Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sugar Punch onder 600w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Sugar Punch onder 600w

    Thnx TP70!



    Update,



    Alles is inmiddels goed gedroogd, ondanks de lage temperatuur van gemiddeld 12 graden droogde het best goed.

    Ik had er een ontvochtiger bij staan die de luchtvochtigheid eerst op 50% hield, later heb ik dat omhoog gezet naar 60%.

    De laatste 3 dagen heeft de ontvochtiger niet meer aan gestaan, enkel de afzuiging die om de 10 minuten 1 minuut aan ging.

    Eigenlijk is het net iets te droog geworden denk ik, maar dat weet ik over een paar dagen pas zeker.

    Ik heb het nu in weckpotten gedaan, misschien dat de wiet in het midden nog wat vochtig is en dat het zich nog wat gaat verspreiden, maar ik denk het niet.

    Als het over een paar dagen nog zo droog is doe ik er even een stukje witbrood in de potten bij, dan gaat de vochtigheid wel weer wat omhoog.



    Er zaten een aantal verschillende pheno's tussen, een roze sativa achtige, een roze meer indica achtig, en ook in de groene versie waren die beide verschillen goed te zien.

    De Sativa pheno had het minste blad rond de toppen en was een ideale plant om te knippen.

    Er kwamen heerlijke geuren vanaf, een veelbelovende geur!

    1 hoofdtop heb ik toen ik de wiet eraf had geknipt gewogen, er zat ruim 20 gram aan.



    Uiteindelijk alles gewogen, en het gewicht viel me zeer mee!

    Ik had veel minder verwacht, ik was met 300 gram al tevreden geweest, aangezien ik deze ronde alles wat heb laten verslungelen, vaak te laat water gegeven.

    Alles bij elkaar was het ruim 410gram!



    Een beetje het standaard gewicht wat ik onder een 600 watter vandaan trek dus.

    Ik ben benieuwd wat die doet als ik er ook nog een beetje goed voor ga zorgen, dan zal ik toch wel richting de 600gram moeten komen.

    Maar dat gaan we misschien nog wel eens een keer zien.

    Iedereen bedankt voor het volgen en de reacties!

    Mocht er nog iemand een rookverslag willen maken van deze Sugar Punch, dan mag die mij een pb sturen.

    Comment


      Re: Sugar Punch onder 600w

      Ik stel me kandidaat voor het verslag van de sugar punch,ook via post.be
      Mooie oogst ondanks probs nice done

      Comment


        Re: Sugar Punch onder 600w

        Hoe lang heb je dan gedroogd? Misschien dan maar de volgende keer geen ontvochiger bij zetten.
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Re: Sugar Punch onder 600w

          Thnx Soulrebel!
          Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.

          Ik heb het 2 weken laten drogen, ik had verwacht dat het langzamer zou drogen door de lage temperatuur, maar het droogde wel redelijk normaal dus.
          Die ontvochtiger had ik er bij staan om de temperatuur niet nog veel lager te laten komen, als ik de afzuiging aan had laten staan, dan had in rond de 5-10 graden uit gekomen, dat leek me niet handig.
          Volgende keer dus gewoon een beetje eerder knippen en in de potten doen.

          Comment


            Re: Sugar Punch onder 600w

            das en lekker aantal grammen bosrand !
            laat je het zeker en vast smaken man en ik ben er bij bij je volgende verslag .
            smakelijk en hou je goed ,

            Groeten Steundje

            Comment


              Re: Sugar Punch onder 600w

              Soulrebel, als je een testpakketje wilt ontvangen, stuur me dan even een pb.

              Thnx Steund, dat komt wel goed!
              Gezellig, heb ik al vast 1 kijker.
              Wanneer het volgende verslag komt weet ik nog niet precies, kan nog eventjes duren.

              Comment


                Re: Sugar Punch onder 600w

                ik hou je wel in het oog en nog eens smakelijk he mate !


                Groeten en tot binnen kort ,

                Steundje .

                Comment

                Bezig...
                X