Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Banana Kush selectie !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Banana Kush selectie !!

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
    Young Banana moet je Banana laten zo lekker.
    k1 krijgen we vandaag een update?
    Ja maar wa k bedoel is dat je dan een soort van 60 day banana krijg oid of banana different of think banana

Comment

Kan maar of het de smaak ten goede komt.
      Ik heb al heel wat soortjes gerookt misschien wel meer als 200 maar Banana is wel ene die in de top 3 zolang als ik rook zit heerlijke smaak lekkere frisse high die lang blijft hangen.

Comment

Lokes allemaal ,

Hier ben ik weer met een kleine update , de planten onder de 400 wat hpi , blijven lkkr verder groeien , de 2de stekbak , die mooie stekjes dus , die staan momenteel al in een 1 l potje onder een 400 wat hps , simpel om te zien wat man of vrouw is , nu gaan er sommige denken of zeggen , maar je planten in groei zijn toch al oud genoeg dat je het zo kan zien , idd bij sommige wel , maar heb al meerdere keren meegemaakt dat er in bloei toch nog wel een man opduikt , dus vandaar zijn gewoon alle stekjes in de bloeitent beland.
        Tevens kan ik ook melden dat ik net een nieuwe stekbak klaar gemaakt heb , deze keer heb ik gewoon een tray gevuld met coco's en daar de stekjes ingezet ( wou ik ook eens testen )

Maar goed tijd om weer wat pics te uploaden ...

overzichtje van de planten onder hpi :

DSC08608.jpgDSC08604.jpgDSC08607.jpg

stekbak coco's :

DSC08599.jpgDSC08600.jpg

zijaanzicht :

DSC08606.jpg

dorstige planten

DSC08601.jpg DSC08602.jpg

dat was het weer voor deze update !!
        Last edited by k1; 24 November 2014, 12:44.
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ziet er keurig uit hoor.
          Mooie kerstboompjes op foto 1 en 2.
          Zien er uniform uit,ze gaan het je niet makkelijk maken om te kiezen qua uiterlijk.

Comment

c015.gif
            Je doet meteen een stresstest zie ik op de laatste foto's ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik zet de jongelingen altijd na een tijd op 15 uur dan tonen de meeste mannen zich wel dan heb je minder tijdverlies in je bloeiruimte
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

die zijn lekker gegroeid amaj nice man !
                vind de beentjes echt schoon geschoren , en stekjes gaan precies ook lekker ?
                ziet er alle sinds goed uit vinnek , ben gene pro daarom da ik da vraagt ekentje erbij zet .
                en die ene plant had precies groten dorst he ghehe hier ook van't zelfde van de morgen enkel was het hier geen stresstestje .
                ik las ook nog daje vroeg om wat met wat tebestuiven , en ik zou het ook vet vinden als het banana x banana is zo blijft het zen eigen maar dan van jou en das toch ook al mega chill he K1 .
                hou je goed en ja over de plantekes moet ik nie zeggen keep it green wand kzount zelf nooit nie beter kunnen .

Groeten Steundj

Comment

lokes allemaal ,

@ Mway : thx m8 , heb enkel niveel zin meer om de zaadplanten nog bij te houden , mss dak ze deze week gewoon in bloei zet en erna dan verder ga met de stekjes , duurd me net iets te lang momenteel

@ QnQ : lo m8 , idd ze hebben het naar hun zin als je de bladeren bekijkt , ivm stammetje vrijven heb ik al reeds gedaan , en ivm droog zetten en verzuipen , mja dat ondervinden ze wel weekelijks

@ audio : mja dat zou optie kunnen zijn , maar dat doe ik nooit , dus ga der nu ook ni mee van start gaan

@ steundhoofd : lokes , de plantjes gaan ni slecht , de stekjes konden iets beter nog maar ja , tis roeien met de riemen die ik heb momenteel , tevens zal de laatste nieuwe stekbak wel goed zijn , de eerste was maar om te zien of het man of vrouw zou zijn vermoed zelfs dat ik vandaag weer nieuwe ga maken en mss dak dan de zaadplanten gewoon in bloei stamp !!

groetjes ....

Comment

Hee K1, Bij welke seedshop heb jij die zaden van de banana's gehaald?

Comment

Ziet er zeer goed uit!

Comment

Weedfan over 12/14 weken bij k1.
                        Goedkoper

Comment

Zo zo zo !! K1 je knalt als een malle, damn het gaat erg goed, ik ben reuze benieuwd hoe dit zal veranderen in bloei.

Ik wens je veel succes verder, ik kom nu en dan eens binnen wippen m8

Comment

ja die gaan idd nie slecht da kan je wel zeggen
                            .
                            ooh ik vind ze toch schoon ze maja jij zal dat wel weten he , en goe tehoren da je er zo zwaar me bezig bent !
                            en dan kunnen die plantekes alle sinds gaan knallen ghehehe , dikke succes nog he man .
                            hou je goed ,

Groetjes Steundj

Comment

Ziet er goed uit in je tentje
                              Ben benieuwd
                              If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Lokes allemaal ,

@ weedfan : zoals m al zei , binnen paar maanden bij mij verkrijgbaar waar ze vandaan komen , dat doet er ni toe , eerst zien of ze wel potent zijn , daarna zal ik mss vertellen vanwaar ze komen

@ Young , thx m8

@ Mway : idd binne paar maanden bij mij verkrijgbaar :p

@ smowkie : hey m8 , lang geleden !!! alles goed ?? hier alles cava he , alles gaat rustig zen gangetje

@ steundheufd : ze zien nog groen das ook al iets he voor de rest geen klachten momenteel ^^

@ denschimmige : thx m8 , tot op heden niets te klagen hier

Maar goed , tijd om weer een updateje te doen !!

Met de zaadplanten gaat alles goed tot op heden vandaag ga ik de bloei lamp er in hangen zodat we de zaadplanten kunnen gaan afbloeien , ben enkel nog aan het twijfelen of ik ze zou toppen of niet , dernet heb ik nog snel van elke plant 3 nieuwe stekjes gesneden ( reden ) deze reeks stekken zullen uiteindelijk dienen om zaden mee te gaan maken , dus na het afbloeien en proeven van de geoogste zaadplanten weet ik dus met welke nr ik verder zal gaan !! dus er gaat 1 vrouwelijk plant en 1 mannelijke plant over schieten ^^ dus van deze 2 planten heb ik dan gelijk 3 nieuwe stekjes van elks om mee verder te gaan al de rest gaat dus de kliko in !!

Tevens kan ik nog melden , dat de reeks stekjes die ik voor testje gemaakt had in de coco grond , dat deze zeer snel aangeslagen waren , max 8 dagen , en dat deze nu in een 11 l pot staan om weer op te groeien tot volwaardige planten , om op later tijdstip dus mee verder te gaan

Maar goed genoeg gezeverd nu , tijd voor wat pics ^^

zaadplanten :

DSC08621.jpg DSC08623.jpg

hoogte van de zaadplanten :

DSC08624.jpg DSC08625.jpg

test stekjes in coco aarde :

DSC08615.jpg DSC08614.jpg

nieuwe lichting stekjes ( voor zaadrun ) :

DSC08616.jpg

de vorige lichting stekjes , die nu dus weer mogen opgroeien in 11 l pot tot volwaardige planten :

DSC08620.jpg

Hoppa dat was het weer voor deze update !!

groetjes ...

Comment

Bezig...
                                X