Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TP's eerste keer. 4x Sannie's Jack BIO

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: TP's eerste keer. 4x Sannie's Jack BIO

Groei Dag 23

dag23_01.jpgdag23_05.jpgdag23_02.jpgdag23_03.jpgdag23_04.jpg
    Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

Comment

Leuk en leerzaam begin !

Comment

Kzie enkele opgekrulde bladeren van te veel warmte.
        En mss idd wat aan de droge kant, de bladeren hangen er wat bij....
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Ah ja bedankt, ik heb de afstand te kort, ik heb m nog steeds tot aan de grond afgesteld

Comment

hey ik ben nieuw en ik hoop dat ik niet stoor want ik heb ergens op geklikt en kwam hier dus denk vraag hier maar ik hoop dat jullie me kunne helpen met mijn vragen ik vraag me af hoelang me plantjes nog moeten staan want is me eerste keer ze zijn 2 meter hoog ongeveer en een meter breed maar vraag me aff hoelang ze nog moeten (geschat) en hoeveel schaten jullie dat er gedroogd van aff kan komen hoop op een goeie reactie want is me eerste keer sorry als ik stoor greetingssss farmers
            IMG_2709.jpgIMG_2711.jpgIMG_2712.jpgIMG_2710.jpgIMG_2713.jpg

Comment

Rastaking1: start even je eigen topic. Tijd zat, want die moeten nog wel een week of 4-5. > KLIK <

@TP: ze staan nog niet op 12/12 toch ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nee hartelijk bedank

Comment

Nee nog niet. Ze zijn nu circa 12cm hoog en beginnen goed blad te schieten alle kanten op.
                  Misschien eind van de komende week op 12/12 zetten?

Ik heb de potten nu gewogen dus ik heb nu een idee wat ze droog/vochtig doen.

Comment

Een mooie richtlijn bij hybrides is meestal "omschakelen als de bladeren de hele pot bedekken".

Maar het ligt er ook een beetje aan hoe snel ze aanslaan, Sannies Jack is merendeels Sativa.
                    Vaak zie je dat de plantjes opeens harder groeien, alsof ze opeens wakker worden, dat ze dat gaspedaal intrappen.
                    Dat kan ook een mooi moment zijn om om te schakelen bij Sativa soortjes, dat is iets eerder.

Het gaat wel krap worden, met 4 Sativa's op 0.4M2

Comment

Ok dat is zeer nuttige info QnQ bedankt.
                      Ik heb gister maar eens gedieft en 2 planten getopt, welke internode weet ik nu even niet, ik meen de 4e.
                      Ze beginnen nu naar wiet te ruiken, ik rook het ook goed aan mijn handen na het dieven.
                      Vanmiddag het koolstoffilter maar eens monteren.

Vanochtend gemeten, +-15cm dus ze groeien nu steeds harder, eind van de week kan ik wel op 12/12 verwacht ik.
                      Last edited by TP70; 30 September 2014, 09:11.

Comment

Tijd voor een hoognodige update.
                        Gister de timers omgezet op 12/12, ik vind het mooi geweest na 4 weken.

Groei dag 1

groei_dag_03.jpggroei_dag_02.jpggroei_dag_01.jpggroei_dag_04.jpg

Helaas niet goed getopt, had alles weggehaald
                        Geen idee waar ik zat met mijn verstand. Ik hou het maar op een beginnersfout.

Nummer 1 heeft er echt zin in.
                        Nummer 3 heeft een beetje raar blad, alsof die gerimpelt is.

(Na de foto's hebben sommige water gehad)

Comment

Gaat wel lekker hier.
                          De temperatuur zakt in het donker tot 19 graden, hopelijk is dat niet te koud.

Plant 2 is perfect getopt, heeft nu 2 hele mooie (kleine) hoofdscheuten. Ik zal die eens op de foto's zetten binnenkort.

Groei dag 9

groei_dag09_01.jpggroei_dag09_02.jpggroei_dag09_03.jpggroei_dag09_04.jpg

Plant 1 24cm
                          Plant 2 23cm
                          Plant 3 21,5
                          Plant 4 24,5

Aarde is ingezakt, moet nog nieuwe halen om de pot te vullen.
                          Volgende foto's weer zonder geel licht, dat is toch veel duidelijker.

Comment

Ik ben bang dat dit topic vroegtijdig tot z'n einde komt
                            Bij het vervroegen van de klok naar 21 uur (want dat is voor mij gunstiger ivm foto's maken e.d.) was het al 21:10, dus ik heb het licht manueel aangezet maar vergeten terug te zetten op tijdschakelaar dus die heeft 24 uur aangestaan.
                            De afzuiging zit met een aparte schakelaar dus die ging wel 12 uur lang uit.
                            De planten zijn nu compleet uitgedroogd en dor. Dit zal wel niet meer goed komen dus ik ga alvast nieuwe zaden uitzoeken.
                            Sux ass maar wel weer een wijze les. Ik ga de afzuiging nu op dezelfde doos aansluiten als die van de verlichting.

fuckup_01.jpgfuckup_02.jpg

Comment

Dan heb je nog niet voldoende geleerd.
                              Die 24 uur licht hadden ze nog wel overleefd, als de afzuiging niet uitgegaan was.
                              Volgens mij is het niet de gewoonte om de afzuiger uit te zetten, dat doet toch niemand ?
                              Mijn vorige softbox heeft een aantal jaar gewoon continue gedraaid. 24/7/365

Als je de afzuiger uitzet krijg je ook geurlekken. Zelfs in de groei.

Als je het echt goed wil doen zou daarom de afzuiger ook nog op een aparte groep moeten, zodat die niet uitgaat als de groep van je lampen er om een of andere reden uit knalt.
                              Of je bouwt een backup, zoals ik gedaan heb.

Comment

Dat is wel kut, maar idd weer iets geleerd. Succes met de volgende ronde!
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X