Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marley's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

idd kleine kers dan zoude ze tog al iets groter mogen zijn.
    die wild rose en Psicodelcia zij dat dan geen lowryders?of gewoon een korte soort mshn.ik vind het alsins wel leuk klinken.

Comment

Last edited by westport; 26 March 2009, 13:38.
      Why drink & drive i'f you can smoke & fly

Comment

tis da uityndelijk is het ons eerste kweekje en hebbe we ng vele jaren warin we kunnen optimalizeren.
        zowizo dat we tege volegent jaar de nodige ervaring hebben.
        en eens dit alles op punt staat en is het gewoon zaaien en paar maandjes later endan tt devolgende oogst genieten van eigen .agja een mens mag tog dromen.

Comment

jajja das wel waar, en iedere plant is anders e
          k'vind dak nu al veel heb bijgeleert, maja nooit genoeg he.
          dat die 10 weken nu maar rap passeren dak ik 1tje lekker kan

merci e maatje
          Last edited by westport; 26 March 2009, 13:39.
          Why drink & drive i'f you can smoke & fly

Comment

hallo
            gisteren ben ik zowat 3u zoet geweest met het herinrichten van men tent.
            aan de linkerkant heb ik een net gespannen om de bobs te scroggen.
            ik heb ook men koolstoffilter boven de northers gehange zo kan de lamp wat hoger en hebbe de bobs wat meer ruimte en licht.
            ik heb de northers ook nog een stuk hoger gezet.
            hopelijk gaan de bobs nu eens hun geslacht tonen.
            ze staan ondrtusse tog al 24dagen op 12/12.
            de northers gaan wel lekker
            Attached Files

Comment

high
              ze staan nu 4 weken op 12/12.
              de northers moeten dus ng minstes 1maand bloeien en zijn daar al lekker mee bezeg.
              sinds ik men net gespanne heb staan de bobs ook terug wat in het licht.
              en goed nieuws want van 2vd3 weet ik al dat het vrouwtjes zijn,hopelijk de 3e ook nog
              en nu prentjes
              Attached Files

Comment

zoooo dat is een hele oerwoud daar binnen sjees

maar zit er goed uit

Comment

zo gaat lekker joh. Hoe zit het bij jou met je maxi en mini temperatuur en je luchtvochtigheid? Wat heb je voor afzuiging?
                  Haha zijn nogal wat vragen. maar ben bezig mijn eerste kweek op te zetten en heb ook northern zaadjes (15x) vandaar de vragen.

Verder wil ik nog ff kwijt: Keep up your good work!!

Comment

Comment

het zijn gewoon egt onhoudbare planten;het lijkt wel alsof ze al hun energie in groeien blijve steke ipv te bloeien en mooie knuppels te vormen.
                      ze staan allemaal al tegen dak,ik heb ze nogtans getopt en gescrogt.
                      maar desondanks al deze inspanningen blijve de fuckers tegen werke.
                      Dat wil ik wel es op foto zien, updatje kan altijd aangezien het al een week geleden is he .
                      Had ook hetzelfde voor met m'n PP's dat die maar bleven groeien, gingen bijna me tent uit . Een tip die ik je kan geven is om ze wat proberen te knakken en plooien, touwtjes spannen, etc... Maar toppen in de bloei is niet aan te raden... Je gaat dan gewoon met een afgekapte top zitten, zo verlies je veel potentieel!

Greetzzz

Jona

Comment

t probleem bij zon sativa zou je miss kunnen oplossen met 14 uur donker en 10 u licht14/10 laterz

Comment

@markster dat zou dan denk ik stres veroorzaken by de northers die wel mooi aant bloeien zijn.1van de bobs die een veel gestrest hebbe was er een by 1 vetaking wat balletjes,herma dus.

@jona ik had ze vastgebonde me touwtjes naar het net toe togetrokke maar tevergeefs.ik sinds vrydag niet egt meer gekeke en tege vandaag hadde er zich al een heleboel takke in de raarste vormen naar het plafond gegroeit.

maar ze zijn eraan!
                          kan niet begrijpen dat ze dit een binnesoort noemen.
                          het is nu wel een pak overzichtelijker.
                          de northers kunnen nu dus egt mooi afbloeien met alle ruimte en licht die nodig hebben.
                          het was wel wat raar die struike slopen maar ik heb enkel spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan.twas iets teveel een oerwoud geworden die bobs overwoekerde egt alles.maarja de northers nu nog 2tt3 weken.
                          en ondertusse de alaskan ice beginne zaaie.
                          Attached Files

Comment

Re: Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marle

hey
                            alle alsakan ice zaden zijn ontkiemt,geplant en 3vd5 steken zelfs hun kopjes al boven de grond.
                            de northers hebbe nu byna 4 dagen de volledige tent voor zich en ze lijken het wel leuk te vinde.
                            het leek er een tydje op dat ze zowat stil stonden maar nu ze alle licht en ruimte voor zich hebbe zijn ze weer vertrokken.
                            Attached Files

Comment

Re: Eerste kweek 400 watt Northen light- Bob marle

DSC00819.JPG [ 1.19 MiB | 4 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=978" rel=lightbox $included="null">

hallo

morgen gaan ze hun 8e week bloei in,nog 2 weken lekker zwellen en dan oogsten

al zal het nakomertje nog wel een weekje extra kunnen gebruiken.

de volgende ronde(5xalaskan ice) staat al voor te groeien in de propagator en doet het goed.
                              ze zijn nu 10 dagen boven en zijn de 3e internode aan het maken en wotel omt vanonde al uit het potje. Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=982" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00825.JPG [ 1.24 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=981" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00824.JPG [ 1.2 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=980" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00821.JPG [ 1.25 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=979" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00820.JPG [ 1.29 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=978" rel=lightbox $included="null">

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=977" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00818.JPG [ 2.54 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=976" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00817.JPG [ 2.67 MiB | 3 keer bekeken ]

Bijlage:
                              <A href="http://www.desjop.nl/forum/download/file.php?id=975" rel=lightbox $included="null">
                              DSC00816.JPG [ 2.65 MiB | 2 keer bekeken ]

Bijlage:

DSC00815.JPG [ 2.55 MiB | 2 keer bekeken ]

Geef de vorige berichten weer: Alle berichten1 dag7 dagen2 weken1 maand3 maanden6 maanden1 jaar Sorteer op AuteurBerichtdatumOnderwerp OplopendAflopend Pagina 1 van 1
                              [ 15 berichten ]

Forumoverzichtkweek forumIndoor
                              Alle tijden zijn GMT + 1 uur