Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bash's Super Silver Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bash's Super Silver Haze

Kwa voeding geef ik nog steeds 1/4 van de aangegeven hoeveelheid (plagron bloom) op de helft verbranden ze 2 weken terug gelijk. Toch wel een nadeel van het kweken op Batmix met terra voeding, volgende ronde gewoon weer een lightmix zodat ik wat beter het schema kan volgen.

Denk van de week maar is kijken of ik het weer op kan voeren naar de helft.

Dus misschien zit ik een beetje laag in voeding of het ligt idd aan de SSH, we gaan het zien.

Kwa Stikstof tja ik geef dat niet apart of zo, zit in de voeding neem ik aan? Heb het zelf dus niet echt in de hand.

Inderdaad verder vrij saaie periode maar dat betekend in ieder geval dat het goed gaat.

Thanks

Comment

oi joi joi supersilverhaze daar gaat mijn hartje sneller van kloppen, prachtig van die slanke bladeren!!! hou ze groen

JohnnyHaze

Comment

heeey Bash,

ga lkkr man zekerssssss ,

ik kweek zelf ook met batmix en ga alga bloom erbij geven weet
        ik gelijk dat ik gerust wel rustig aan mag beginnen met de dosering als het bij jou ook verbrande ,
        lijkt het me sterk dat ik wel de dosering aan kan houd

Comment

Bash's Super Silver Haze

Zooo daar zijn we weer, weer ff geleden maar goed er gebeurt niet zo heel veel boeiends in deze periode, alhoewel....

6 weken bloei (precies!)
          Vandaag begonnen met het toevoegen van de Green Sensation.

Plagron bloei. 4ml/l
          Green Sensation 1ml/l
          Temp en LV prima.

Toppen worden langzaam aan wat dikker. 1 plantje gaat keihard terwijl deze in het begin een aardige groei achterstand had. (Plantje linksvoor)

Bij de laatste update werden de bladeren al wat lichter van kleur en dat heeft zich de afgelopen 2 weken aardig door gezet. Had de voeding al op geschroefd van 1/4 naar 1/2 en de afgelopen vijf dagen hebben ze de volle mep gehad 1/1.

Hoop dat de vergeling nou toch wel een beetje gaat stagneren.

Heb al een beetje zitten kijken wat het zou kunnen zijn. En het lijkt op een stikstof tekort maar ben hier niet zeker van.
          Tevens zijn er nog andere, in mindere mate, "blad problemen".

Allereerst de vergeling, is bij verschillende toppen. Alleen bij geen enkel plantje bij alle toppen.
          IMG_2570.jpgIMG_2574.jpg

Dan bij de plant met de dikste toppen zijn er twee bladeren met "roest"plekken. De rest ziet er verder gezond uit.
          ImageUploadedByTapatalk1416875399.329702.jpgImageUploadedByTapatalk1416875410.971256.jpg

Nog een vreemd blad. Ook alleen dit ene blad.
          ImageUploadedByTapatalk1416875473.843321.jpg

Hopelijk is het een beetje duidelijk zo, vind het maar lastig uit te leggen. Haha
          Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

Hoop dat het gewoon aan te weinig voeding ligt en dat ze nu in ieder geval niet nog harder achter uit gaan, ze moeten tenslotte nog een week of 4-5.
          Misschien dat ik achter af wel een week eerder aan de Green Sensation had kunnen beginnen. Heb nu het schema aan gehouden.

Op/Aanmerkingen zijn meer dan welkom!

Grtz Bash!
          Last edited by BuTTonBaSHer; 26 November 2014, 18:05.

Comment

Plantje 1 (links voor)
            Dit plantje kreeg vanaf de 4de week groei een flink achterstand in groei, is ook een stuk compacter gebleven dan de andere 3. Wat denk ik ook de heerlijke vette toppen ook verklaard. (Zie nu ook net dat 1 foto een beetje wazig is, zonde weer)
            IMG_2612.jpgIMG_2613.jpgIMG_2615.jpgIMG_2616.jpgIMG_2614.jpg

Plantje 2. (rechts voor)

IMG_2617.jpgIMG_2623.jpgIMG_2620.jpgIMG_2619.jpgIMG_2624.jpg

Plantje 3. (rechts achter)
            Ook weinig bijzonders over te vertellen, ze doet het goed, toppen beginnen ook lekker te groeien.
            Deze dame had wat meer last van de vergeling, meerdere toppen zijn wat lichter van kleur. Wat dus hopelijk niet door zet.

IMG_2627.jpgIMG_2635.jpgIMG_2633.jpgIMG_2632.jpgIMG_2631.jpgIMG_2628.jpgIMG_2636.jpg

Plantje 4. (Links achter)
            Ook deze dame had wat meer last van de vergeling, ook meerdere toppen. Voor haar gaan we dus ook duimen.
            Verder ook lekker aan het dikker worden.

IMG_2638.jpgIMG_2640.jpgIMG_2641.jpgIMG_2643.jpgIMG_2644.jpgIMG_2646.jpgIMG_2648.jpgIMG_2649.jpg
            Last edited by BuTTonBaSHer; 26 November 2014, 23:11.

Comment

Zat aan de max van de foto's, maar heb nog 1 foto van de geschoren beentjes, die ik jullie niet wil onthouden.
              Helaas met HPS maar had de lamp al aan gezet, moeten jullie maar even door heen kijken. haha
              IMG_2650.jpg

Zo ik vind het zelf een stuk overzichtelijker zo, ik hoop jullie ook.

Op en aanmerkingen meer dan welkom!

Tot de volgende, keep 'em green(er than mine. haha)

Grtz Bash!

Comment

hye bash,
                Ik vond je vorige topic zeker niet rommelig hoor
                Over de bladeren je hebt inderdad wel een tekort gehad van een bepaalde stof, als ik moest gokken fosfaat of magnesium omdat ik ook wat gekrulde bladeren zie & donkere vlekken..
                Maar dat kun je beter nog is navragen aan iemand met meer kennis of zelf wat zoeken want te weinig voeding zou ik ook nie zeggen aangezien ik gele bladpuntjes zie.
                Maar in ieder geval de toppen doen het goed die gaan alleen nog maar dikker en dikker worden

succes en grtz!

Comment

Bash's Super Silver Haze

Yooo royalcheese

Ja het waren voornamelijk de foto's, die heb ik weg gehaald. Gewoon via de computer gaat sowieso een stuk makkelijker.

Betreffende de verbranden puntjes die zijn nog van een paar weken terug toen ik ze inderdaad te veel heb gegeven.;

Heb goede hoop dat de green sensation en de hogere dossis bloeivoeding de te korte aan gevuld heeft.

Zal vanavond is kijken of het nog verder door getrokken is, gister leek het er in ieder geval niet op.

Thanks!

Comment

Als deze er al waren, en je geeft nu de green sensation en bloeivoeding dan komt het wel goed.
                    Zoals je al zegt gisteren leek het er niet op dat het doortrok, hou nog paar dagen in 't oog en dan komt het wel in orde!
                    nu met die green sensation zullen die toppen wel gaan knallen

Grtz

Comment

Hey man, hopelijk brei je nog een vervolg aan dit topic? Staan ze nog? Zag er echt goed uit. Ben benieuwd naar het resultaat.
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Zal ondertussen wel bijna oogsttijd zijn denk ik ?
                        Ben ook zeer benieuwd hoe dik de dames zijn geworden. fatbellywoman.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                        X