Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sugar Punch onder 600w

Mja, daar zat ik dus een beetje aan te twijfelen of ik ze lager zou knakken of niet.
    Ik heb besloten dat niet te doen omdat ik zo veel mogelijk internodes wilde laten groeien, en ik dacht hoe lager ik knak, hoe groter de kans dat die internodes boven het knakpunt ook geremt worden in groei.
    En ik denk dat de zijscheuten zo wel genoeg mee omhoog gaan komen, ik zal enkel wel dagelijks nu even moeten knakken gok ik.

Comment

Je kunt er ook een gewichtje aan hangen, dan richten ze zich niet zo snel weer op

Comment

Dankjewel, dat is inderdaad wel een goed idee inderdaad!
        Of ik het toe ga passen weet ik nog niet, eerst even zien hoe het zo gaat, tot nu toe is het altijd goed gekomen.

Comment

UPDATE!!!

Dag 47 12-12.

Temperatuur met lamp aan tussen de 26-22 graden, afhankelijk van of ik er een kachel bij stook of niet, ik wil meer van mijn lucht die ik nu afvoer hergebruiken, dus minder lucht af gaan voeren naar buiten, eventueel met een ontvochtiger erbij.

Minimum temperatuur wisselt ook een beetje, ook afhankelijk van of ik een kachel stook of niet en schommelt tussen de 17-20 graden de laatste dagen.

De luchtvochtigheid zit tussen de 40-50% in gemiddeld.

Het is even geleden dat ik een update geplaatst heb, had even andere dingen te doen, maar vanaf nu zal ik het als het goed is wekelijks updaten.

De planten zijn niet extreem gegroeid, vergeleken met andere verslagen die ik van Sugar Punch gezien heb, heb ik erg kleine planten staan.

De grootste plant zal rond de 60-65cm zitten denk ik.

Ergens had ik voor dat ik begon al zo'n vermoeden dat het bij mij wat anders uit ging pakken als bij anderen, enkel geen idee waarom.

Opzich is de ruimte wel mooi gevuld, dus dat zit wel goed lijkt me.

Voeding geef ik ze elke keer als ik ze water geef mee, enkel de laagste dosering, daardoor heb ik 2 weken geleden ietsje tekorten gehad, dat is een beetje aan de bladeren te zien, vanaf toen ben ik iets meer voeding gaan geven, in plaats van 1ml per liter nu 1.5ml per liter.

Dat lijkt ze goed te doen, ze zien er mooi groen uit in elk geval.

Ik heb even foto's genomen met licht aan, zal straks nog even kijken of (als ik het niet vergeet) ik met lamp uit foto's kan maken.

Comment

Mooie volle bak.
            Hoe is de thc ontwikkeling?

Comment

Thnx MWay!
              De Trichomen beginnen op de meeste planten lekker te ontwikkelen.

Hier nog eventjes wat foto's zonder lamp.

Comment

Zitten wel al een paar mooie raketten tussen

Wat is dat witte ding wat je ziet hangen op die laatste twee foto's eigenlijk?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Er staan inderdaad een paar mooie tussen Wietefras.
                  Dat witte ding is een onderdeel van een (oude) ventilator en hangt aan een touwtje en is om de lampafstand te bepalen, dat heb ik ergens in een ander topic eens gezien en leek me wel handig.
                  Eigenlijk zou de lamp wel iets omhoog moeten, maar het gaat nog goed qua warmte, dus ik laat het nog even zo hangen.

Comment

Ah vandaar. Slim trucje inderdaad.

Zat zelf te denken om mijn temp sensor zo aan de lamp te bevestigen (en dan ook meteen op de juiste afstand), maar met HPS ben ik toch bang dat de draadjes te warm worden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ziet er nice uit man!

Comment

@ Wietefras, dat de draadjes te warm worden dat er daardoor een storing/verkeerde temp doorgegeven word, of enkel dat het draadje er niet tegen kan.
                        Als het enkel is dat het draadje er niet tegen kan, dat valt volgens mij wel wat mee, ik heb dit touwtje niet aan de kant van de fitting maar aan de andere kant gehangen, daar wordt het minder warm, als je tenminste een simpele kap hebt hangen.

Thnx Weedfan!

Comment

Was er bang voor dat het draadje er niet tegen zou kunnen. Moet het maar gewoon even proberen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bosrand View Post
                            ...preventief behandelen heeft niet veel zin met Neemolie volgens mij, ik zet binnenkort wel roofmijt uit...
                            Ik zat even terug te lezen.
                            Mooie fakkels gaan dat trouwens worden zeg ! Nice. Die gaan nog eens zo dik worden. duimen-omhoog.gif
                            Maarre...Neemolie heeft ook 'n preventieve werking, omdat het voor bugs ook een vies smaakje heeft. Dat trekt in de plant zodat de beestjes het niet lekker vinden.
                            Roofmijten preventief uitzetten heeft geen zin, als er niks te eten is, dan eten ze elkaar op.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

mooie main cola's heb je daar man,respect!
                              Nu,mijn vraag aan de kenners hier,zit dat in de genen/dna van de zaden of is dat door te dieven/knakken,je zo'n main cola bloei krijgt,in je plant

Cheers

Comment

looking good looking good,

doe zo verder zou ik zeggen.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X