Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sugar Punch onder 600w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
      Vergrootglas effect van druppels op bladeren bestaat niet, maar als druppels voeding opdrogen dan kun je wel schade krijgen door hoge concentraties zouten op die plek.
      aha, weer wat geleerd!
      ...

Comment

Wietefras, ik heb er gister even naar gekeken en wat uitgeprobeerd met dat dataloggen, maar ik kwam niet echt in het coderen.
        Dan zie ik het niet duidelijk allemaal ofzo.
        Dat is iets wat me soms wat nekt, maar er zal wel weer een dag komen dat het wel weer gaat.

Thnx Weedfan, dat zal wel goed komen!

Inderdaad GDog!
        Het gaat de goede kant op, nu mogen ze van mij nog wel wat aandikken, ik ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen.

Thnx TB303, kijk maar gezellig mee!
        En inderdaad zoals Wietefras zegt, dat vergrootglas effect is iets wat niet bestaat.

Comment

Ja, dat heb ik ook soms, dat het niet lukt en dat je niet ziet wat je fout doet. Soms is het ook goed om te programmeren zonder computer erbij. Ik had op de universtiteit regelmatig dat ik tijdens een practicum opdracht uren zat te kloten om een fout op te lossen en dat ik pas op de weg naar huis in de bus bedacht wat er mis ging. Op de een of andere manier zie je soms dingen duidelijker in je hoofd dan met je ogen. Of dat het gewoon is dat je even de rust moet nemen en het dan nog een keer proberen ofzo. Of nog zo'n cliche, "door de bomen het bos niet meer zien"

Ik zat trouwens nog te denken over dat uitzetten van je fan als het te koud wordt. Bij mij wordt het op dit moment juist flink koud in de tent als ik de fan uit zet. De planten verdampen ook met de lamp uit en koelen daar de lucht in de tent ook mee af. Als ik de fan dan harder zet dan warmt de boel juist weer wat op. Vandaag had ik de bladtemperatuur camera weer in het hok gezet en zojuist was de blad temperatuur gedaald tot 16.5 graden met een lucht temperatuur in de tent van 19 graden. Kamertemperatuur is 20 graden, dus wat extra aanzuigen verhoogt dan de temperatuur wel wat. Nu is de planttemperatuur weer 18 graden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Loa Bosrand, ik lees net pas je vraag.
            Ik heb hier 14 jonge berken staan die steevast aan het eind van de winter de eerste plek zijn waar ik rupsen zie.
            In die tijd is hier genoeg te eten voor 'the wildlife' zodat de vogels de moeite niet nemen om naar rupsen te zoeken.
            Na een week of twee, als ik niets doe, is al het jonge blad weg en komen de boompjes met heel veel moeite de zomer door.
            Daarom als ik de eerste schade zie doe ik een paar keer een plaatselijke mistbank met neemolie zodat de bomen de kans hebben om het blad te ontwikkelen en te groeien.
            Tegen eind april/mei zijn de vogels druk met gezinsuitbreiding, dan halen ze wel netjes alle rupsen uit de bomen, dus dan spuit ik niet meer.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Inderdaad Wietefras, op sommige andere momenten komen de antwoorden wel boven als iets even niet wil.

Bij mij is de omgeving zo'n 16 graden, soms nog wel kouder.
              Er staat altijd een afzuiging aan bij mij, ik heb een "interne" afzuiging die zuigt uit de hokjes naar het voorportaaltje zeg maar, dus er is altijd beweging.

Aloa QnQ, vandaar dat je dat doet, dan is het wel begrijpelijk dat je die bomen inspuit.

Update, dag 73 12-12.

Temperatuur lamp aan rond de 24 graden.

Lamp uit rond de 16 graden.

Luchtvochtigheid rond de 40%.

De spint is weer een beetje op komen zetten, een paar toppen zitten wat webjes op, denk van het weekend maar even met de stofzuiger er bij langs met een panty om het mondstuk.

De planten naderen nu wel hun eind, ik denk dat ik ze komende week ergens om hak.

Nog geen rot gespot volgens mij, de luchtvochtigheid is ook aan de lage kant, dus dat helpt wel wat mee ter voorkoming van.

Comment

mooimooi dat zal een mooi aantal grammetjes opleveren.
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Erg mooie kleur ook, ziet er vet uit man!!

Veel succes met de oprook ervan dat heb je wel verdiend!

Comment

Nice kleurtjes! Echt een mooi bosje heb je daar staan, dat wordt smullen straks

Grts
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Lekkere toppen bosrand ,
                      Spijtig van die k*t beesten

Comment

Thnx Thugz, dat hoop ik ook dat het mooi wat grammetjes op gaat leveren.

Thnx Smowkie en Tsjakke, dat komt wel goed!

Thnx Royalcheese, ach die beestjes is niet zo'n ramp, liever zonder natuurlijk, maar dit is wel weer op te lossen.

Comment

je kan eventueel en takje op de toppen zetten spint wild altijd naar het hoogste punt toe is maar en tip.
                          trouwens zeer mooie knotsen man zal wel en aardig tal weckpotten vullen ghehehe .
                          nog eventjes lekker veel liefde geven aan de dames en ze maken jou ook gelukkig .

Groetjes Steundje

Comment

De grootste kunst,is om nadien van die lekker gevulde weckpotjes af te blijven,dilemma"s

Comment

planten ondersteboven hangen tijdens het drogen en het grootste gedeelte van de spint kruipen uit de toppen omhoog langs de tak.
                              volgende keer in de 5-6e week van de kweek preventief kuren met roofmijt?
                              de gevulde weckpotjes zullen ongeveer klaar zijn met je nieuwe oogst
                              ...

Comment

Goed bezig
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Bezig...
                                X