Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mr Blonde's 1e kweek! 5x Special Kush onder 600w, Mammoth Pro 120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mr Blonde's 1e kweek! 5x Special Kush onder 600w, Mammoth Pro 120

Ziet er niet best uit zo.

Al geprobeerd om normaal water te geven ipv via de buizen?

En hoe zit het met je voeding? Hoeveel geef je nu?

Ik gaf mn plantjes de vorige ronde op lightmix gewoon elke dag voeding met een EC van 1.35-1.45

Ik durf verder echt niet te zeggen waardoor de bladeren nu geel kleuren.

Al in het bladproblemen topic gekeken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BuTTonBaSHer View Post
      Ziet er niet best uit zo.

Al geprobeerd om normaal water te geven ipv via de buizen?

En hoe zit het met je voeding? Hoeveel geef je nu?

Ik gaf mn plantjes de vorige ronde op lightmix gewoon elke dag voeding met een EC van 1.35-1.45

Ik durf verder echt niet te zeggen waardoor de bladeren nu geel kleuren.

Al in het bladproblemen topic gekeken?
      Thanks voor je reactie. Ik geef de afgelopen week niet meer via de buizen, ik kan me voorstellen dat het anders iets te geconcentreerd op 1 locatie terecht komt.

Ik geef nog steeds 5ml Hy-pro Terra op 1 liter, wellicht moet dit omhoog, maar ik kan niet zomaar wat schatten. Ik heb de EC meter inmiddels binnen, maar hier moet een specifiek knoopcel batterijtje in die ik net niet in huis heb. Ik heb deze al wel besteld maar dat duurt weer even blijkbaar, gek word ik ervan. Ik wil het zo graag goed doen!

Ik heb een topic aan gemaakt in het bladproblemen topic maar ik krijg helaas geen reacties verder, ze dachten daar wel aan een lock out door ph problemen, maar hoe snel zou ik resultaat moeten zien nu ik het water op goede ph heb? Dit is het topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...weinig-voeding

Comment

Mr Blonde's 1e kweek! 5x Special Kush onder 600w, Mammoth Pro 120

Pfoe lastig hoor ik heb in ieder geval te weinig kweekervaring om je goed verder te kunnen helpen.

Heb dit nog gevonden: http://www.wiet-zaden.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=4366

Misschien toch is op 1 of andere manier de PH van de aarde checken.

Kweekschema van Hy-Pro geeft als max. 5ml/L en 2 keer per week.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BuTTonBaSHer View Post
          Pfoe lastig hoor ik heb in ieder geval te weinig kweekervaring om je goed verder te kunnen helpen.

Heb dit nog gevonden: http://www.wiet-zaden.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=4366

Misschien toch is op 1 of andere manier de PH van de aarde checken.

Kweekschema van Hy-Pro geeft als max. 5ml/L en 2 keer per week.

Grtz
          In het kweekschema dat ik erbij kreeg staat 5ml in 1 liter water, bij iedere keer water geven:

What to do...

Comment

Oh ja dan gewoon iedere keer, vond het al raar.

Comment

CA MG tekort volgens mij

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

CA MG tekort volgens mij

Comment

begin op nieuw dit komt niet meer goed !!
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik heb er toch nog wat toppen mee kunnen maken, vanavond ga ik waarschijnlijk oogsten. De volgende ronde gaat hopelijk beter! Het lijkt er wel echt definitief op dat het een PH probleem was, een wijze les!

Wel oogst ready toch?

Comment

Oogsten bepaal je aan de hand van de staat van de trichonomen. Kan je het beste bekijken met een zak microscoopje, als je hier op deze site of op google zoekt op 'wanneer oogsten trichonomen' ofzo krijg je genoeg informatie. Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoenendoos View Post
                      Oogsten bepaal je aan de hand van de staat van de trichonomen. Kan je het beste bekijken met een zak microscoopje, als je hier op deze site of op google zoekt op 'wanneer oogsten trichonomen' ofzo krijg je genoeg informatie. Succes!
                      Thanks! Gisteren geoogst, het lijkt erop dat ik er ongeveer 100gr aan over hou, dus het was geen totale mislukking!

Comment

haha dan nog hopen dat het goede wiet is geworden wel op tijd met voeding gestopt en gespoeld?
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                          haha dan nog hopen dat het goede wiet is geworden wel op tijd met voeding gestopt en gespoeld?
                          Yes ongeveer 2 weken van tevoren gestopt met voeding en en een paar dagen ervoor ook gestopt met water geven Ik had daarvoor per ongeluk een stukje top afgeknipt, dit laten drogen en opgerookt, en dat smaakte al prima! Totaal geen chemische smaak of iets dergelijks. Dus het kan alleen maar beter zijn geworden denk ik dan.

Ondanks dat er veel fout is gegaan, hebben de plantjes wel veel liefde en aandacht gekregen, dat scheelt natuurlijk ook

Ik ben nu een nieuwe kweek begonnen, ik had nog 5 special kush zaadjes, waarvan er 2 het goed doen, 1 wat minder en 2 niet uitkwamen. Ik heb er nu wat bijbesteld en gisteren tussen de watten gelegd om te laten ontkiemen, maar maakt deze week ontkiem-verschil tussen de plantjes wat uit?
                          Last edited by mrblonde01; 4 December 2014, 09:17.

Comment

De volgende kweek gaat een stuk beter:

Comment

ziet er idd beter uit
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Zelfde soort of iets anders genomen? Meer stuks in kleiner potten zo te zien. Staat goed vol daar.

Comment

Bezig...
                                X