Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x Jack herer (vision seeds), 1x Mamba Negra (Blimburn seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10x Jack herer (vision seeds), 1x Mamba Negra (Blimburn seeds)

Ik moest even goed nadenken wat het ook alweer was, gheheh..
    Maarre..dat TNeon dus (net als TL) niet over de hele lengte precies evenveel licht geeft.
    Aan de uiteinden is het iets minder dan in het midden.
    Maar inderdaad de airflow kan zeker ook meespelen. Ze houden niet echt van tocht.

Tent schoonmaken zou ik aan het eind van de kweek doen.
    Schimmel zit in de lucht, dus als je daar je schone tentje open doet zit het er weer in.
    LV laag houden en geen wonden aan de plantjes maken.
    [...]
    Mgoe..daar is het ook te laat voor, net getopt lees ik.

Nahja, gewoon eentje draaien en afwachten denk ik ?
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De Jack Herer staan in een lage bak met 300 watt turbo neon. Hier zie ik nog geen risco icm besmetting. Want...

De andere planten die ik heb, waarbij 1 toprot had, staan in een voor de helft gevulde kweektent. Die afzuiging gaat in een bestaand luchtkanaal. De tent staat ook hol, dus ik ga er vanuit dat de schimmel sporen voor 99% weg worden gezogen, mijn huis uit. Ik zie niet in waarom de planten met toprot de jack herer nu kunnen besmetten. Ik zit er meer mee hoe het straks zal gaan, wanneer ze in de kweekruimte komen waar de planten nog in staan, die toprot hadden. (heb het er zo goed en steriel mogelijk uitgesneden) Tussentijds de hele tent schoonmaken is geen optie, want over 1,5 week gaat de JH in de tent, terwijl die andere planten nog 2,5-3 weken moeten... Hoop dat het zo iets duidelijker is geworden...
      Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

Toprot gaat via de stam toch en je hebt die herrer net getopt,dus hebben ze wondjes
        en dus kan je ze besmetten volgens mij,en QnQ zei ook al zoiets.
        Hoop dat het je lukt,en dat je die anderen ook kunt oogsten.

Comment

Het is weer tijd. Er werd weer gezeurd. Hier komtie dan met 3 foto's.

Heb de 11 dames afgelopen maandag (22 september 2014) in de tent gezet, onder de 600 watt HPS. Het werd tijd, want ze begonnen te klagen over de kleine potjes. Dus in 11 liter potten gedaan. Onderste 15 cm is nieuwe aarde, en de rest is hergebruikte aarde.
          Zag tevens dat iemand hier plastic wegwerp bordjes over de potjes deed tegen uitdrogen van de aarde. Vond ik wel een interessant idee, dus dat heb ik ook maar gedaan. Immers, beter goed gejat dan slecht bedacht.
          De dames hebben 3 weken en een halve dag onder de turbo neon's gestaan. Kijken of het langer moet, of dat het toch nog een beetje vol komt.

Maandag 22 september 2014, rond 04:00.
          IMG290.jpg

Woensdag 24 september 2014, rond 22:00.
          IMG288.jpg
          IMG289.jpg
          Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
            Jack Herer in scrog
            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bij deze weer een foto update! Foto's heb ik gisteren gemaakt, net nadat de lamp uit was. Dus om iets over 10 uur. Ze lijken het wel redelijk te doen, maar ik ben benieuwd hoe vol het hier komt. Is dus ook een stukje experimenteren. Kijken hoeveel per tent erin passen, en hoe lang ik moet voorgroeien, en of ik dingen anders moet aanpakken.

Foto's zijn op volgorde zoals ze in de tent zijn gemaakt. Stickers geven wel aan welke het is enzo.
              IMG324.jpg
              IMG315.jpg
              IMG316.jpg
              IMG317.jpg
              IMG318.jpg
              IMG319.jpg
              IMG320.jpg
              IMG321.jpg
              IMG322.jpg
              IMG323.jpg
              IMG325.jpg

Comment

mooi groen is niet lelijk he

doe zo verder zou ik zeggen

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Daar istie weer: een update! Is weer ongeveer een week geleden namelijk. Foto's zijn zojuist gemaakt. Oftewel: donderdag ochtend om 10:30 (09-10-2014). Helaas zijn de stickers nu niet meer goed te lezen op de foto's omdat de dames wat groter worden...

Ik zit te denken aan een SCROG netje. Misschien krijg ik het daarmee vol. Steeltjes zijn nog prima buigbaar enzo, dus dat zou goed moeten komen. Foto's zijn trouwens in de zelfde volgorde gemaakt als bij de vorige update.

Tadaa!
                  IMG336.jpg IMG337.jpg IMG338.jpg IMG339.jpg IMG340.jpg IMG341.jpg IMG342.jpg IMG343.jpg IMG344.jpg IMG345.jpg IMG346.jpg

Totaal shot van de dames!
                  IMG347.jpg
                  Last edited by Bohica; 9 October 2014, 10:57.

Comment

Waarom heb je witte bordjes op je aarde ?
                    Verhoogt de kans op schimmels.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hey stemma, leuk dat je ff reageerd!

Ik zag iemand anders dit ook doen. Het is de bedoeling dat er op deze manier minder water verdampt uit de aarde. Zodra de planten de aarde goed genoeg bedekken, dan haal ik ze pas weg.

Comment

Gewoon weghalen, je planten kunnen beter te droog staan dan te nat.
                        Als iemand op zijn plant gaat zitten, doe jij dit dan ook
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee, maar ik kijk wel naar waar enige logica in zou kunnen zitten. En het is sowieso oefenen en experimenteren. Kijken wat het doet, of het makkelijker gaat, of juist moeilijker/slechter. En het LIJKT wel meerwaarde te hebben. Het is ook kijken hoe deze plantjes het doen. Is mijn eerste keer met deze zaadleverancier en dit soortje.

Comment

Eerst je eigen dingen doen en als het fout gaat om hulp vragen ????
                            Haal die bordjes van je planten man man
                            God was never on your side..

Comment

belladonna laten we het gezellig houden.

Mooi verslag en gaat zo door...
                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Die bordjes op de aarde zorgen er voor dat de bovenlaag van de aarde minder snel uit droogt.
                                Door dat die bovenlaag minder snel uit droogt kunnen ook daar wortels gaan groeien en gebruik je dus een groter deel van je medium.
                                Zou je die bordjes er niet op hebben, dan droogt de bovenlaag dus sneller uit, eenmaal uitgedroogd is het niet erg gemakkelijk om er weer vocht in te krijgen.
                                Schimmels door het afdekken van de aarde ben ik nog niet tegen gekomen, ik dek het zelf namelijk ook altijd af.
                                Het enige wat ik tegen kom als ik de afdekking van de aarde af haal zijn allemaal witte worteltjes, wat dus betekend dat het goed doorwortelt is.

Ze zijn mooi aan het groeien Bohica!
                                Een scrognetje is inderdaad een idee, je kan ze ook enkel knakken en buigen, dat is eigenlijk hetzelfde als scroggen maar dan zonder netje.
                                Maar voor de eerste keer dat doen is een netje misschien wel handig, na verloop van tijd merk je wel wat de planten aan kunnen en wat je er mee kan doen.
                                Dan denk ik dat je wel zonder netje zal gaan scroggen.
                                Succes!

Comment

Bezig...
                                X