Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sugar Punch onder 600w

Top , mooie kweek !

Comment

Mooi hoor thcvorming is goed op gang.

@ sourebel dat zit in de genen.

Comment

Thanks voor de info Mway,kan ik weer mee verder
        Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
        Mooi hoor thcvorming is goed op gang.

@ sourebel dat zit in de genen.

Comment

Succes ermee Wietefras.

Thnx QnQ!
          Daar hoop ik ook op dat die minimaal nog eens zo dik gaan worden, beter nog 2 keer zo dik!
          Dat Neemolie een preventieve werking had wist ik niet, dankjewel!
          Enkel kan het meende ik ook nadelige effecten hebben als je het op je plant spuit meende ik eens gelezen te hebben, ik weet enkel niet meer precies waarom, misschien omdat het de bladeren deels af kon sluiten ofzo?
          Daarom meende ik dat het niet handig was om het te spuiten als het niet nodig was, maar misschien volgende keer dan toch maar doen.
          Roofmijt preventief uitzetten heeft geen zin inderdaad, ik zet ze ook pas uit als ik tekenen van spint zie, en die heb ik inmiddels ontdekt, dus de roofmijt is besteld.

Thnx Soulrebel!
          Zoals MWay zegt, dat zit in de genen, enkel spelen de kweekomstandigheden natuurlijk ook wel deels mee.

Thnx Thugz, ik zal mijn best doen.

Thnx Budha54!

Thnx MWay!

Comment

Er is inderdaad een topic met zo'n soort titel, dat er een probleem was door Neemolie, maar in dat topic werd wel duidelijk dat Neemolie niet de boosdoener was.
            Ik heb er nog nooit nadelige gevolgen van gezien of geproefd. (in de bloei spuit je sowieso niet natuurlijk)
            's Zomers, doe ik bijna de hele tuin en zelfs de 12 berkenbomen met Neemolie hier.
            Kun je alleen even een middagje niet buiten zitten, het is een beetje vervelende geur.
            Grappig als de buren gaan bbq'en
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zal het onthouden voor volgend jaar. Dan ga ik het ook n de tuin spuiten.

Comment

Buiten zal ik denk ik geen Neem olie gaan gebruiken QnQ, daar laat ik de natuur haar gang gaan.
                Waarom bespuit jij die bomen met neem?

Update, dag 65 12-12.

Temperatuur lamp aan wisselend tussen de 24-28 graden.

Temperatuur lamp uit tussen de 16-19 graden.

Luchtvochtigheid tussen de 40-50%.

Ik heb de laatste tijd niet echt veel tijd aan de planten geschonken, een beetje laks geweest met water geven ook.

Maar ondanks dat staan ze er nog redelijk bij.

De toppen zijn (nog) niet extreem, en ik weet ook niet of ze nog veel dikker worden, maar dat gaan we vanzelf zien.

Vandaag heb ik mijn Arduino temperatuur/lv controller ertussen gehangen, die schakelt de afzuiging aan boven de 29 graden en boven de 65% lv meende ik.

Als de afzuiging na 10 minuten niet aan gegaan is door een van die 2 waardes, schakelt de Arduino hem automatisch in 1 minuut lang, dat proces herhaalt zich elke keer weer.

Dat was iets wat ik altijd al wilde hebben, en nu heb ik het eindelijk zelf (met een beetje hulp van Wietefras) kunnen maken.

Foto's van de planten:

Comment

Zo, dat zijn flinke toppen aan het worden. Mooi man.

Je moet toch ook nog wel even een datalogger maken hoor Grafiekje van hoe die fan controller de boel onder controle houdt lijkt me interessant. Kun je ook beter controleren of je de parameters juist gekozen hebt trouwens.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ze zien er goed uit, even doorzetten nou!
                    Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

Comment

Thnx Wietefras!
                      Ja dat was ik ook van plan, maar ik kijk er een beetje tegen op om dat te maken.
                      Misschien valt het wel mee en zit dat zo in elkaar geflanst, moet maar ff wat filmpjes kijken op youtube erover, dat helpt vaak wel.
                      Enkel moet ik nog een sd kaartje halen, of een internet module eraan koppelen, die module is nog niet binnen, en dat lijkt me nog een stapje ingewikkelder om de code voor te schrijven.

Thnx TP70, ik zal mijn best doen.

Comment

Als je wilt loggen op een webserver dan is dat wel even een dingetje ja, maar op een SD kaart is toch vrij simpel?

Al had ik zelf wel wat gekloot toen ik de SD kaart eruit haalde en later weer terug stak.

Ik het probleem. Als iets eenmaal draait dan blijf ik er ook liever vanaf

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dat worden cola's!! Geweldig man. Veel plezier ermee.

Comment

Heeft het gesneeuwd in je tentje? Lekker witte toppen!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

en nog een enthousiaste volger erbij

Oorspronkelijk geplaatst door Bosrand View Post
                              Enkel kan het meende ik ook nadelige effecten hebben als je het op je plant spuit ...
                              niets spuiten als je lamp aanstaat ivm vergrootglas effect en het verbranden van je bladeren.
                              Last edited by TB303; 30 November 2014, 14:01.
                              ...

Comment

Vergrootglas effect van druppels op bladeren bestaat niet, maar als druppels voeding opdrogen dan kun je wel schade krijgen door hoge concentraties zouten op die plek.
                                Last edited by Wietefras; 30 November 2014, 16:18.

Comment

Bezig...
                                X