Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey ik ben nieuw en ik hoop dat ik niet stoor want ik heb ergens op geklikt en kwam hier dus denk vraag hier maar ik hoop dat jullie me kunne helpen met mijn vragen ik vraag me af hoelang me plantjes nog moeten staan want is me eerste keer ze zijn 2 meter hoog ongeveer en een meter breed maar vraag me aff hoelang ze nog moeten (geschat) en hoeveel schaten jullie dat er gedroogd van aff kan komen hoop op een goeie reactie want is me eerste keer sorry als ik stoor greetingssss farmers IMG_2709.jpgIMG_2711.jpgIMG_2712.jpgIMG_2710.jpgIMG_2713.jpg
Een mooie richtlijn bij hybrides is meestal "omschakelen als de bladeren de hele pot bedekken".
Maar het ligt er ook een beetje aan hoe snel ze aanslaan, Sannies Jack is merendeels Sativa.
Vaak zie je dat de plantjes opeens harder groeien, alsof ze opeens wakker worden, dat ze dat gaspedaal intrappen.
Dat kan ook een mooi moment zijn om om te schakelen bij Sativa soortjes, dat is iets eerder.
Ok dat is zeer nuttige info QnQ bedankt.
Ik heb gister maar eens gedieft en 2 planten getopt, welke internode weet ik nu even niet, ik meen de 4e.
Ze beginnen nu naar wiet te ruiken, ik rook het ook goed aan mijn handen na het dieven.
Vanmiddag het koolstoffilter maar eens monteren.
Vanochtend gemeten, +-15cm dus ze groeien nu steeds harder, eind van de week kan ik wel op 12/12 verwacht ik.
Ik ben bang dat dit topic vroegtijdig tot z'n einde komt
Bij het vervroegen van de klok naar 21 uur (want dat is voor mij gunstiger ivm foto's maken e.d.) was het al 21:10, dus ik heb het licht manueel aangezet maar vergeten terug te zetten op tijdschakelaar dus die heeft 24 uur aangestaan.
De afzuiging zit met een aparte schakelaar dus die ging wel 12 uur lang uit.
De planten zijn nu compleet uitgedroogd en dor. Dit zal wel niet meer goed komen dus ik ga alvast nieuwe zaden uitzoeken.
Sux ass maar wel weer een wijze les. Ik ga de afzuiging nu op dezelfde doos aansluiten als die van de verlichting.
Dan heb je nog niet voldoende geleerd.
Die 24 uur licht hadden ze nog wel overleefd, als de afzuiging niet uitgegaan was.
Volgens mij is het niet de gewoonte om de afzuiger uit te zetten, dat doet toch niemand ?
Mijn vorige softbox heeft een aantal jaar gewoon continue gedraaid. 24/7/365
Als je de afzuiger uitzet krijg je ook geurlekken. Zelfs in de groei.
Als je het echt goed wil doen zou daarom de afzuiger ook nog op een aparte groep moeten, zodat die niet uitgaat als de groep van je lampen er om een of andere reden uit knalt.
Of je bouwt een backup, zoals ik gedaan heb.
Comment