Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Er zitten toch een aantal aardige toppen tussen, niet super compact weliswaar. Dus hup, weekje drogen en dan in de weckpot.
Ik schat een 25 gram droog, al maakt de kwantiteit mij niet echt uit. Doe er lang genoeg over, dus hoop vooral op een lekker wietje.
Hehe merci, ik moet ze nog testen, maar alles is droog.
't Resultaat is magertjes met zo'n 23 gram. Dat het weinig ging worden, was weliswaar al lang duidelijk.
M'n Super Silver Haze is ook een hele poos terug al in vuilbak belandt (fail #65), maar omdat ik het toch niet kan laten, ben ik bezig met een aantal Bubbleguns van Spliff Seeds.
De bloei is stevig ingezet en sinds de 12/12-omschakeling zijn ze nog flink doorgegroeid.
In het begin wat kleine probleempjes met het watergeven, maar nu heb ik het wel onder controle.
Ben er wel in geslaagd om van de verste plant een van de twee hoofdtakken (bij een poging tot lst) gewoon los in twee te breken. Zelfs met een stevig verband kwam die er niet meer door.
En om nog eventjes terug te komen op de PPP. Da's best een aardig rokertje geworden! Lekkerder dan ik verwacht had en zeker na een maandje curen.
Comment