stekjeshok" is op dit moment rond de 28 graden, omdat ik er nog geen blazer aan heb kunnen sluiten, komt ook van de weekend.
Nou, we zullen zien...
Comment