Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Sugar Punch onder 600w

      Die in je planten zitten krijg je niet op die manier.
      Als je al zo ver bent als jij in de bloei heb je weinig optie en veel risico.

      Comment


        Re: Sugar Punch onder 600w

        Thnx MWay, ik heb het niet meer gedaan.



        Er zijn een aantal mensen die me aan mijn besluit om te stoppen doen twijfelen, maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen.



        Update dag 81 12-12.



        De planten zijn inmiddels een beetje aan het uitdrogen al, ze hebben sinds vorige week vrijdag geen water meer gehad.

        De lamp stond sinds vrijdag op 400w.

        De spint was wel weer wat uitgebreid, maar met de stofzuiger is het goed te doen om het zoveel mogelijk te verwijderen.



        Ik vond het nu wel welletjes geweest en heb besloten ze om te halen, aan de planten te zien waren ze daar ook wel redelijk aan toe.

        Sommige hadden naar mijn mening nog wel wat langer mogen staan, maar dat heb ik meestal.

        Het zijn wel kleine planten gebleven, en ook zou het veldje iets voller kunnen de volgende keer.





        Ik knip de grootste bladeren eraf en de bladeren met mogelijk spint eitjes ook, dan zuig ik de toppen nog een keer af met de stofzuiger als ik nog spint zie zitten.

        De komende dagen moet ik denk ik de bovenkant van de takjes elke dag even afzuigen om zoveel mogelijk spint weg te krijgen.

        Ook laat ik de bakken met stompjes staan en wat kleine blaadjes en topjes en spuit ik die in met Neem olie.





        De laatste foto's van het veldje.

























        Het begin is er.





        De takken knip ik van de planten af en hang ik op de kop aan een lijntje te drogen, als het droog is knip ik alles schoon en klein.

        Comment


          Re: Sugar Punch onder 600w

          hee bosrand ,

          djah man de suikertoppen kunnen eindelijk aan en draadje .
          ik vind ze er allemaal wel lekker klaar uit zien mooi lang genoeg gewacht , en ik hoop dat de spint wat vermindert is ?
          hopelijk krijg je dat hokje lekker proper voor de volgende plantjes maar dat zal je wel lukken he .
          komaan kerel hup naar de volgende !


          Groetjes Steundje

          Comment


            Re: Sugar Punch onder 600w

            Kan je geen ongelijk geven.
            Hoop dat je het hok helemaal schoon krijg.

            Comment


              Re: Sugar Punch onder 600w

              Best in donker drogen, licht breekt thc af als ze geknipt zijn.

              Comment


                Re: Sugar Punch onder 600w

                Een klein ledlampje erboven.

                Comment


                  Re: Sugar Punch onder 600w

                  Thnx Steund, de spint heb ik zoveel mogelijk eraf gezogen met de stofzuiger, werkte wel prima.

                  Thnx MWay, ik hoop het ook.

                  Ik weet het Beowulf, maar knippen in het donker valt niet mee he.

                  Comment


                    Re: Sugar Punch onder 600w

                    Nog even een update.


                    Een aantal planten hadden lekkere stevige toppen, wat naar het sativa achtige, die hadden ook erg weinig bladeren tussen de toppen, wat ideaal is om te knippen.

                    Een aantal hadden wat minder stevige toppen, en die leken me meer wat indica achtig, ook veel meer bladeren tussen de toppen.

                    Er zaten in totaal 3 roze/paarse planten tussen, misschien wel 4, maar die 4e moest eigenlijk nog wel even staan om goed af te rijpen.

                    Daar heb ik niet voor gekozen, die heb ik ook omgehaald, dat was handiger.



                    1 plant ben ik 1 trosje banaantjes tegen gekomen op de stam, ik heb daar een foto van proberen te maken, maar mijn foto kwaliteiten zijn nog niet zo ver ontwikkeld.





                    Verder viel de oogst hoeveelheid me niet tegen, het gewicht is natuurlijk nog wel afwachten, en dat zal niet erg hoog uitvallen denk ik, ik gok zo rond de 300 gram.

                    De temperatuur ligt rond de 11 graden met een luchtvochtigheid van 45%.

                    Ik denk dat ik de temperatuur maar wat op moet zien te krikken, 11 graden is wel wat aan de koele kant om te drogen.

                    Nog wat plaatjes.





















                    Comment


                      Re: Sugar Punch onder 600w

                      Lekker plukkie hoor.
                      Geniet er van

                      Comment


                        Re: Sugar Punch onder 600w

                        Zo heb je in een ronde alles wel zo'n beetje gehad. Paarse wiet, spint en bananen. Lijkt me toch een mooie oogst. Daar kan je toch wel weer even mee voort.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Sugar Punch onder 600w

                          hmmmmmm ziet er wel thick and juicy uit, maak je een rookrapportje?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

                          Comment


                            Re: Sugar Punch onder 600w

                            Haal je de potten ook vast weg ?
                            Dat scheelt happie in de luchtvochtigheid tijdens het drogen.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Sugar Punch onder 600w

                              Thnx MWay!

                              Hahaha, inderdaad Wietefras, en hiermee kom ik wel weer een tijdje toe.

                              Thnx Tsjakke, rookverslagen maken is niet mijn beste ding, als jij er een voor me wil maken, laat je het maar even weten.

                              Thnx Qnq, die potten laat ik nog even staan, daar staan nog wat sprietjes aan, daar hoop ik dat de spint zich gaat vestigen, ik heb het met neem olie ingespoten, zo hoop ik nog wat extra spintjes dood te krijgen.
                              De potten zijn bijna allemaal erg droog door dat ze de laatste week helemaal geen water gehad hebben, dus daar zal weinig vocht meer uit komen denk ik.

                              Ik zit meer met de temperatuur, die is wat aan de lage kant, maar goed, misschien gaat het zo wel, anders moet er maar even een kacheltje bij.

                              Comment


                                Re: Sugar Punch onder 600w

                                Netjes!!
                                Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

                                Comment

                                Bezig...
                                X