Ik ben 2 weken geleden begonnen met mijn eerste kweek van 5x feminized Special Kush #1, en het leek me leuk om daar een kweekverslag van bij te houden.
Ik heb ze vandaag overgepot, want de wortels kwamen al onderaan de pot tevoorschijn.
Setup:
1x.tent 120cm x 120cm x 200cm / mammoth darkroom
1x.vsa 600watt trafo
1x.philips bulp 600watt master son-t pia plus groei en bloei
1x.buisventilator ruck 125l 325m3 afzuiger
1x.buisfilter dcs 9000 325m3 koolfilter
1x.tijdklok Legrand
1x.dimmer Voltech 1000watt 4,5ampere
5x.pot 25ltr boomcontainer
4x.litemix 50ltr Atami janecomix
en het Hy-pro startersset waarin:
2x.1000ml hy-pro terra
1x.100ml rootsstimulator
1x.100ml spraymix
1x.100ml ph min
5x Special Kush #1
De Foto's!
Vlak voor ik ze naar de grotere potten over ging zetten:
Flink wat wortels:
De kweektent indeling:
Zijaanzicht van een van de planten:
Bovenaanzicht, het blauw lichtgevende ding in de emmer water links is een vernevelaar, eigenlijk voor in een terrarium:
Bovenaanzicht plantje:
Ik heb een aantal vragen, allereerst: Hoe ziet dit eruit? Staat alles een beetje goed? Ik vraag me ook af, volgens veel adviezen moet je in week 3 beginnen met voeding, maar ik heb ze net overgepot, moet ik dan wel al meteen beginnen met voeding? Zou de lamp zo goed hangen of mag hij wat lager? Momenteel hangt hij op 80 cm. De temperatuur is tussen de 24 en 28 graden, en de luchtvochtigheid heb ik momenteel op ongeveer 50%, maar dit wisselt nogal.
Ik heb ze vandaag overgepot, want de wortels kwamen al onderaan de pot tevoorschijn.
Setup:
1x.tent 120cm x 120cm x 200cm / mammoth darkroom
1x.vsa 600watt trafo
1x.philips bulp 600watt master son-t pia plus groei en bloei
1x.buisventilator ruck 125l 325m3 afzuiger
1x.buisfilter dcs 9000 325m3 koolfilter
1x.tijdklok Legrand
1x.dimmer Voltech 1000watt 4,5ampere
5x.pot 25ltr boomcontainer
4x.litemix 50ltr Atami janecomix
en het Hy-pro startersset waarin:
2x.1000ml hy-pro terra
1x.100ml rootsstimulator
1x.100ml spraymix
1x.100ml ph min
5x Special Kush #1
De Foto's!
Vlak voor ik ze naar de grotere potten over ging zetten:
Flink wat wortels:
De kweektent indeling:
Zijaanzicht van een van de planten:
Bovenaanzicht, het blauw lichtgevende ding in de emmer water links is een vernevelaar, eigenlijk voor in een terrarium:
Bovenaanzicht plantje:
Ik heb een aantal vragen, allereerst: Hoe ziet dit eruit? Staat alles een beetje goed? Ik vraag me ook af, volgens veel adviezen moet je in week 3 beginnen met voeding, maar ik heb ze net overgepot, moet ik dan wel al meteen beginnen met voeding? Zou de lamp zo goed hangen of mag hij wat lager? Momenteel hangt hij op 80 cm. De temperatuur is tussen de 24 en 28 graden, en de luchtvochtigheid heb ik momenteel op ongeveer 50%, maar dit wisselt nogal.
Comment