Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Sugar Punch onder 600w

Thnx Steund, ik voel me vereerd.
    Dat waterstofperoxide, zou ik dat ook in mijn stoomreiniger bij kunnen mengen?

Dat de meesten in het hokje zitten dat denk ik ook MWay, maar de eitjes en enkele spintjes zal ik onderhand wel meegesleept hebben, dus lijkt het me handig het grondig aan te pakken.
    Mocht ik er dan weer planten in gaan zetten, dan zal ik ze zeker behandelen, en weer roofmijt uit zetten, hopen dat ze dan wel hun werk gaan doen.

Thnx PurplePeace!

Comment

Ben ik ook benieuwd naar of dat kan?
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ter bestrijding van spint kan je toch ook een luchtbevochtiger in het hok zetten? Ik meen me te herinneren dat spint bij 100% luchtvochtigheid niet kon overleven.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Wat Wietefras zegt klopt.

Comment

de waarheid mag gezegt worden he bosrand .
            en over da manier voor de spint zou ik eerst doen wat mway en wietefras je vertelden .
            die waterstofperioxide is best heftig spul dus ik zou daar niet met gaan stomen tot je iemand weet die er ervaring met heeft .

Comment

De spint houd inderdaad niet van hoge luchtvochtigheid, maar het lijkt me dat de eitjes daar niet kapot aan zullen gaan.

Ik kan prima het koolstoffilter eruit halen en de ruimte constant vol stoom blazen, maar als het met wsp erbij kan en dat ook echt helpt om eitjes te killen, dan zou dat nog mooier zijn natuurlijk.

Ik heb gister waterstofperoxide (35%) besteld en ik denk dat ik maar eens wat spintjes in een paar doorzichtige bakjes ga stoppen en kijken wat er gebeurd met ze als ik wsp op ze spuit.
              Hetzelfde wil ik doen met de eitjes van de spint.
              Ook wil ik nu wel eens weten of Neem olie echt zo goed werkt, dus die ga ik ook testen.
              Gelukkig heb ik een mooie spint kwekerij, dus heb genoeg om te testen.

Nu nog even bakjes vinden die goed doorzichtig zijn en goed afsluiten.

Comment

Neemolie word door de plant opgenomen.
                De spint zuigt aan de plant en krijg de neem zo binnen.
                Deze zorgt voor een geen honger gevoel.
                Je honger de spint en andere zuigende insecten dus als het ware uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bosrand View Post
                  Gelukkig heb ik een mooie spint kwekerij, dus heb genoeg om te testen.
                  Ha, ha, wat een mazzel heb je toch eigenlijk

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Klinkt interessant MWay, heb je daar misschien een linkje van waar er meer over te lezen is?

Inderdaad, ik ben zeer gelukkig met al die lieve huisdiertjes/proefdiertjes.

Comment

Heb het van een oude meester Soma.
                      Neem maar van mij aan dat het werkt.

Comment

Krasi heeft het ook altijd over neem olie. Hij had daar een goed adresje voor.

Comment

Plagron heeft het ook.

Comment

Ik heb pure neem olie staan, maar hoe het nu het beste te mengen?
                            Ik deed het met een drupje zeepsop, maar kreeg niet de indruk dat het erg lekker gemengd was.
                            Daarna nog een drupje Yucca erbij, maar dat mocht ook niet echt baten meende ik.
                            Ik heb bij een eerdere kweek tijdens het spuiten de hele tijd maar wat zitten schudden met die spuit, het rook wel naar neem het water wat er uit kwam, dus ik neem aan dat het wel goed gegaan is toen.
                            Hoe meng jij het MWay, of iemand anders?

Comment

Geloof dat het 1 ml per liter is.
                              Tien dagen lang om de dag spuiten.

Comment

Heet water gebruiken
                                Anders loopt de vernevelaar ook vol smurrie.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X