Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mr Blonde's 1e kweek! 5x Special Kush onder 600w, Mammoth Pro 120
Zal eerder nu gaan checken. Het kan hard gaan namelijk. Hoe ver wil je ze hebben?
De ene wil meer high effect (milky trichomen) Of stoned (amber trichomen) Persoonlijk
vind ik 50/50 milky/amber het lekkerst en dat word ook meestal gezien als het meest potentieel
wietje. Maak even wat foto`s en laat het zien.
Ik heb een klein draagbaar microscoopje, ik kan er geen foto's van maken. Maar misschien kan ik met mijn camera een mooie macro foto maken die het wat duidelijker maakt. Als je op de vorige foto's een paar keer doorklikt om ze te vergroten kun je ze ook al aardig groot zien trouwens!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Bij deze kun je de trichomen vrij duidelijk zien als je doorklikt om te vergroten:
Wat is dat voor app waar ik terecht kom als ik op je foto klik ?
Wel mooie manier om foto's te bekijken.
Ik gebruik ImgurBar voor MacOSX, dan heb je een groen balletje in je menubalk, zodra je daar een foto op sleept wordt hij automatisch geupload en de website met foto geopend, en daar kun je weer de embed codes voor het forum kopieren.
Comment